Strona 541 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 21 lut 2012 14:33
autor: Gość
SK nie ma w teorii. W praktyce jest :)
Kupcy mimo wszystko mają ogólnego speca i chociaż nie trenują żadnej broni wyżej gp, to maja tę przewagę, że najlepiej potrafią wybrać sobie ekwipunek + nie zawyża im to siły bojowej, więc nic tylko expić :D
Zawód kupca pewnie wcale nie jest istotnie słabszy w boju od myśliwego czy odkrywcy. Hmmm... Czyżby to były zawody niebojowe?

Re: Porady dla graczy.

: 21 lut 2012 14:48
autor: Miuosh
Pierwszą rzeczą jaką bym zrobił będąc komendantem VII BAL lub KG, to wysłał do kupców ofertę na usługi ochroniarskie. No ale, że najemników mamy jakich mamy, to później biedni kupcy padają od wiórek albo są rabowani przez złe ogry.
Jestem przeciwnikiem kodowego wspierania kupców (oczywiście z wyjątkiem samego Novigradu). Jest tyle ciekawych opcji do wyboru. Można kupić sobie ochronę u w/w. Znam jednego Dona, który potrafi dbać o swoich przyjaciół ;) Znam też Herszta, który umie się troszczyć o swoje stado... ;) Mała dotacja na budowę dzwonnicy w kaplicy Sigmara też pewnie nie pozostałaby bez odzewu! ;) No, ale do tanga trzeba dwojga! :P

Re: Porady dla graczy.

: 21 lut 2012 17:59
autor: Orror
Witam. Jestem od kilku dni na Arkadii i szukam najlepszego klienta ze skryptami itd. Interesuja mnie jedynie freeware lub open source programy. Do tej pory probowalem Arkadisk4 i Arkadisk2011 na tintin++. Ten drugi wydawal mi sie szybszy. Przeszukiwalem rozne fora ale wszedzie sa informacje dla zaawansowanych scriptwriterow, do ktorych sie nie zaliczam, dlatego tez pisze w tym miejscu.

Re: Porady dla graczy.

: 21 lut 2012 20:42
autor: Deli
Mushclienta próbowałes?

Re: Porady dla graczy.

: 21 lut 2012 20:46
autor: Orror
Wlasnie zainstalowalem ale nie wiem jak odpalic skrypty, zrobic by klawisze numerycznej umozliwily mi chodzenie jak w arkadisku itd....

Re: Porady dla graczy.

: 22 lut 2012 09:14
autor: Eve
Mimi pisze:SK nie ma w teorii. W praktyce jest :)
Kupcy mimo wszystko mają ogólnego speca i chociaż nie trenują żadnej broni wyżej gp, to maja tę przewagę, że najlepiej potrafią wybrać sobie ekwipunek + nie zawyża im to siły bojowej, więc nic tylko expić :D
Zawód kupca pewnie wcale nie jest istotnie słabszy w boju od myśliwego czy odkrywcy. Hmmm... Czyżby to były zawody niebojowe?
No nie powiem zabawne stwierdzenie. Jasne, że jest słabszy, nie ma um bojowych, dobór broni i zbroi możesz sobie wsadzić tam gdzie poniesie fantazja;] Ale... Tak ma być.

Po to zarabiają kasę i w tym się specjalizują, żeby za pomocą innych metod niż bojowe osiągnąć to co "tempe" osiłki siłą.

Proste, pokrętne, kupieckie.

Re: Porady dla graczy.

: 22 lut 2012 14:52
autor: Ulik
Eve pisze: Proste, pokrętne, kupieckie.
I totalnie nieskuteczne :mrgreen:

Re: Porady dla graczy.

: 22 lut 2012 15:22
autor: Korin
Zastanawiam sie jak jest ze straznikiem w przypadku elfow.

Zawody AJ ktore do niego prowadza to milicant halflinski i redanski (wg wiki). I do zadnego z nich nie moze dostac sie nikt inny poza czlowiekiem i halflingiem.

Czyli zostajesz straznikiem elfem z zerowym stazem, tak? Czy tez cos mi umknelo...

Re: Porady dla graczy.

: 22 lut 2012 16:13
autor: Eve
Ulik pisze:
Eve pisze: Proste, pokrętne, kupieckie.
I totalnie nieskuteczne :mrgreen:
True. :ugeek: ale to przez system ekonomiczny na arce.
Zresztą kogo nie czeka zgon.. :P

Re: Porady dla graczy.

: 22 lut 2012 19:47
autor: Gleanevall
Korin pisze:Zawody AJ ktore do niego prowadza to milicant halflinski i redanski (wg wiki). I do zadnego z nich nie moze dostac sie nikt inny poza czlowiekiem i halflingiem.

Czyli zostajesz straznikiem elfem z zerowym stazem, tak? Czy tez cos mi umknelo...
Coś ci umknęło.