Strona 401 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 24 lip 2011 01:35
autor: Radgast
Nie ma to nic wspólnego z paczkami. Jest to item od pewnego powiedzmy, że zadania.

A skoro wcześniej było pytanie o 'wykrywanie pulapek', to ja mam pytanie czy um 'otwieranie zamkow' da sie wykorzystac w jakikolwiek sposob?

Jest przynajmniej jeden zawod aj w ktorym mozna go trenowac, wiec logika nakazywałaby, że owszem. Ale jak dotad nie zauważyłem żadnego zastosowania, nawet przy wyważaniu drzwi :p

Re: Porady dla graczy.

: 24 lip 2011 03:36
autor: Herenvarno
Zurwen pisze:
Herenvarno pisze:Nie bardzo wiem gdzie zadac to pytanie, wiec wybaczcie ten nietrafny dzial.
Jak wiadomo "magia" miala zaistniec w arce "na po swietach". Ktos jest zorientowany co sprawia problemy w tym temacie? Byc moze mozna jakos pomoc wizzom, by w koncu jacys czarnomagowie, bialomagowie, elementalisci, nekromanci i inne spaczone magia postacie graczy, mogyi sie cieszyc zyciem doczesnym??
Jak chcesz pomóc 'wizzom', to zajrzyj do tematu "Bank Opisów". Na pewno znajdzie się tam parę rzeczy do zrobienia.

Zle sie wyrazilem, sednem pytania nie byla pomoc wizom, sednem pytania byla mozliwosc zagrania specjalista od magii (w koncu arka zainteresowalem sie jakies dziesiec lat temu i chcialbym wiedziec, co stoi na przeszkodzie dla tego zawodu, dla ktorego zaczolem wogole przygode z Tym MUDem)

Re: Porady dla graczy.

: 24 lip 2011 17:56
autor: Arcadio
Czy to teraz normalne, ze zalogowanych w swiecie jest 70-80 graczy? Postanowilem zalogowac sie po dluuugiej przerwie, zastanawiam sie, czy Arkadia nie jest juz tak popularna czy moze to wakacje :)


A.

Re: Porady dla graczy.

: 24 lip 2011 18:22
autor: Paulie
Teoretycznie moge sobie sprawdzic na arce, ale:
Czy na teranach, w ktorych mieszaja sie wyjscia z lokacji jest jakas mozliwosc nie zgubienia sie? Z tego co sie orientuje, kompas nie wszedzie zdaje egzamin, a wyczucie kierunku dostepne dla mojej postaci jest najwyrazniej niewystarczajace.

Re: Porady dla graczy.

: 24 lip 2011 18:55
autor: Herenvarno
Paulie pisze:(...)
Czy na teranach, w ktorych mieszaja sie wyjscia z lokacji jest jakas mozliwosc nie zgubienia sie? Z tego co sie orientuje, kompas nie wszedzie zdaje egzamin, a wyczucie kierunku dostepne dla mojej postaci jest najwyrazniej niewystarczajace.
Jest taka mozliwosc.

Re: Porady dla graczy.

: 24 lip 2011 21:24
autor: Radgast
Z tego co zauważyłem poza wymienionymi istnieje jeszcze jeden czynnik, dość logiczny zresztą.

Re: Porady dla graczy.

: 25 lip 2011 19:09
autor: Stjorl
Czy istnieje możliwość "zapuszczenia" brody postacią innej rasy niż krasnolud? Fryzjer, który zajmuje się pielęgnacją takowych(którego można też nazwać golibrodą, cyrulikiem czy innym takim)?

Re: Porady dla graczy.

: 25 lip 2011 19:14
autor: Radgast
Nie istnieje, niestety.

Re: Porady dla graczy.

: 26 lip 2011 19:56
autor: Godrick
Witam!

Dosyć długo nie zaglądałem na muda i w pierwszej kolejności chciałbym podziękować wszystkim Wizom za pracę włożoną w rozwój Arkadii. Moim zdaniem jest dużo lepiej niż było kiedyś. Fajne zmiany, nowe możliwości - jednym słowem jaram się! Big'up!

A teraz do rzeczy. Bardzo ucieszyłem się widząc informację na ArkaWiki, iż możliwe jest już przystąpienie do grona wyznawców Sigmara. Świeżo założoną postacią pobiegłem do świątyni i tu pojawia się problem:

Kod: Zaznacz cały

przystap do wyznawcow sigmara
Virien mowi do ciebie: Gniew Sigmara na ciebie jeszcze nie minal!
Gniew? Za co gniew? Za kilka ubitych snotlingów, czy może miecz zabrany z urny (miecz, który nota bene odniosłem)? Czy może po prostu postać nie osiągnęła jeszcze odpowiedniego wieku i nie mam się czym przejmować?

z góry dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam!
G.

re dół: dzięki za szybką i konkretną odpowiedź!

Re: Porady dla graczy.

: 26 lip 2011 20:06
autor: Zurwen
Błąd, który powinien zniknąć po Apokalipsie.