Strona 5 z 19
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 31 sty 2017 09:32
autor: Drachen
Banici jak opis wskazuje sa przeznaczeni dla "prawdziwych znawcow wojennego rzemiosla". Kiedys oznaczalo to posiadanie elitarki rycka, dzisiaj po prostu bycie Drachenem. Albo jestes kg i lamiesz w trzech jak pojebany zeby muty mogly Cie na wycienczeniu zgarnac. Nie widze powodu zeby mialo byc inaczej.

Wyverny zawsze byly dobre. A ze maja kamienie i trucizne to tylko dodaje smaczku. Opustoszalosci nie wynikaja zawsze z nieoplacalnosci. Najczesciej z niewiedzy lub innych czynnikow, takze rpgowych.
Za to czynnikiem ktory najbardziej przeszkadza w expie druzynowym, jest niemoznosc wyprowadzenia calej druzyny przez przywodce. Dlatego banici czy hashuci(jak oszukujesz i jestes mutantem bo inaczej burza) jak najbardziej tak, i moze wlasnie z tego powodu wyverny mniej. Ma to jednak oczywiscie znaczenie tylko w przypadku gildii bojowych.
Jesli cokolwiek mozna by zmienic, to umozliwic wlasnie owe wyprowadzenie przykladowo w kasztelu czy na blekitnych. Bo to sa miejsca prawdziwie opustoszale, gdzie wchodzi sie tylko po magika.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 31 sty 2017 14:22
autor: Abuan
Ja to bym obcial wszystkie expowiska o 30% i tego obcietego expa przesunął na jedno kluczowe expowisko w kazdej z domen. Przykladowo w ish wieza zywiolow, w imp banici. Niech tam bedzie turboexp dla kazdej druzyny, niech bedzie tam wojna o npce, niech bedzie walka o dominacje nad expowiskiem. Wszystko jak za starych dobrych czasow. Ci co sobie chca na idlu z pracy tluc skaveny pod nuln niech sobie dalej tluka.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 31 sty 2017 14:46
autor: Nobia
re Abuan
Ale w Isht jest już Mekan, po co przenosić do wieży?
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 31 sty 2017 15:10
autor: Abuan
Bo ja nie mam tam mapy!
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 31 sty 2017 17:43
autor: Drachen
Bo nie udalo mi sie jeszcze namowic zadnego "dobrego" stowarzyszenia na wojne z nilfgardem.
Cipki nie chca byc na listach gonczych, wiec troche slabe miejsce.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 31 sty 2017 18:19
autor: Abuan
przeciez cale korki juz tam wisza
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 31 sty 2017 18:22
autor: Drachen
Ty to masz jednak spaczony umysl.
ahaha, ze cipki. No dobra.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 01 lut 2017 07:45
autor: Artak
Jennever pisze:Czy to jest aż taki wielki problem, żeby każda lokacja miała swój własny unikatowy hash?
Tak jak to ma miejsce w innych "cywilizowanych" mudach?
Ten temat już był poruszany wiele razy i odpowiedź jest jedna: Tak.
A rozwinięcie odpowiedzi:
Może nie tyle wielki problem technicznie, ale jest to zrobione specjalnie po to, żeby osoby grające na kombajnach miały utrudnienie w tworzeniu mapperów

Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 01 lut 2017 16:02
autor: Ralandil
Jennever pisze:Czy to jest aż taki wielki problem, żeby każda lokacja miała swój własny unikatowy hash?
Tak jak to ma miejsce w innych "cywilizowanych" mudach?
Temat był już przeze mnie poruszany.
Rafgart pisze:
Nie po to zostalo na Arkadii zaimplementowanych tyle mechanizmow gubienia graczy, by mozna je bylo obejsc podpinajac sie pod gmcp.
Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 01 lut 2017 17:01
autor: Jennever
Artak pisze:
Może nie tyle wielki problem technicznie, ale jest to zrobione specjalnie po to, żeby osoby grające na kombajnach miały utrudnienie w tworzeniu mapperów
Artak wątpię, dla osób z jak to ująłeś "kombajnem" to nie jest żaden problem i już dawno mają wszystko zaimplementowane w swoich klientach tyle, że po co mam mieć dwieście triggerów ustawiających mnie tam gdzie trzeba, skoro wystarczyłby jeden żeby się "odszukać" ?
Natomiast nowi gracze, cóż mają ewidentny problem z odnalezieniem się na mapie i to właśnie oni dostają po tyłku.
Ralandilu temat owszem był poruszany parę lat temu i co z tego? Tylko krowa nie zmienia poglądów.