Re: Drobne Pomysły
: 11 paź 2011 15:29
Urny - trochę relikt przeszłości. Młodzi nieznający świata gracze mieli dostęp do jakiegokolwiek sprzętu. Teraz sprzęt nie znika, więc zaglądają tam już chyba tylko postacie całkowicie nowe, o ile tam trafią. Drugą funkcją jest zbijanie mutacji. Z tego co zauważyłem nie liczy się jakość wkładanego sprzętu a ilość, stąd urny pełne są badziewia.
Pomysł:
- Aby wartościowy sprzęt zbijał bardziej mutację niż badziewny, w znaczącym stopniu. Tak by urny zawierały dobry sprzęt. Bogowie bardziej ucieszą się z ofiary w postaci zbroi płytowej, niż ze stu zardzewiałych noży (młody gracz zaglądający do urny też.
- Teraz sprzęt resetuje się w urnie po apoce. Może jeśli to nie dużo roboty dodać mu że w urnie przeżyje trzy kolejne apoki, jak nikt go nie weźmie to przepada.
- Dodać możliwość wykupienia sprzętu z urny od kapłana, jeśli przekroczymy ilość sprzętu pobranego.
- Z kolejnych obserwacji mutację zbijamy do zera, pojawia się ona dość szybko jeśli się przebywa na ziemiach czaszki. Można by dodać opcję, gdzie już zniesiemy do urny tyle sprzętu że mutacja jest wyzerowana, by dało się uzyskać stan błogosławieństwa, kapłan udziela nam takowego jeśli złożymy wystarczającą ilość ofiar. Takie błogosławieństwo powoduje że przez dłuższy czas jesteśmy odporni na mutacje. Może takie błogosławieństwo być widoczne w postaci jakiegoś symbolu Sigmara, którego tak jak mutacje można by ukrywać pod ubraniami/zbroją. Można wprowadzić kilka stopni błogosławieństwa. Fajny dodatek dla wyznawców sigmara. Błogosławieństwa mogą mieć różne symbole jeśli by przerobić trochę urny i umieścić w krasnoludzkiej, halflińskiej, czy elfickiej światyni. Wraz z przebywaniem na Ziemiach Czaszki, bądź pod wpływem innych mutujących czynników, błogosławieństwo znika.
Kodowo nie wydaje się to czasochłonne. Rozwiązuje problem graczy biegających z mutacja, której w cale nie chcą. Urn z których nikt nie korzysta, bo pełne badziewia. Krok w stronę rozwoju muda. Jeśli coś takiego jest możliwe, proszę o temat w Banku Opisów, a chętnie sam to opiszę.
*Obserwacje poczynione mogą być błędne.
**Pomysł sprzyjający pomysłodawcy, więc mała szansa na powodzenie.
***Już się zamykam.
Pozdrowienia.
Pomysł:
- Aby wartościowy sprzęt zbijał bardziej mutację niż badziewny, w znaczącym stopniu. Tak by urny zawierały dobry sprzęt. Bogowie bardziej ucieszą się z ofiary w postaci zbroi płytowej, niż ze stu zardzewiałych noży (młody gracz zaglądający do urny też.
- Teraz sprzęt resetuje się w urnie po apoce. Może jeśli to nie dużo roboty dodać mu że w urnie przeżyje trzy kolejne apoki, jak nikt go nie weźmie to przepada.
- Dodać możliwość wykupienia sprzętu z urny od kapłana, jeśli przekroczymy ilość sprzętu pobranego.
- Z kolejnych obserwacji mutację zbijamy do zera, pojawia się ona dość szybko jeśli się przebywa na ziemiach czaszki. Można by dodać opcję, gdzie już zniesiemy do urny tyle sprzętu że mutacja jest wyzerowana, by dało się uzyskać stan błogosławieństwa, kapłan udziela nam takowego jeśli złożymy wystarczającą ilość ofiar. Takie błogosławieństwo powoduje że przez dłuższy czas jesteśmy odporni na mutacje. Może takie błogosławieństwo być widoczne w postaci jakiegoś symbolu Sigmara, którego tak jak mutacje można by ukrywać pod ubraniami/zbroją. Można wprowadzić kilka stopni błogosławieństwa. Fajny dodatek dla wyznawców sigmara. Błogosławieństwa mogą mieć różne symbole jeśli by przerobić trochę urny i umieścić w krasnoludzkiej, halflińskiej, czy elfickiej światyni. Wraz z przebywaniem na Ziemiach Czaszki, bądź pod wpływem innych mutujących czynników, błogosławieństwo znika.
Kodowo nie wydaje się to czasochłonne. Rozwiązuje problem graczy biegających z mutacja, której w cale nie chcą. Urn z których nikt nie korzysta, bo pełne badziewia. Krok w stronę rozwoju muda. Jeśli coś takiego jest możliwe, proszę o temat w Banku Opisów, a chętnie sam to opiszę.
*Obserwacje poczynione mogą być błędne.
**Pomysł sprzyjający pomysłodawcy, więc mała szansa na powodzenie.
***Już się zamykam.
Pozdrowienia.