Re: tf-mapper
: 23 sie 2013 19:21
Jest szansa na room:delete:(id) dałoby sie łatwiej oskryptowac resztę klientów,
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Kod: Zaznacz cały
#map at <location> <command> (execute command at given location)
#map color <field> <color> (set the color for given field)
#map create [size] (creates the initial map)
#map destroy (destroys the map)
#map delete <direction> (delete the room at given dir)
#map dig <direction> [new] [vnum] (creates a new room)
#map exit <direction> <command> (sets the exit command)
#map exitflag <direction> <exit flag> (set the exit direction)
#map explore <direction> (saves path to #path)
#map info (info on map and current room)
#map insert <direction> [room flag] (insert a new room)
#map jump <x> <y> (go to given coordinate)
#map find <location> [exits] (saves path to #path)
#map flag <map flag> (set map wide flags)
#map get <option> <variable> (get various values)
#map goto <location> [exits] (moves you to given room)
#map leave (leave the map, return with goto)
#map legend <symbols> (sets the map legend)
#map link <direction> <room name> (links 2 rooms)
#map list <location> (shows list of matching rooms)
#map map <radius> <filename> (shows an ascii map)
#map move <direction> (move to given direction)
#map name <room name> (set the room name)
#map read <filename> (load a map from file)
#map resize <size> (resize the maximum size)
#map roomflag <room flag> (set room based flags)
#map set <option> <value> (set various values)
#map return (return to last room.)
#map run <location> <delay> (run to given room)
#map travel <direction> <delay> (run in given direction)
#map undo (undo last move)
#map uninsert <direction> (opposite of insert)
Kod: Zaznacz cały
C 30000
CE <078>
CH <118>
CP <138>
CR <088>
F 10
I 10419
L * # # # | # x
R { 1} {0} {} {} { } {} {} {} {} {} {1.000}
E { 2} {s} {s} {4} {0} {}
E { 8} {e} {e} {2} {0} {}
E { 5} {se} {se} {6} {0} {}
E { 12} {nw} {nw} {9} {0} {}
Mapa:C 30000 - limit max ilość roomow
CE <078> color wyjść
CH <118> color aktualnej lokacji
CP <138> color ścieżki
CR <088> color pokoi
F 10 - ustawiona flaga cos w stylu edit mode|walk mode trochę bardziej przekombinowane
I 10419 - ostatni room ? nie jestem pewien
L * # # # | # x - Legenda (# oznacza aktualna lokacje)
poniżej mapa która robiR {id} {0} {c} {x} {s} {y} {z} {n} {r} {t} {w}
wymagane tylko room
id - room id
c - room color
x - nazwa pokoju
s - symbol pokoju (literka na mapie)
y - opis
z - room area coś jak zone
n- notatka
r - teren
t - room data
w - room weight domyślnie 1.000
E {id} {e1} {e2} {n1} {0} {t}
id - nr pokoju do którego wyjście prowadzi
e1, e2, komenda do wyjście (np: n,e,se,wyjście, wespnij sie po pniu, itd...)
n1 - liczbowy odpowiednik wyjścia dla wyjść standardowych
1-n
2 e
3 ne
4 s
6 se
8 w
9 nw
12 sw
16 u
32 d
n2 - nie wiem wszędzie mam 0
t nie wiem wszędzie puste
Kod: Zaznacz cały
[ ]---[#]---[ ]
może sie przydaR { 1} {0} {} {} { } {} {} {} {} {} {1.000}
E { 2} {w} {w} {8} {0} {}
R { 2} {0} {} {} { } {} {} {} {} {} {1.000}
E { 1} {e} {e} {2} {0} {}
E { 3} {w} {w} {8} {0} {}
R { 3} {0} {} {} { } {} {} {} {} {} {1.000}
E { 2} {e} {e} {2} {0} {}
Dwuklik na lokacji, z której wyjście chcemy usunąć. W Properties panelu po prawej na dole mamy tabelkę wyjść z lokacji, dwuklik na ostatnią kolumnę przy połączeniu, które chcemy usunąć - przycisk REMOVE.Dorien pisze:1. jak usunąć samo połączenie miedzy pokojami nie usuwając pokoju?
Tworzymy standardowe połączenie na przykład N - S, tylko w jednym z tych wyjść (tym, które ma być niedostępne) ustawiamy rebind na N/A.Dorien pisze:2. jak zrobić połączenie jednokierunkowe? żeby była taka ładna strzałka, jak na demo filmiku ?
?open -a /Applications/MudMapper.app /sciezka/do/mapy.map