Strona 51 z 77

Re: CMUD

: 30 maja 2015 23:09
autor: Tercoral
sprawdz jeszcze raz host i port moze jest literowka

arkadia.rpg.pl
23

Re: CMUD

: 31 maja 2015 00:22
autor: Herenvarno
Upewnij sie tez, czy laczenie nie odbywa sie przez serwer PROXY.

Re: CMUD

: 31 maja 2015 14:03
autor: Egvene
Router mi blokował porty, dziad jeden ;) Dzięki za podpowiedzi.

Re: CMUD

: 31 maja 2015 22:47
autor: Talisa
To sie pochwale rozwiazaniem pt. "Ja p... z CMUDowym mapperem!"

Kod: Zaznacz cały

<trigger priority="81570" ansi="true" prompt="true" id="8157">
  <pattern>%e[32m(*).%e[0m</pattern>
  <value>#var shorts %1</value>
</trigger>

Kod: Zaznacz cały

<event event="onRoomCreate" priority="83060" id="8306">
  <value>#if %ismember(%gmcp.room.info.map.name, @zonyg)=0 
{
#additem zonyg %gmcp.room.info.map.name
}
#wait 500
#call %roomnum(,%concat(%ismember(%gmcp.room.info.map.name,@zonyg),%gmcp.room.info.map.x,%gmcp.room.info.map.y))
#call %roomname(,@shorts)
#echo {Korekcja przeprowadzona %roomnum %roomname}</value>
</event>
Duma rozpierala piers Tenangi...

Skrypt totalnie ignoruje automappera, poza wylapaniem, ze wlasnie stworzono nowa lokacje, po czym sam edytuje na chama wartosci.
Pierwszy skrypt, to 100% skuteczne lapanie shortow po kolorze ANSI (mam unikalny jasnozielony na shorty). Vnum robi unikalny zamieniajac nazwe zony na numer w stringu, i do tego doklada X i Y. Docelowo stworze mape Arki w CMUDzie odpowiadajaca tej oficjalnej z klienta. A potem jakos sie doklei zakamarki.

Re: CMUD

: 19 cze 2015 10:45
autor: Talisa
Pracujac dalej nad ciekawym skryptem, jestem jednego ciekaw, jesli Zurwen albo Haern sa w stanie odpowiedziec:


W jakiej sytuacji arka update'uje %gmcp.room.info? Poza przejsciem na nowa lokacje + zerknij + spojrzyj?

Re: CMUD

: 19 cze 2015 11:42
autor: Tercoral
Mysle ze jest jakas tam funkcja update gmcp i wizowie dopisuja ja tam gdzie uznaja to za sluszne.

Re: CMUD

: 19 cze 2015 11:46
autor: Talisa
Eee, no wlasnie oto sie pytam przeciez? Mam triggera, ktory wywala powiadomienie, jesli przychodzi nowa linia. Na razie jest oczywiscie zmiana lokacji, albo update zerknij,sp. Nie sprawdzilem jeszcze bloka i fizycznego wyrzucenia/wypchniecia mnie z lokacji.

Re: CMUD

: 19 cze 2015 16:13
autor: Rafgart
Jest wywolywane przy zerknij, ktore zawiera sie w spojrz i zazwyczaj przy przechodzeniu na inna lokacje.
GMCP jest dwustronne i klient moze odpytac muda wysylajac samo 'room.info'.

Re: CMUD

: 19 cze 2015 16:38
autor: Kjell
Rafgart pisze:GMCP jest dwustronne i klient moze odpytac muda wysylajac samo 'room.info'.
To doskonała wiadomość dla mnie. :D

Sprawdzałem, że kiedy zmieniają się widoczne wyjścia np. przy zamknięciu/otwarciu bramy albo zmianie dzień/noc, to room.info nie przychodzi wtedy z serwera. Teraz mogę porobić triggery i wysyłać GMCP z pytaniem o wyjścia.

Druga fajna rzecz, to sprawdziłem, że wysłanie pytania o char.state zwraca stan wszystkich parametrów. Przydatne, bo gdy zmienia się jeden np. upicie, to char.state przychodzi z serwera tylko z jednym parametrem intox.

Re: CMUD

: 19 cze 2015 16:41
autor: Talisa
Rafgart pisze:Jest wywolywane przy zerknij, ktore zawiera sie w spojrz i zazwyczaj przy przechodzeniu na inna lokacje.
GMCP jest dwustronne i klient moze odpytac muda wysylajac samo 'room.info'.

<3