Strona 495 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 24 lis 2011 19:38
autor: Hunrim
Wskoczyć można z pomostu w Viadazie, w Urbimo chyba wcale nie można, ale już chyba wiem w czym problem, chętnie bym się dowiedział, ile czasu musi minąć, żeby móc powtórnie wziąć wyznanie - i czy musi być to czas realny, czy też wyidlowany w grze.

Re: Porady dla graczy.

: 25 lis 2011 10:51
autor: Mahaila
Jak powtornie bralam ranalda to byly to normalne 2 tygodnie. A co do wejscia do morza w Urbimo to jesli chodzi o wyznaniowke to podczas tej wizji jest pokazane w jaki sposob tam wejsc ;)

Re: Porady dla graczy.

: 25 lis 2011 11:16
autor: Gerdia
Hunrim pisze:Wskoczyć można z pomostu w Viadazie, w Urbimo chyba wcale nie można, ale już chyba wiem w czym problem, chętnie bym się dowiedział, ile czasu musi minąć, żeby móc powtórnie wziąć wyznanie - i czy musi być to czas realny, czy też wyidlowany w grze.
Przeczytaj uważnie co jest napisane w momencie kiedy klęczysz na klęczniku.
Komenda podana jest wprost, a lokacja na której możesz ją wykonać pośrednio, ale dokładnie.

G. :twisted:

Re: Porady dla graczy.

: 25 lis 2011 16:08
autor: Ifrigen
Jaki zawód masowy ma najwyższe uniki ?

Re: Porady dla graczy.

: 25 lis 2011 16:09
autor: Huggus
Nozownik.

Re: Porady dla graczy.

: 25 lis 2011 16:48
autor: Shulz
Gerdia pisze:
Hunrim pisze:Wskoczyć można z pomostu w Viadazie, w Urbimo chyba wcale nie można, ale już chyba wiem w czym problem, chętnie bym się dowiedział, ile czasu musi minąć, żeby móc powtórnie wziąć wyznanie - i czy musi być to czas realny, czy też wyidlowany w grze.
Przeczytaj uważnie co jest napisane w momencie kiedy klęczysz na klęczniku.
Komenda podana jest wprost, a lokacja na której możesz ją wykonać pośrednio, ale dokładnie.

G. :twisted:
Chodzi o to zeby uzyc komendy wejdz do morza (nie pamietam szczegolow) w miejscu opisanym przez kaplana.

Zadanie podobnie jak kilka innych jest zle sformulowane poniewaz tego konkretnego zadania sensem jest wytrenowanie um plywanie i znalezienie lokacji o ktorej chodzi kaplanowi i wpisanie na niej 'wejdz do morza' co ma byc proba a w praktyce trudnosc polega na testowania stalowych nerwow i sily woli gracza - w ten sposob odbiera sie przyjemnosc z wykonywania niektorych zadan a nie chcemy aby dobra praca osob ktore to wymyslily i napisaly byla zepsuta przez taka drobnostke jak zle sformulowane polecenie.


:arrow: S.

Re: Porady dla graczy.

: 25 lis 2011 18:32
autor: Visborg
Zgłoś pomysł w kapłanie przedstawiający lepsze rozwiązanie.

Re: Porady dla graczy.

: 25 lis 2011 19:14
autor: Gerdia
Nie wiem co wy sie uparliście na to wchodzenie do morza.
Do morza można dostać się jeszcze innymi sposobami.

wskoczyć
zeskoczyć
rzucić sie
wbiec
wejść

Akurat brałam tą wyznaniówkę i naprawde odrobina chęci do wczytania się w napisany na ekranie tekst,
ociupinka dociekliwości i nie powinno być większych problemów ze zdobyciem upragnionego aspektu.

G. :evil:

Re: Porady dla graczy.

: 25 lis 2011 20:26
autor: Mahaila
Shulz pisze:
Gerdia pisze:
Hunrim pisze:Wskoczyć można z pomostu w Viadazie, w Urbimo chyba wcale nie można, ale już chyba wiem w czym problem, chętnie bym się dowiedział, ile czasu musi minąć, żeby móc powtórnie wziąć wyznanie - i czy musi być to czas realny, czy też wyidlowany w grze.
Przeczytaj uważnie co jest napisane w momencie kiedy klęczysz na klęczniku.
Komenda podana jest wprost, a lokacja na której możesz ją wykonać pośrednio, ale dokładnie.

G. :twisted:
Chodzi o to zeby uzyc komendy wejdz do morza (nie pamietam szczegolow) w miejscu opisanym przez kaplana.

Zadanie podobnie jak kilka innych jest zle sformulowane poniewaz tego konkretnego zadania sensem jest wytrenowanie um plywanie i znalezienie lokacji o ktorej chodzi kaplanowi i wpisanie na niej 'wejdz do morza' co ma byc proba a w praktyce trudnosc polega na testowania stalowych nerwow i sily woli gracza - w ten sposob odbiera sie przyjemnosc z wykonywania niektorych zadan a nie chcemy aby dobra praca osob ktore to wymyslily i napisaly byla zepsuta przez taka drobnostke jak zle sformulowane polecenie.


:arrow: S.
Gdzie Ty tam masz zle sformuowane polecenie? Powiedzialabym wrecz, ze w przeciwienstwie do Morra (gdzie dopiero sie trenuje stalowe nerwy - slyszalam relacje graczy ktorzy znajomym kazali leciec szybko po odtrutke do Val'kare a sami zakanczali bojac sie.. hm.. ;)), jest niesamowicie idiotoodporne. Sa dwie rzeczy na ktore sie zwraca uwage. Na miejsce w ktorym nalezy rozpoczac probe i komende dzieki ktorej nalezy ja zaczac. Osoba, ktora nie probuje leciec z pamieci, a wczuje sie troche w klimat (bo po coz innego zostaly dodane wyznaniowki i zadania do nich poprzyczepiane?) przeczyta ten pozal sie boze, jeden ekran literek i zrobi to co jest napisane.

W skrocie:
> wesprzyj Gerdie. :evil:

Re: Porady dla graczy.

: 26 lis 2011 02:16
autor: Shulz
Ja wiem ze jestescie bystrzy i potraficie wpasc na to ze trzeba znalezc lokacje i wpisac na niej komende ktora zawiera sie w zdaniu ktore padlo od kaplana.

Jednak pisze ze cos nie jest oczywiste lub zle zformulowane nie dlatego ze mi to przeszkadza i nie mam co robic poza narzekaniem (tymbardziej ze moge sie zapytac kogos o pomoc i miec gdzies to zadanie)

Zadaje sobie trud po to i pisze o takich rzeczach no forum zeby ktos zwrocil na to uwage i to poprawil bo to sa takie male elementy ktore wplywaja na to jak sie gra i jak ludzie odbieraja te gre.

Nie da sie odgrywac postaci i miec zabawe z tego jesli funkcjonowanie i rzeczy podstawowe beda lezec.

A gra nie jest tylko dla bystrych lub wybranych tylko dla wszystkich. Warto zrozumiec i przyjac ten sposob myslenia, tu zwracam sie do czarodziejow glownie, niz bezmyslnie zaszufladkowac go do narzekajacego motlochu.

S :arrow: