Strona 53 z 56

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 14 lut 2017 13:34
autor: Kreslin
Hmm jedyne co robię to grzecznie wklepuje komendę na arce /aktualizuj skrypty ( czy jakos tak to szło ).
A po wpisaniu komendy /abeep 2 mam
(skrypty): Ok, beepuje wszystkich

także wychodzi, że mam to co mam mieć.

Będe w domu to wklepie te komendy i zobaczymy co wyjdzie.
Zastanawiam sie tylko czy je wklepać na arce czy gdzies w mudlecie ?

PS
Jak widze jesteś z Poznania, może po prostu umówimy sie na piwo i będzie szybciej :)

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 14 lut 2017 23:47
autor: Werbat
Musisz wgrać plik dźwiękowy z paczki skryptów do odpowiedniego katalogu na dysku - jeśli to Windows, to jakieś C:\Users\<Twój user>\.config\mudlet\profiles\<nazwa profilu>\sounds.
Jutro, jak co środę, jestem na piwie z fantastami w AdT na Ratajczaka, możesz wpadać. Będę od 21:00 jakoś, każdy Ci tam mnie wskaże.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 15 lut 2017 10:45
autor: Crysiana
Jeden zakrzyknie Marco, drugi Polo i dwa glosy radiowe sie odnajda :P
A tak na powaznie, to znajac Kresa to 4 liter nie ruszy.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 15 lut 2017 12:32
autor: Kreslin
Oj od razu dupy nie ruszy :P
Rozpoznanie zostało zrobione, temat będzie przeanalizowany, następnie wezmę Ciebie Crys np w przyszłym tygodniu i wpadniemy
rodzinnie na małe piwo. Jak nikt nie będzie chciał z nami gadać to sobie sami pogadamy :)

Pozdrawiam

PS
Werbat - dzieki za podpowiedź będę działał jak wróce do domu

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 15 lut 2017 18:44
autor: Kreslin
Sprawdziłem
mam beepy i jak na nie kliknę z pozycji w katalogu to je słyszę ale na arce nie czyli gdzieś nie ma korelacji pomiędzy atakuje a odpaleniem beepa.
Dobra będzie nowa aktualizacje to może zadziała :)

Pozdrawiam

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 15 lut 2017 19:19
autor: Adremen
Dostaję wiele zaproszeń na piwo czy wódkę lub chęci zadotowania. Jako, że alkoholu praktycznie w ogóle nie piję, a w Polsce bywam rzadko to możliwości za bardzo nie ma. Ale zawsze chętnie kupię sobie dobrą kawę albo dorzucę kilka dolanów do kolejnego zestawu Lego Technic.
Paypal: dzordzyk@gmail.com

Wersja 2.18

Nowe lokalizowanie przy statkach/promach/dylizansach/wozach

Od teraz działa na zasadzie tego, co dany kapitan/woźnica krzyczy. Poprzedni system był czasami zawodny z powodu mniejszych lub większych lagów. Niektórych promów może brakować, proszę wtedy o logi: co dany kapitan krzyczy i jaki to prom.

Kompas zastąpione konfigurowalnymi komendami wykonywanymi przed lub po ruchu

Wycinek z '/mapper':

Kod: Zaznacz cały

| -----------------------                                                        |
| BINDY PO/PRZED                                                                 |
| /pre_walk [komendy_oddzielone_#] - przed kazdym ruchem wykona                  |
| te komendy. Musza byc oddzielone '#' (np: /pre_walk sprawdz kierunki#zerknij)  |
| /post_walk [komendy_oddzielone_#] - po kazdym ruchu wykona                     |
| te komendy.                                                                    |
| /pwalk- - resetuje pre i post komendy.                                         |
Można też sobie w mapperze zdefiniować, aby któraś z lokacji od zawsze ustawiała konkretne komendy przed lub po i na innej to resetowała:

Kod: Zaznacz cały

| /pre_walk! [komendy_oddzielone_#] - od tej lokacji zacznie wykonywac te        |
| komendy przed kolejnym ruchem                                                  |
| /post_walk! [komendy_oddzielone_#] - od tej lokacji zacznie wykonywac te       |
| komendy po kolejnym ruchu                                                      |
| /pwalk!- [komendy_oddzielone_#] - Na tej lokacji komendy pre i post zostana    |
| skasowane.                                                                     |
| /pwalk!!- [komendy_oddzielone_#] - Usunie wszystkie przypisania pre/post/reset |
| w tej lokacji.                                                                 |
Jeśli zatem chce się użyć kompasu tak jak do tej pory, trzeba zrobić: '/pre_walk sprawdz kierunki'.
Można sobie zrobić łatwy alias na kompas.

pattern: ^kompas\+$
w źródłe (to duże białe pole): expandAlias("/pre_walk sprawdz kierunki", false)

Analogicznie do przestania używania kompasu:

pattern: ^kompas-$
w źródle: expandAlias("/pwalk-", false)

Inne poprawki/dodatki:

- poprawki w /sprzet
- dodane spece partyzanta z 1 osoby
- poprawki w ukrywaniu itp (licznik konczy sie na 15 sekundach)
i sporo innych

Jeśli któraś z poprawek, którą dostałem tutaj, w prywatnej wiadomości na ircu bądź w mailu nie jest dodana to proszę o ponowne powiadomienie.
W razie problemów pytań proszę o kontakt.

Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.18

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 15 lut 2017 20:29
autor: Ichaer
Hej!

W momencie gdy w pliku konfiguracyjnym jest tak jak w poprzedniej wersji czyli misc.attack_beep = 2 - wtedy plik 'imie' sie laduje, ale dzwiek oczywiscie nie dziala. Gdy zmienialem to na misc.attack_beep.mode wtedy nie moge zaladowac pliku imie. Teraz po poprawce podobnie.

Jakies pomysly?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 15 lut 2017 21:14
autor: Werbat
Ja mam z .mode i działa. Jesteś pewien, że nigdzie indziej nie zrobiłeś błędu?
Odpal debug, zrób /laduj i pokaż, co wypluło.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 16 lut 2017 22:38
autor: Ichaer
Dzięki Werbat, ogarnięte :)
Pozdro

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 17 lut 2017 17:44
autor: Kreslin
Chciałem tylko powiedzieć, ze dzięki Waszej pomocy w końcu udało mi się temat ogarnąć :) Beep działa :)

Także dziękuje za pomoc wszystkim i pozdrawiam

Creslin