Strona 6 z 297

Re: Komentarze do Pytan

: 20 lut 2009 02:03
autor: Ennyen
Kwestia chciejstwa. Tak samo trudno wyobrazic sobie amulety podnoszace zielarstwo dokladnie o tyle o ile potrzeba.

Item oddzialujacy na umy wcale nie musi byc wiszacym na szyi bublem. Moze byc np zwojem, czy rozmowa z npcem ktorego pokonalismy, ktore to zdradzaja nam tajniki np lepszego tropienia np na czas calej sesji arki. Nawet to mniej diablopodobne niz buty +5 do unikow czy pierscien +x do sposta ;)

Dol:
Druga czesc notki dotyczyla bardziej charakterystyki przedmiotow podbijajacych wspolczynniki postaci niz potrzeby uzyskania tropienia. Nie zawsze musi byc obrazowany jako magiczny badziew wieszany na szyi ;)
Co do zas Twej notki, jedno nie wyklucza drugiego, zwlaszcza, ze istnieje sporo pierscieni/itemow z innych dziedzin.

Re: Komentarze do Pytan

: 20 lut 2009 02:17
autor: Aran
Ale o wiele bardziej realnym i zupełnie nie diablopodobnym, jest przyjęcie kogoś z odpowiednim zawodem. Taka dywersyfikacja umiejęteności w drużynie jest dużo lepsza, bo jest jedną z rzeczy tworzących sens odgrywania postaci z różnych zawodow.

Re: Komentarze do Pytan

: 20 lut 2009 12:54
autor: Tharin
Aran, zauwaz ze graczy coraz mniej :P

Re: Komentarze do Pytan

: 20 lut 2009 13:09
autor: Nathaniel
Akurat ostatnio graczy przybywa, co cieszy. Poza tym w czym to przeszkadza, im wiecej byloby ciekawych itemow, na ktorych zdobycie warto byloby poswiecic troche czasu, tym gra bylaby bardziej interesujaca. Jest item z + do zielarstwa, to czemuby nie z + do tropienia albo targowania sie.

Re: Komentarze do Pytan

: 20 lut 2009 21:02
autor: Kasmir
Przybywa graczy czy secondów?

Z tymi itemami już tak nie przesadzajcie. Rozumiem różne gnomie wynalazki (termowizyjny okular? :) ) dające różne bonusy, ale pchanie magii gdzie popadnie to raczej dziwny pomysł na mudzie który szczyci się swoją "niemagicznością".

Mi, zamiast kolejnych magicznych przedmiotów, brakuje możliwości tworzenia trucizn i zatruwania nimi broni. Raz, że fajne, a dwa, że przywróciłoby sztylety do łask graczy.

Re: Komentarze do Pytan

: 20 lut 2009 22:43
autor: Gość
Albo alchemii zamiast ziol ^^

Re: Komentarze do Pytan

: 21 lut 2009 00:33
autor: Gość
albo alchemii oprócz ziół

Re: Komentarze do Pytan

: 21 lut 2009 08:37
autor: Gość
Chodzilo mi o alchemie - zamiast scierania/przegryzania/odgryzania/wygryzania ziol. Jak najbardziej ziola do alchemii sa potrzebne :)

Re: Komentarze do Pytan

: 21 lut 2009 10:19
autor: Gniot
Tak tak...bonus do :
- sposta
- tropienia
- trucizny
- przedmioty zwiekszajace czestotliwosc wyprowadzanych ciosow
- podnoszace staty

Ja mysle ze PK na arce jest wystaczajaco po co jeszcze napedzac ta idiotyczna maszyne.

Re: Komentarze do Pytan

: 21 lut 2009 10:24
autor: Nivat
Wg. mnie Gniot ma racje... Pk na arce dawno już przerosło rpga... Pogoń za lvlem, za umami...