Strona 54 z 58

Re: Balans, exp i inne cuda

: 11 mar 2011 20:45
autor: Gość
Magog pisze: W koncu ktos ma takie same spostrzezenia :). Jeszcze co do PK, to Shulz moze powiedziec jak poszedl sparing miedzy ogrem na niejedno a halflingiem na doswie :D
Ja na doswie Magog na niejedno, kilka ciosow i bylem lekko ranny. Ale nie ma cos sie nakrecac bo gram odkrywca mentalista :geek:

Re: Balans, exp i inne cuda

: 11 mar 2011 22:50
autor: Pier
Odkrywcy, było mowione wiele razy ze spec to tylko mnoznik, nie liczac tych specow kombinatorskich ;)

Inaczej sie pewnie sprawa ma przy nie wytrenowanym na max specu ;) Tego nie mozna byc pewnym, ale cos mi sie widzi ze jes czyms obciazony. A spec GP to max uma, wiec bez obciazenia tylko mnoznik slabszy od innych specow.

Re down:
A żeby była harmonia dajmy też wszystkim możliwość wyłączenia wszystkich/wybranych umiejętności jeśli tego zapragną!

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 mar 2011 15:59
autor: Gość
Wyglada na to ze jak zazwyczaj dla tych co maja ten spec to nic specjalnego, dla tych co nie maja cos wyjatkowego, wiec moze po prostu dac go wszystkim - osoby z zawodem niech maja mozliwosc wylaczenia wlasnego speca calkowicie albo przelaczenia na spec ajotowy, ktory bedzie sprawdzal czy aktualny um broni jest wyzszy niz dostepny w zawodzie autojoinowym i jesli tak to przy wyliczaniu obrazen bral pod uwage ten poziom autojoinowy. Trzeba by pewnie pomyslec o jakims zabezpieczeniu zeby ludzie nie przelaczali tego co chwila np. ktos tam walczy z bronia to wylaczam spec straznika i uzywam ajotowego, walcze w pierwszej linii to wylaczam doskok itp.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 mar 2011 16:02
autor: Ilane
[OT] Vladimir: fajna stopka. W Nuln Cie nie biją? :D

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 mar 2011 19:50
autor: Varen
Uj faktycznie po mojemu to parę sztyli w plecach :mrgreen:

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 mar 2011 21:29
autor: Natasza
hem:P
już mi uprzejmie donieśli!

Re: Balans, exp i inne cuda

: 24 maja 2011 09:53
autor: Redgard
W wiesciach 83 jest napisane:
Czyli podsumowujac dla starych postaci nie zmienia sie praktycznie nic,
nowe nie musza robic zadan, jednak maja przez kilka tygodni pewne
ograniczenie do zdobywania doswiadczenia z walki.
Czy ktos wie czy duze jest to ograniczenie? I ile konkretnie czasu trwa? Kilka tygodni czasu liczego offline oczywiscie?

Re: Balans, exp i inne cuda

: 24 maja 2011 10:05
autor: Rafgart
Ograniczenie zostalo usuniete. Wprowadzane przez nie zamieszanie i niezrozumienie przez graczy byly nieproporcjonalnie duze w stosunku do potencjalnych pozytywnych efektow.

Czyli dla jasnosci:
- postac zaczyna gre z pewna poczatkowa iloscia doswiadczenia
- w wyniku smierci traci 1/3 doswiadczenia powyzej tej poczatkowej ilosci
- w okolicach poziomu zwiedzil caly swiat ilosc zdobywanego doswiadczenia zaczyna byc ograniczana
I taki bardzo prosty system bedzie utrzymywany, poki nie wprowadzimy jakichs rozwiazan zapewniajacych bardziej dlugookresowy rozwoj.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 24 maja 2011 10:34
autor: Rennz
Krótko i konkretnie - wielkie dzięki Rafgart za wyjaśnienie.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 24 maja 2011 12:19
autor: Redgard
Dzieki za odpowiedz, jeszcze jedno dosyc naiwne pytanko:
- doswiadczenie zadaniowe zostalo przeniesione do bojowego
Czy to oznacza, ze juz w ogole nie ma podzialu na doswiadczenie zadaniowe i bojowe i jest po prostu jedno doswiadczenie, ktore jest tracone przy smierci?
Pula doswiadczenia ktorego nie mozna stracic to tylko ta niewielka ilosc doswiadczenia startowego?