Re: Zmud pomoc
: 09 kwie 2013 15:18
Ma ktoś skrypt na medytacje do zmuda?
Nie chce mi się tego pisać, a bardzo by się przydało.
Nie chce mi się tego pisać, a bardzo by się przydało.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Kod: Zaznacz cały
#CLASS {LicznikCech}
#ALIAS med {
medytuj
medytowanko
}
#ALIAS medytowanko {
cechy
#ALARM {+2} {
#VARIABLE Vpodcechy {0} {_nodef} {LicznikCech}
#LOOP 1,6 {#ADD Vpodcechy %item( @VnumeryCech, %i)}
#MATH Vpodcechy (@Vpodcechy-6)*4
ocen sile
#WAIT 500
ocen zrecznosc
#WAIT 500
ocen wytrzymalosc
#WAIT 500
ocen inteligencje
#WAIT 500
ocen madrosc
#WAIT 500
ocen odwage
#WAIT 500
powstan
#SAY {%ansi( 7)SUMA PODCECH: @Vpodcechy}
#SAY {%ansi( 7)BRAKUJE OKOŁO %ansi( 13) %eval( 10-%mod( @Vpodcechy-7, 11)) %ansi( 7) PODCECH DO %ansi( 13) %item( @Vpoziomy, %eval( ( (@Vpodcechy-7)/11)+2))}
}
}
#VAR Vpoziomy {kompletny zoltodziob|stawia pierwsze kroki|jeszcze niewiele widzial|niewiele wie o swiecie|niedoswiadczonego|widzial juz to i owo|pewnie stapa po swiecie|niejedno widzial|swoje przezyl|doswiadczona|wiele przeszedl|widziala kawal swiata|bardzo doswiadczona|zwiedzila caly swiat|wielce doswiadczona|widziala i doswiadczyla wszystkiego|owiana legenda}
#VAR Vinteligencja {bezmyslna|tepa|ograniczona|pojetna|inteligentna|bystra|blyskotliwa|genialna}
#VAR Vmadrosc {glupa|zacofana|niewyksztalcona|wyksztalcona|madra|uczona|oswiecona|wszechwiedzaca}
#VAR Vmedytacja {duzo|troche|niewiele|bardzo niewiele}
#VAR Vodwaga {tchorzliwa|strachliwa|niepewna|zdecydowana|odwazna|dzielna|nieugieta|nieustraszona}
#VAR Vsila {slabiutka|watla|slaba|krzepka|silna|mocna|potezna|mocarna}
#VAR Vwytrzymalosc {cherlawa|rachityczna|mizerna|dobrze zbudowana|wytrzymala|twarda|muskularna|atletyczna}
#VAR Vzrecznosc {nieskoordynowana|niezreczna|niezgrabna|sprawna|zwinna|zreczna|gibka|akrobatyczna}
#TRIGGER {Jestes (*) i ({@Vodwaga})(.)} {
#PRI {
#VARIABLE Vcechy {%1} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE Vcechy {%replace( @Vcechy, ", ", "|")} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE Vcechy {%additem( %2, @Vcechy)} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE VnumeryCech {""} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE VnumeryCech {%additem( %ismember( %item( @Vcechy, 1), @Vsila), @VnumeryCech)} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE VnumeryCech {%additem( %ismember( %item( @Vcechy, 2), @Vzrecznosc), @VnumeryCech)} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE VnumeryCech {%additem( %ismember( %item( @Vcechy, 3), @Vwytrzymalosc), @VnumeryCech)} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE VnumeryCech {%additem( %ismember( %item( @Vcechy, 4), @Vinteligencja), @VnumeryCech)} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE VnumeryCech {%additem( %ismember( %item( @Vcechy, 5), @Vmadrosc), @VnumeryCech)} {_nodef} {LicznikCech}
#VARIABLE VnumeryCech {%additem( %ismember( %item( @Vcechy, 6), @Vodwaga), @VnumeryCech)} {_nodef} {LicznikCech}
#PSUB {". ~|"@VnumeryCech"~|"} %x3
}
}
#TRIGGER {Wydaje ci sie, ze (*) ci brakuje, zebys mogla} {#ADD Vpodcechy (%ismember( %1, @Vmedytacja))}
#CLASS 0
Kod: Zaznacz cały
#VAR kond {ledwo zyw|ciezko rann|w zlej kondycj|rann|lekko rann|w dobrym stani|w swietnej kondycj}
#TRIGGER {^Jestes ({@kond})({y|a|i|e}).$} {
#if (%1=@kond) {#sub {[%repeat("##", %ismember(%1,@kond))%repeat(" ", %eval(7-%ismember(%1,@kond)))] TY}}
#sh OK %1 I %2
@kond to tablica, w kodzie triggera masz warunek #if (%1=@kond), podczas gdy %1 nigdy nie bedzie tablica, a jedynie jednym jej elementem. Poniewaz trigger zadziala tylko wtedy, gdyb zlapana zostanie fraza nalezaca do @kond, ten warunek w ogole nie jest konieczny, powinienes moc od razu zrobic #SUB. Ale to tak na marginesie.Thorffin pisze:Dlaczego nie działa, kiedy jestem ranny? Wszystko inne obsługuje bezbłędnie. Pomysły mi się skończyły.Kod: Zaznacz cały
#VAR kond {ledwo zyw|ciezko rann|w zlej kondycj|rann|lekko rann|w dobrym stani|w swietnej kondycj} #TRIGGER {^Jestes ({@kond})({y|a|i|e}).$} { #if (%1=@kond) {#sub {[%repeat("##", %ismember(%1,@kond))%repeat(" ", %eval(7-%ismember(%1,@kond)))] TY}} #sh OK %1 I %2