Strona 47 z 56

Re: Drobne Pomysły

: 04 paź 2011 14:36
autor: Gość
To do skutku, aż skasują te właściwe.

Re: Drobne Pomysły

: 04 paź 2011 14:47
autor: Ilane
Ok, spróbuję! Dzięki za rady :*

Re: Drobne Pomysły

: 04 paź 2011 16:31
autor: Esten
Tararni pisze:Exp będzie leciał i tak gorzej, bo z tego co pamiętam jest zależny od maksymalnego dostępnego poziomu umów.
// Od czasu pewnych przekrętów, z kasowaniem umów, aby szybciej expić, przez pewną gildię ;) //

A po co przerabiać zawód gladiatora? Właśnie w nim o to chodziło aby miał bonus na każdej arenie arkadii. I teraz mu to zabierać, jak się pojawił pomysł aren? Beeeez sensu ;P

A nie od maxymalnego dostepnego poziomu speca? reszta umow byla bodaj po staremu

Re: Drobne Pomysły

: 04 paź 2011 23:15
autor: Magog
Rafgart wypowiedzial sie gdzies o tym. Dotyczy to tylko zawodow masowych. Nie wiem jak AJ, ale na pewno nie poziomu GP.

Re: Drobne Pomysły

: 05 paź 2011 00:42
autor: Herenvarno
Ilane pisze:Pomysł: komenda do zapominania umiejętności, np. zapomnij uniki czy cokolwiek innego. I wtedy by sobie umiejętność szybciej lub wolniej odpływała w niebyt.
Tak troche zlosliwie "Zapomnij jazde na rowerze"... Troche trudno :D

Nie wystarczy sie nie uczyc?

Re: Drobne Pomysły

: 05 paź 2011 02:57
autor: Godar
Tararni pisze:Exp będzie leciał i tak gorzej, bo z tego co pamiętam jest zależny od maksymalnego dostępnego poziomu umów.
Z tego co pamiętam, Rafgart niedawno powiedział, że ocena bojowa zależy od umów, jakie postać posiada aktualnie. Ale mogę się mylić.

Swoją drogą, takie kombinacje doskonale pokazują, jak niedoskonały i niepotrzebnie skomplikowany jest cały obecny system expa. Jeszcze niedawno ludzie nie trenowali speca, żeby szybciej expić. Lepiej było dawniej: za szczura - 1 xp, za goblina - 3 xp, za trolla - 50 xp (przykładowo). Aby wyeliminować zjawisko tłuczenia znacznie słabszych mobów, wystarczyłoby ustawić odpowiednio duże różnice w expie za danego potwora oraz różnice w progach na poszczególne poziomy. Np. niski poziom - można tłuc moby po kilka xp, a następny próg od 1000 xp. Wysoki poziom - próg np. 10 mln xp, więc tłuczenie szczurów jest nieefektywne, trzeba tłuc mendy po kilka tysięcy expa. Zresztą kiedyś tak było i działało dobrze. W każdym razie lepiej niż obecnie. Ale to takie niepotrzebne offtopowe marudzenie.

A co do tematu, to wydaje mi się, że większość rzeczy zaproponowanych przez Hunrima już jest (oczywiście tylko w Nuln). Nie byłem tam z 2 lata, ale kiedyś można było wykupić walkę. Dostępna była opcja na śmierć i życie albo na życie i życie. Kasa za to szła chyba na konto VR. Więc dokładnie tak jak wymyśliłeś, Hunrimie :P Z tym, że postacie spoza VR nie mogą walczyć z bestiami. Ale czy to jest takie potrzebne? Z potworami to gracze walczą non stop, expiąc. Ale może komuś chciałoby się w to bawić... Ja bym tam wolał otwarcia gildii i więcej magików :P

Re: Drobne Pomysły

: 05 paź 2011 10:33
autor: Buluar
Proponowalbym drobnym pomyslodawcom, aby zanim z hukiem przedstawia swoje wizje, upewnili sie wpierw czy w mniejszym lub wiekszym ksztalcie nie funkcjonuja one juz w swiecie.

Re: Drobne Pomysły

: 05 paź 2011 11:09
autor: Rafgart
Sa trzy publicznie dostepne areny w Ishtar. Nawet nie trzeba sie ruszac z Novigradu.
Lepiej było dawniej: za szczura - 1 xp, za goblina - 3 xp, za trolla - 50 xp (przykładowo).
Nigdy czegos takiego nie bylo. Doswiadczenie zawsze byly wyliczane poprzez porownywanie moba z sila gracza. Tyle ze wczesniej byly brane tylko cechy (i podatek, ale wylacznie u gracza) a teraz rowniez umiejetnosci i druzyna.
Jak sie nie ma o czyms pojecia, to prosze sie powstrzymac przed pisaniem glupot.

Re: Drobne Pomysły

: 06 paź 2011 13:50
autor: Gleanevall
Zdaje się, że te głupoty rozpowszechnia sama ArkadiaWiki.

Re: Drobne Pomysły

: 06 paź 2011 14:31
autor: Rafgart
Wiki to nie jest autoryzowane kompedium wiedzy, tylko radosna tworczosc wielu osob. Jest tam na pewno wiele glupot, podobnie jak na wikipedii.
Jak ktos zauwazy blad, to nalezy tam to poprawic, a nie pisac tutaj.