Strona 43 z 58
Re: Balans, exp i inne cuda
: 17 lut 2011 16:18
autor: Magni
Pytanie brzmi czy exp nadal leci jak wcześniej i tylko postępy się nie zmieniają. Czy wogóle expa wywiało.

Re: Balans, exp i inne cuda
: 17 lut 2011 18:19
autor: Noah
Cechy skaczą jak skakały z czego wynika że expa dodaje tylko postępy są zwalone.
Re: Balans, exp i inne cuda
: 17 lut 2011 21:19
autor: Magni
Wydaje mi się że teraz jest ok.
Dzięki Raf (:
Re: Balans, exp i inne cuda
: 17 lut 2011 22:53
autor: Goldfinger
Podziękowania za szybką interwencje!
Re: Balans, exp i inne cuda
: 17 lut 2011 23:52
autor: Magog
Uprasza sie o naprawienie "widelca", bo nadal sie lamie na byle czym. Placz i zgrzytanie zebow...

Re: Balans, exp i inne cuda
: 18 lut 2011 00:59
autor: Jaeden
Magog pisze:Uprasza sie o naprawienie "widelca", bo nadal sie lamie na byle czym. Placz i zgrzytanie zebow...

Zglos blad w widelcu? Wizowie moga nawet nie wiedziec o co chodzi.
Re: Balans, exp i inne cuda
: 20 lut 2011 18:45
autor: Homerofe
Nawet fajnie sie dzieje. Bardzo stare zgloszenia sa poprawiane, na biezaco tez sie dzieje. Szacun dla robo-wizow i ich wizogodzin ;]
Czy MY gracze moglibysmy dostac jakis wyznacznik od administracji (cos takiego juz bylo), zeby wiedziec jaki jest usredniony czas expa? Zeby wiedziec co ewentualnie zglaszac do poprawek. Bez sensu jest zasypywac zgloszeniami, ktore nie powinne miec miejsca.
Do tej pory takim standardem mialo byc 30-45 minut pod zawodowca i w miare dobrane expowisko. Ciagle mozna zaobserwowac rozne anomalie i co jest normalne (niestety) z punktu widzenia graczy - nie bedzie zgloszen z przegietym expem, za to beda zale (tak, tak - moje tez) o miejsca, ktore leza odlogiem.
Sa miejscowki gdzie dostaje sie sprzet, kamienie, kase - ma to rozny wplyw na walke i stopien trudnosci w expieniu (lamanie, zaslanianie).
Co jest przyjete jako standard? Kiedys moze bedzie balans w prawdziwym tego slowa znaczeniu. Do tego trzeba wspolpracy z graczami.
Re: Balans, exp i inne cuda
: 20 lut 2011 19:27
autor: Kagain
Ja proszę o wydłużenie czasu po zalogowaniu, przez który zioła nie usychają do przynajmniej 30 sekund.
Drugi raz w ciągu 10 dni miałem pecha zalogować się chwilę po zakończeniu Apokalipsy, o której nawet wcześniej nie wiedziałem. Arkadia jest wtedy bardzo powolna i postaci wchodzące do świata nie są w stanie nic zrobić. W efekcie dwukrotnie straciłem niemal cały zapas ziół - zupełnie nie z własnej winy. Odnowienie zasobów jest obecnie wyjątkowo trudne dla "niezielarzy" przez co staje się to tym bardziej irytujące. Nie tylko ja na to narzekam.
Nie sądzę też, że logowanie się wpierw secondem dla sprawdzenia czy można się bezpiecznie zalogować właściwą postacią jest tym, na czym ta gra ma polegać. Przyjemności to na pewno nie sprawia.
Re: Balans, exp i inne cuda
: 21 lut 2011 00:53
autor: Evandeil
Ogolnie trwalosc ziol mogla by byc wydluzona. Czasem zbieram i po przejsciu 4 lokacji bez wlozenia ziol do woreczka czesc usycha.
Re: Balans, exp i inne cuda
: 21 lut 2011 08:01
autor: Kagain
To już Twój wybór, że nie chowasz ziół od razu. Samo usychanie nie jest problemem. Problem stanowią wypadki niezależne od gracza, ani nawet od jakości jego łącza. Po prostu przez pierwsze 5-10 minut po Apoce panują tzw. "lagi postapokaliptyczne".