Strona 47 z 58

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 08:41
autor: Blob
Jak widze po staremu na forum a informacji o zmianach jak nie bylo tak pewnie nie bedzie.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 10:00
autor: Noah
A ja jestem przeciw dawani czegokolwiek GP. Jak za dużo dostaniemy to nie będzie o co płakać. Mi się bez tego pseudo speca grało dobrze. :)

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 10:37
autor: Raglak
Werbat ty plakales z rok o to jaki beznadziejny masz zawod i że przez to nie chcę ci się grac, Buluar ty od paru lat placzesz na speca tw. Gpki placza o to że przycieto im expa. Jaka wlasciwie między tymi placzami jest roznica?

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 10:40
autor: Coronius
Strażnik jest do bani do momentu mocnego wytrenowania, spec TW jest dużo za mocny, gpki expią szybciej.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 11:04
autor: Carolla
A coronius jest przepakowany!

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 11:24
autor: Werbat
Raglak: ale ja nie płakałem, że 'system jest zły', tylko że wybrałem zawód, który mi się nie podoba. Mi, personalnie - a nie że wszyscy ze strażnikiem mają do dupy, smuteczek. To, rozumiesz, różnica dość znaczna.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 11:40
autor: Carolla
To czego beczysz jak tyś sam se winien?

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 11:50
autor: Pier
Werbat uważaj bo Cie od trolli zwyzywają za emocjonowanie się!
Raglak, różnica jest, taka że w pewnych kwestiach nic się nie zrobiło, żeby podetrzeć nosa "płaczącym", a od jakiegoś czasu administracja robi dla GP coś co nazwałbym ruszeniem ziemi z posad, w porównaniu z kilkoma latami wstecz.
Noah... pseudo spec? Chyba żartujesz sobie, albo niezbyt się przyglądasz. A ja się przyjrzałem i ujrzałem...
Speca GP, który jest za free i potrafi zdjąć 3 kondycje EXPOWNEMU mobowi. Speca GP, który jest za free i odpalił się 3 razy między ciosami mobka.

Pseudo spec?

Czasami odpala się częściej czasami rzadziej? Wyobraź sobie, że wszystkie spece tak mają :D Czasami więc expisz szybciej czasami wrecz odwrotnie, ale wnosi to bardzo realną i miłą niepewność do walki. Dzięki temu GP ma realną szansę pokonać zawodowca ;)

Pseudo spec... apff...

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 12:52
autor: Visborg
I odpala się dokładnie tak samo często jak inne spece, czyli 25% ciosów. Czasem się wylosuje kilka razy pod rząd, czasem wcale, ale średnia dokładnie taka sama.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 10 mar 2011 13:13
autor: Zorrid
Kiedyś dla Arkadii nie było nawet zbyt dużej alternatywy, teraz dla większości nowych nieprzekraczalną barierą jest sama konieczność czytania, jacyś tam nowi mimo wszystko są, wierzę też, że wielu z nich nie zrezygnuje tak szybko, dzięki temu, że na początku, tak jak było kiedyś, nie musi toczyć długiego boju, żeby głupią mysz pokonać. Co jest dla mnie najważniejsze w tej chwili w Arkadii? Ano to, żeby przybywało i zostawało jak najwięcej prawdziwie nowych graczy. Bo moją największą obawą jest to, że za rok, dwa, trzy, zaloguję się , a tu dziesięć osób na krzyż, wtedy pozostanie odpalić jakiegoś Suda, na przykład Otchłań, bo w sumie nie będzie najmniejszej różnicy, a bezpieczniej mieć cały świat na dysku. Niestety, ale nowym trzeba ułatwiać - na takiej zasadzie wciągają wszystkie dzisiejsze gry online - na początku jest bardzo łatwo, żeby gracz się nie zniechęcił, ale im dalej w las, tym trudniej. Ja nie widzę powodów do bulwersowania się. To, że kiedyś startowało się i było dużo trudniej - tak jak mówiłem, kiedyś nie było alternatywy, w kolejce stało się z pół godziny albo lepiej, a i ludzie mieli inne podejście.

I jeszcze te całe pretensje o wzmacnianie GP - w czym jest gorsza postać, która lata całe przemierza Arkadię, zna ją lepiej niż niejeden zawodowiec i odgrywa świetne RPG, od wielu zgildiowanych graczy, którzy często boją się samemu wytknąć nos poza bezpieczny teren? Z jakich to przyczyn, zawód masowy, do którego droga prowadzi tylko przez gildię, do której ktoś z takich czy innych powodów nie chce lub nie może należeć ma dawać jakieś niebotyczne przewagi? Powinien dawać trochę przewagi, nawet mniej niż jest teraz - ba, powinien być dostępny dla każdego, a bardzo niewielkie profity powinno dawać przynależenie do gildii - bo ich siłą powinna tkwić w organizacji graczy, a nie w kodzie - wtedy dopiero by się okazało kto kim jest na arce.