Strona 43 z 79
Re: Ogólna mechanika muda
: 15 gru 2016 23:18
autor: Aika
@Drathor chyba masz wlaczone opisy...
opcje krotkie wlacz
KROTKIE opisy lokacji: Wlaczone
Sprawdz i daj znac, czy pomoze.
Re: Ogólna mechanika muda
: 15 gru 2016 23:31
autor: Drathor
Aika, działa! Dziękuję!!!
Re: Ogólna mechanika muda
: 24 gru 2016 17:13
autor: Tarran
Miałem trochę przerwy w grze i zauważyłem, że trochę się pozmieniało w bankach. Monety są przeniesione do depozytów, ale teraz pytanie. Czy w depozycie, bez jego powiększania mogę przechowywać nieograniczoną liczbę monet, na przykład ogromne stosy srebrnych, czy tylko ograniczoną, na przykład sto monet danego rodzaju?
Re: Ogólna mechanika muda
: 24 gru 2016 19:05
autor: Raenn
Depozyt ogranicza pojemność (która jeśli się nie mylę została nieznacznie powiększona przy zmianie z bankami) a nie liczba przedmiotów jednego rodzaju. Teretycznie można więc zapchać depozyt powiedzmy niewyobrażalnie wielkim stosem miedziaków, ale zgaduję, że to sytuacja dość abstrakcyjna. Niemniej radzę zwyczajnie trzymać tam monety zdenominowane, żeby oszczędzać miejsce i ewentualnie nie zdychać z przeciążenia jak będzie trzeba je gdzieś zabrać.
Re: Ogólna mechanika muda
: 06 sty 2017 07:11
autor: Butma
Mam pytanie odnosnie spadku cech po zgonie. Traci sie proporcjonalnie do ustawienia medytacji podczas smierci, czy tez kasowana jest tylko droga rozwoju cech od punktu -10% doswiadczenia przed zgonem?
Re: Ogólna mechanika muda
: 06 sty 2017 17:54
autor: Duar
Z mojego i paru kolegów doświadczenia wynika, że cechy po zgonie nie spadają proporcjonalnie do ustawienia medytacji. Bardziej byłbym skłonny powiedzieć, że spadają w zależności od rasy jaka grasz. Np. zauważyłem, że po odrobieniu zgona (poziomu i postępów) moja zręczność jest relatywnie niższa niż przed a wytka nieznacznie wyższa - krasnoludem. Podobne odczucie ma znajomy elf.
Oczywiście są to subiektywne opinie, jednakże jestem prawie pewien, że ustawienia medytacji nie mają tu nic do rzeczy.
Re: Ogólna mechanika muda
: 17 sty 2017 22:03
autor: Gleanevall
Traci się po prostu 10% expa zgromadzonego w danej cesze. Bieżąca medytacja nie powinna mieć wiec teoretycznie znaczenia.
Re: Ogólna mechanika muda
: 21 sty 2017 01:37
autor: Gaik
Cześć i czołem!
Czy zmęczenie mentalne wpływa na tempo regeneracji kondycji fizycznej, czy to tylko moje złudzenie?
Re: Ogólna mechanika muda
: 21 sty 2017 09:08
autor: Svala
Chyba złudzenie...
Re: Ogólna mechanika muda
: 23 sty 2017 14:56
autor: Holgar
Witajcie!
Za namową kolegi wróciłem do Arkadii po dłuuuuuugiej przerwie. Powoli ogarniam wielkie zmiany i nowe realia, aczkolwiek mam problem z ustawieniem cech.
Gram krasnoludem z zawodem legionisty i zależy mi, aby wyciągnąć z tego połączenia jak najwięcej pod względem defensywnym. Gram PvE i chcę być tankiem z możliwością łamania szyku. Dlatego też ustawiłem cechy 20201.
Swojego czasu legendy głosiły, że to właśnie siła odpowiadała za tarczownictwo oraz parowanie. Przewijające się tematy na forum jakoś to mniej lub bardziej potwierdzają.
Teraz jednak odnoszę wrażenie, że inna postać (też krasnolud i też legionista) z identycznym sprzętem od kowala skupiająca się na zręczności (ustawienie cech 12200) mimo niższego lvlu lepiej sobie radzi w tankowaniu niż ja. Zawsze bijemy NPCe tak, że każdy ma po jednym przeciwniku, ale to przeważnie jemu idzie lepiej.
Rozumiem, że random itd. ale może pod tym względem się coś zmieniło i warto inwestować w zręczność ponieważ wpływa na jakość używania tarczy i parowania? Jak to jest? Jakie są Wasze doświadczenia?
ps. Umiejętności są na bardzo zbliżonym poziomie (chyba z moją przewagą)