Strona 474 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 26 paź 2011 18:46
autor: Hunrim
Armanzor pisze:Nie wpływa.
Od kiedy?

Re: Porady dla graczy.

: 26 paź 2011 19:23
autor: Gość
Przeczytaj pytanie, przeczytaj odpowiedź, wyciągnij wnioski.
Jeżeli dalej nie rozumiesz, czytaj do skutku.

Re: Porady dla graczy.

: 26 paź 2011 19:48
autor: Gość
Ludzie pytajacy i odpowiadajacy: troche cooltury. Armanzor jak ktos sie pyta Ciebie o cos to nie znaczy ze jest glupi tylko, ze niejasno cos powiedziales. A co sie robi jak sie cos niejasno powie?

Re: Porady dla graczy.

: 26 paź 2011 20:16
autor: Melvin
Miuosh pisze:
Melvin pisze:A ja mam takie pytanie. Czy w poczatkowej fazie gry expienie na szczurach, krolikach etc jest w obecnych czasach rownoprawne ze zdobywaniem expa z questow?
Pamietam, ze kiedys(zyliony lat temu) rosł od tego poziom brutalnosci co jakos tam sie przekładało juz nie pamietam dokladnie na co.
Czy brak cechy "brutalnosc" zostala czyms zastapiona?
Nie ma czegoś takiego jak "brutalność". Jeśli tylko dajesz radę możesz expić od razu co tylko Ci się podoba. Zadania są "urozmaiceniem" rozgrywki - pozwalają młodym graczom lepiej poznać mechanikę MUDa, rozeznać się w świecie oraz są niezłym, dodatkowym źródłem zarobku (oraz expa).
Wiem, ze teraz nie ma "brutalnosci". Kiedys byla. Wplywala na cos(nie pamietam na co). Exp z bicia szczurow moze sie obnizyc po zgonie a z questow chyba nie. Chodzilo mi to czy zostało to czymkolwiek zastapione. Nie wiem... wolniejszym wzrostem cech np? Kiedys Arkowcow bylo tylu, ze dziennie mozna bylo zejsc kilka razy za krzywe spojrzenie w tawernie. Teraz chyba mozna smialo chodzic bez broni :)

Re: Porady dla graczy.

: 26 paź 2011 22:20
autor: Paulie
Gharus pisze:Wiadomo już, że ciężar ekwipunku wpływa na walkę.
Armanzor pisze:Nie wpływa.
Odpowiedz powinna byc bardziej w stylu "Wydaje mi sie, ze nie wplywa.". Wtedy przynajmniej, zdanie byloby o tyle prawdziwe, ze zabraklo by tam slowka blednie. A tak, cala odpowiedz jest falszywa.

@Melvin: Brutalnosc zostala poczatkowo zamieniona na inne wzrory, teraz to juz jednak nieaktualne. Mozna smialo rzec, ze zostala usunieta; exp questowy i mobkowy zostal zlaczony w jednosc; prawdopodobnie jest granica doswiadczenia, ponizej ktorej nie da sie spasc.

Re: Porady dla graczy.

: 27 paź 2011 00:10
autor: Godar
Shulz pisze:Ludzie pytajacy i odpowiadajacy: troche cooltury. Armanzor jak ktos sie pyta Ciebie o cos to nie znaczy ze jest glupi tylko, ze niejasno cos powiedziales.
Nie niejasno tylko błędnie.

RE DOWN:
Armanzor napisał, że ciężar ekwipunku nie wpływa na walkę.

Re: Porady dla graczy.

: 27 paź 2011 02:11
autor: Morglum
Gdzie ci znow blednie odpowiedzial?
Paulie jak juz cytujesz to cytuj wlasciwe fragmenty tj. zadane pytanie:
"Czy sam fakt trzymania czegoś w ekwipunku co nie jest założone/włożone do pojemnika wpływa również na walkę? "
I odpowiedz Armanzora:
"Nie wplywa".
I sie zgadza, to czy trzymasz item gildiowy, jakies drobniaki, swieczke, lampe, ziola co tam nie wplywa samo w sobie na walke.

Re: Porady dla graczy.

: 27 paź 2011 07:56
autor: Godrick
Hej,

Czy na umiejętności "handlowe" takie jak np.

Kod: Zaznacz cały

targowanie
szacowanie
ocena obiektu
mają wpływ mentale?

pozdrawiam!

Re: Porady dla graczy.

: 27 paź 2011 08:12
autor: Gość
Mają

Re: Porady dla graczy.

: 27 paź 2011 08:15
autor: Gość
Piwo dla Morgluma :D
Czytajcie uważnie o co ktoś pyta. Akurat w tym przypadku pytanie było bardzo konkretnie sformułowane to i odpowiedź nie wymagała elaboratów.

@Godrick:
Im masz wyższe mentale tym lepiej posługujesz się tymi umiejętnościami. Dlatego najczęściej osoby z ajotem handlarza spotyka się z mentalnym ustawieniem cech.