Strona 46 z 79

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 lut 2017 13:34
autor: Hunrin
Witajcie,

Gdzie mogę znaleźć info o klasach broni?

Np. jaka jest różnica pomiędzy zabójcza a fantastycznie skuteczną?

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 lut 2017 13:39
autor: Artak
Hunrin pisze:Witajcie,

Gdzie mogę znaleźć info o klasach broni?

Np. jaka jest różnica pomiędzy zabójcza a fantastycznie skuteczną?

Kod: Zaznacz cały

poziomy
To jest komenda, która Cię interesuje.

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 lut 2017 15:13
autor: Hunrin
Dzięki

Re: Ogólna mechanika muda

: 26 lut 2017 08:18
autor: Hunrin
Która zbroja jest lepsza dla początkującej postaci:

1. wzmacniana warstwowa brygantyna - 24 zlote, 3 srebrne i 9 miedzianych monet

2. wzmocniony pelny pancerz kolczy - 26 zlotych i 9 miedzianych monet

A może jeszcze coś innego?

Z góry dzięki.

Re: Ogólna mechanika muda

: 26 lut 2017 10:24
autor: Wulgor
Hunrin pisze:Która zbroja jest lepsza dla początkującej postaci:

1. wzmacniana warstwowa brygantyna - 24 zlote, 3 srebrne i 9 miedzianych monet

2. wzmocniony pelny pancerz kolczy - 26 zlotych i 9 miedzianych monet

A może jeszcze coś innego?
Zalezy od zawodu postaci, ale zazwyczaj uzywalem pelnego pancerza kolczego, na poczatek daje rade :)

Re: Ogólna mechanika muda

: 26 lut 2017 12:24
autor: Orrgar
2 + pawez i mozesz na nim jechac bardzo dlugo.

Re: Ogólna mechanika muda

: 26 lut 2017 22:04
autor: Garkain
Teoretycznie jest to pytanie do czarodziejow.. w praktyce w ogole pewnie odpowiedzi nie dostane, bo to dot. kodu i wglebiania sie w rozne niedostepne dla smiertelnikow kwestie..ale..
* zmianie ulega wzor na wyliczanie doswiadczenia za zabite npce - powinien teraz lepiej odwzorowywac sile bojowa przeciwnika ze szczegolnym
uwzglednieniem jego broni
Jak mam to rozumiec? Bo na chwile obecna zauwazylem jedynie ze expowisko na ktorym bylem wczoraj, a gdzie leja lapami, i czasami bronia, dzis daje dramatycznie mniej expa jak wczoraj :) Jakies 6x wiecej mobkow musze zabic. Czy to oznacza ze mobki lejace "z lapy" beda dawac mniej expa jak do tej pory? Odpowiedzi pewnie nie dostane, ale moze ktos ma podobne spostrzezenia jak ja. Na chwile obecna zabieram sie za testowanie nowych expowisk :)

Re: Ogólna mechanika muda

: 27 lut 2017 00:34
autor: Miril
To samo zauważyłem. Leję hurtem ghule obok novi. Wczoraj potrzebowałem 9-10 na jeden poziom postępów, dzisiaj postępy wskoczyły dopiero po 34 ubitym.

Jest to o tyle dziwne, że stwory walczące "łapami" i "kłami" często są groźniejsze niż takie gobliny z nożami, włóczniami i szablami, bo nie dość, że biją mocno to jeszcze mają więcej ataków, więc na logikę powinny dawać więcej expa.

Nic na to nie poradzimy, trzeba się przyzwyczaić.

Re: Ogólna mechanika muda

: 27 lut 2017 01:10
autor: Garkain
To znaczy.. Taka zmiana jest w miare rozsadna, bo teoretycznie ktos walczacy bronia, powinien byc grozniejszy niz jakis potwor czy zombie ktore wala lapskami. Jednak mam wrazenie ze to naliczanie expa jest takie mocno rozchwiane, jak Ci z bronia, to Ci bez do dupy.. Jak Ci ze specem.. to Ci.. Z jednej strony sprawia mi przyjemnosc szukanie nowego expowiska (znalazlem :) ) , chcialbym jednak zeby bylo tak, ze jak znajde, to jednak "jakis" mniejszy lub wiekszy exp jak do tej pory bedzie. Z drugiej strony.. Apoka po 9h.. :shock:

Re: Ogólna mechanika muda

: 27 lut 2017 10:46
autor: Amargein
Czyżby to oznaczało, że zjawy pod Bodrog w końcu zostały przycięte? :) Bo broni nie mają...

Mam nadzieję, że to nie dotknęło innych potworów i że takie na przykład wije nie dają jeszcze mniej doświadczenia... Albo że nauczyły się trzymać sztylety w swoich segmentowanych łapkach.