Strona 49 z 77

Re: CMUD

: 21 kwie 2015 08:29
autor: Kherith
Operacje na zmiennych za pomocą #VARIABLE abc {%3} zamiast abc=%3 też zapobiegają dublowaniu się zmiennych. Przełączaniem klas można łatwo wprowadzić sobie niezły syf, więc lepiej tego nie używać (i pyknąć #CLASS 0, jak napisał Haern).

Re: CMUD

: 22 kwie 2015 23:24
autor: Talisa
Nie wiem czy bylo, ale nie znalazlem w koncu odpowiedzi, jesli chodzi o samoupdatujacy sie trigger typu GMCP do dynamicznego statusu postaci po GMCP, ale Zugg i kolesie z Aetolii zrobili:

pattern podobno musi byc niestety w Regexie:

Kod: Zaznacz cały

<trigger name="lapaczhp" type="GMCP" param="201" priority="81450" regex="true" prompt="true" id="8145">
  <pattern>char\.state</pattern>
  <value>#var hape %gmcp.char.state.hp
#show "Lapiem!"</value>
</trigger>
value przykladowe, param jest dowolne i mi swietnie dziala przy kazdej zmianie statusu, nawet przy wylaczonych opcjach.

Miodzio!

Re: CMUD

: 24 kwie 2015 21:00
autor: Talisa
Idac za ciosem probuje wydostac to samo dla dla gmcp.room, ale pattern room\.info nic nie lapie. :mrgreen:. Ktos kiedys sie nad tym glowil?

Re: CMUD

: 24 kwie 2015 22:22
autor: Zurwen
gmcp.room.info zawiera tylko exits (widoczne i oczywiste wyjścia).

Zobacz sobie #sh %gmcp.room.info

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="7770" id="777">
  <pattern>room.info</pattern>
  <value>#sh %gmcp.room.info.exits</value>
</trigger>

Re: CMUD

: 24 kwie 2015 23:01
autor: Talisa
#sh %gmcp to prosta zabawa, nie oto chodzi.

Lopatologicznie:

Kod: Zaznacz cały

<trigger name="lapaczhp" type="GMCP" param="1" priority="81450" regex="true" prompt="true" id="8145">
  <pattern>char\.state</pattern>
  <value>#var hape %gmcp.char.state.hp
#var zmecz {%abs((%gmcp.char.state.fatigue)-9)}
</value>
</trigger>
Dziala super, a:

Kod: Zaznacz cały

<trigger name="lapaczpokoi" type="GMCP" param="1" priority="81580" regex="true" prompt="true" id="8158">
  <pattern>room\.info</pattern>
  <value>#sh %gmcp.room.info.exits
#sh KRAKRAKUKUURFACYTODZIALA</value>
</trigger>


Juz nie (wlaczajac jakiekolwiek kombinacje patternow jakie przychodza do glowy), wiec jest pytanie czy jest jakis bug, czy literowka?

Re: CMUD

: 24 kwie 2015 23:44
autor: Zurwen
Nie wiem po co się bawisz regexpem, zmodyfikuj to co ja tam wkleiłem po prostu i tyle.

Re: CMUD

: 24 kwie 2015 23:55
autor: Talisa
:shock: :shock: :shock: :shock:

Wiesz, co? #SH po prostu nie dziala z jakiegos powodu... #echo pokazalo dopiero...


edit: K....A.... #SH nie dziala i dlatego mi ANSI trigger "nie odpalal" przez ostatnia godzine. Chcialem rzucic o podloge kompem, bo kiedys dzialalo.

Re: CMUD

: 25 kwie 2015 11:53
autor: Gleanevall
Wyświetlanie rzeczy z triggera gmcp generalnie nie działa z technicznych powodów (http://forums.zuggsoft.com/forums/viewt ... 565#164565). Komendy typu echo powinny zdaniem Zugga działać, ale i tak zauważałem różne problemy z wyświetlaniem linijek (miganie znikanie). Rozwiązuję to ostatecznie wyświetlając tekst z alarmu #alarm {+0.001} {#show rzeczy}
Talisa pisze:pattern podobno musi byc niestety w Regexie
A to nieprawda, jak pokazał Zurwen.

Re: CMUD

: 14 maja 2015 16:45
autor: Egvene
Jeśli gdzieś tutaj to było to proszę o nie krzyczenie tylko wskazanie gdzie, bo stron od groma a czasu brak na wertowanie. Jak mogę ustawić żeby mi kropa szła za prowadzącym?

Re: CMUD

: 14 maja 2015 19:37
autor: Herenvarno
Zrob triggery wylapujace to, gdzie podaza cala druzyna, wychwyc kierunek marszu.
Pozniej w Value dodaj:

Kod: Zaznacz cały

#Move @Kierunek_marszu_druzyny