Strona 413 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 15:09
autor: Hasmar
Czy są jakieś zioła regenerujące energię mentalną?

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 15:11
autor: Meitner
Mandragora o ile wiem.

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 15:20
autor: Leopold
Dzięki i jescze jedno pytanie jak otworzyc klape na statku?

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 15:43
autor: Hag
Mam pytanie odnośnie niedawno powstałej wyznaniówki dla ogrów. Ma ktoś może jakąś drobną wskazówkę gdzie jej szukać (domyślam się, że na ziemiach imperialnych :) )?

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 15:43
autor: Paulie
Jezeli chodzi o statek startowy, to..
Rozejrzyj sie (komenda spojrz). Obejrzyj co sie da. Skup sie na sznurze i mozliwosci jego wykorzystania.

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 18:00
autor: Krif
Dlaczego Doronius mówi o tym, że ktoś ma mnie polecić?

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 18:12
autor: Bjoern
Krif:

Zawody na Arkadii dzielą się na takie, które może zdobyć każdy (czasem są ograniczenia rasowe) oraz na takie które może zdobyć tylko postać przynależna do jakiegoś stowarzyszenia.
Doronius to właśnie trener takiego zawodu, które wymaga członkostwa w stowarzyszeniu. Jeśli dołączysz kiedyś do jakiegoś, to szef stowarzyszenia poleci twoją postać Doroniusowi i to otworzy możliwość dalszych treningów.

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 18:18
autor: Krif
A w jaki sposób mogę dołączyć do, przykładowo, mutantów? I czy mogę mieć jednocześnie profesję bojową i niebojową?

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 18:22
autor: Bjoern
Krif:

Obecnie można mieć tylko jeden zawód.
Aby dołączyć do jakiegokolwiek stowarzyszenia, musisz nawiązać podczas gry kontakt z jego członkami, czyli z postaciami innych graczy.

Re: Porady dla graczy.

: 08 sie 2011 18:44
autor: Serion
Ad skryptowania:

Opcja "wykonaj <polecenie1>,<polecenie2>,...,<polecenie n>" działa wolno.
Jednka w pewnej karczmie spotkałem się z osoba która w mgnieniu oka zrobila mnóstwo czynności. Jakie jest polecenie na "przyspieszone wykonywanie"?