Strona 5 z 23
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 17:00
				autor: Dorien
				możesz spisać z mapy i trzymać sobie pod jakimś aliasem np start novi 
ale przy każdym ruchu mapa odpowiada jaki jest id żeby przechwycić musisz napisać trigera w sesji która obsługuje mapę zęby przesłał ci id do arki, nie znam tfa ani tamtejszego configa wiec w skrypcie nie pomogę. u mnie (tintin) to by było jakoś tak 
#action {room:{*.}} {#arka {#var {room_id} {%0}}
id się tworzy wraz z tworzeniem mapy, wiec jeśli tworzyłeś w takiej samej kolejności jak autor skryptu to jest prawdopodobieństwo ze id są takie same. 
 
ja ściągnąłem niedawno z 
http://thornag.github.io/tf-mapper/ i sa różnice wiec chyba nowe.
 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 17:08
				autor: Werbat
				Dorien pisze:możesz spisać z mapy i trzymać sobie pod jakimś aliasem np start novi 
ale przy każdym ruchu mapa odpowiada jaki jest id żeby przechwycić musisz napisać trigera w sesji która obsługuje mapę zęby przesłał ci id do arki,
Chyba raczej odwrotnie - po zalogowaniu na podstawie 'czegoś' (opisu? shorta?) muszę wysłać do mappera komendę, która ustawi mi 'aktywną lokację' na tę, w której stoję.
Dorien pisze:id się tworzy wraz z tworzeniem mapy, wiec jeśli tworzyłeś w takiej samej kolejności jak autor skryptu to jest prawdopodobieństwo ze id są takie same. :)
Ok, czyli wszystkie 'teleporty' muszę ustawić sam, dzięki.
Tak, to nowe, widać po datach tworzenia pliku. Niestety ta wersja znów psuje to, co u mnie nie działało na początku, muszę poczekać na update.
 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 17:22
				autor: Wend
				Czytam i widzę że od strony użyszkodnia jest to bardzo podobne w obsłudze do mapy w ZMudzie/cMudzie. 

 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 17:35
				autor: Werbat
				Pewnie tak, dlatego ponownie przepraszam za lamowatość moich pytań - nigdy w życiu nie klikałem mappera ;-)
			 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 17:36
				autor: Thornag
				No to po kolei.
1) To jest zwykly socket TCP/IP ktory przyjmuje wszystko nie wazne skad. Takze zeby odpowiedziec na Twoje pytanie to nie, nie bedzie dwohc kulek, bedzie jedna kulka i 2 osobne zrodla probujace ja kontrolowac. Jesli planujesz otworzyc u siebie port 23923 na zewnetrznym IP to poprosze to IP i zaraz Ci podesle nowa wersje softu 
 
2) Telepyrty sa na podstawie shorta lokacji jesli ten jest unikalny (wiekszosc jest). Te shorty do wiekszosci lokacji startowych sa w map.tf - tutaj niestety pewien blad popelnilismy bo zamiast czegos w styku roomName uzylismy autogenerowalnego roomId co powoduje, ze u innych dzialac nie bedzie - trzeba sobie samemu te pokoje powklepywac.
3) Werbat - nic sie w tej kwesti nie zmienilo, lucynka siedzi gdzie siedziala i powinno banglac tak jak banglalo wczensiej.
4) RoomId to jest to takie cos co widac w pracym panelu jak sie wybierze pokoik, typowy uuid 

 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 17:42
				autor: Werbat
				No to mi (znów) nie bangla - stat pokazuje, że creation date to dzisiaj, 12:41, co potwierdza, że to nowy build:
~❯ stat /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
16777220 16402300 -rwxr-xr-x 1 bartek.stalewski admin 0 74832 "Aug 23 17:39:02 2013" "Aug 23 12:41:27 2013" "Aug 23 17:38:53 2013" "Aug 23 12:41:27 2013" 4096 152 0 /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
~❯ find /Applications/MudMapper.app/ -iname "*lucene*"
/Applications/MudMapper.app//Contents/Frameworks/libQtCLucene.4.dylib
~❯ /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
Traceback (most recent call last):
  File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 316, in <module>
    _run()
  File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 311, in _run
    exec(compile(source, path, 'exec'), globals(), globals())
  File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/main.py", line 3, in <module>
    import di, view, model.entity as entity, model.model as model, model.ui as modelui
  File "view.pyc", line 2, in <module>
  File "PyQt4/QtGui.pyc", line 14, in <module>
  File "PyQt4/QtGui.pyc", line 10, in __load
  File "PyQt4/_qt.pyc", line 14, in <module>
  File "PyQt4/_qt.pyc", line 10, in __load
ImportError: dlopen(/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/lib/python2.7/lib-dynload/PyQt4/_qt.so, 2): Library not loaded: libQtCLucene.4.dylib
  Referenced from: /Applications/MudMapper.app/Contents/Frameworks/QtHelp.framework/Versions/4/QtHelp
  Reason: image not found
2013-08-23 17:40:56.411 MudMapper[14155:707] MudMapper Error
			 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 17:44
				autor: Thornag
				Wrzuc ten plik do /usr/lib i sprobuj jeszcze raz.
Nie mam pojecia dlaczego by to mialo cos zepsuc, ja nic nie zmienialem 

 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 17:59
				autor: Werbat
				Po skopiowaniu do /usr/lib działa.
No to kolejne pytania:
- da się dodać własną klasę?
- jak ustawić kolorek 'ręcznie' roomowi już istniejącemu?
			 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 18:00
				autor: Thornag
				1) W wersji na maca nie da sie, ze zrodel sie da.
2) Klasa zawsze nadpisuje kolor wiec zeby ustawic kolor musisz usunac klase.
			 
			
					
				Re: tf-mapper
				: 23 sie 2013 19:21
				autor: Ralandil
				Wbudowany mapper ASCII w tintin++ w zupełności mi wystarcza, jednak spróbuję pobawić się z tym cudem.
Edycja:
Nawet ładnie działa, wystarczyło utworzyć nową sesje.
Komendy wysyłamy za pomocą konstrukcji, np.