Dialog graczy z Wizami
Re: Dialog graczy z Wizami
No ale tym dokładnie jest PK.
Jak dwie drużyny się spotykają i biją między sobą - super. Takie zjawisko nazywam PvP - są chętni gracze po jednej i drugiej strony i bawią się między sobą.
Jak dwie drużyny się spotykają i biją między sobą - super. Takie zjawisko nazywam PvP - są chętni gracze po jednej i drugiej strony i bawią się między sobą.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Dialog graczy z Wizami
Zurek, i to jest piekne stwierdzenie. Ale chyba nie chcesz powiedziec ze urzadzenie zasadzki na wroga jest czyms zlym? Ostatnio dodalisc paralizujacy strach, ktory jest lepszy od bloka o ktorym mowa wyzej. A co do eleganckiego PvP to niestety nic sie nie dzieje w tym kierunku, oczywiscie wg. mnie. Wiem ze z przerobieniem gildii jest sporo roboty, ale kiedys mozna bylo na nie wjezdzac i jakos to bylo. Tyle ze ta piekna zabawa skonczyla sie chyba przez glaz OK. A co do PK, to nie zauwazylem zeby biedni nowicjusze byli napastowani przez wytrenowanych graczy (nie mylic z seciami donosicielami, takich powinno mg niszczyc zaraz po zalogowaniu)
Re: Dialog graczy z Wizami
To niech by było mało skuteczne, albo wymagało w praktyce jednej komendy do przełamania. Ale to co jest teraz, gdy spotykają się dwa teamy, ktoś zaczyna blokować i wszyscy pryskają jest jakąś parodią. Niech by ten blok wyglądał że jak sześć osób w szyku biegnie to dwie zostaną na blokującym i same muszą pójść i się uratować. Albo że ma się 90% szans na przełamanie go ale trzeba wklepać to 'przełam obronę x' żeby wyjść.
Żeby walka była czymkolwiek innym niż my gonimy albo nas gonią... I żeby uciekanie przez klikniecie na mapperze było ryzykiem większym niż cofanie się krok po kroku w stronę bezpiecznego miejsca nawet w mieście. Żeby walka trwała, a nie cały dzień ciągnęły się trzysekundowe zderzenia... Nie wiem, może dziwny jestem ale mnie bawi jak stoję jeden na jeden z przeciwnikiem i patrze jak ciosy wchodzą, kondycja spada i zastanawiam się - uciekać, nie uciekać, a może wejdzie spec... I jak ucieknę lub on ucieknie to w sercu traktuję to tak samo jakby był mój lub jego frag. Sory, mnie bieganie za kimś lub uciekanie przed kimś nie bawi, oderwanie się od przeciwnika to koniec walki a nie 'stały element gry'...
Ale pewnie po prostu marudzę.
Żeby walka była czymkolwiek innym niż my gonimy albo nas gonią... I żeby uciekanie przez klikniecie na mapperze było ryzykiem większym niż cofanie się krok po kroku w stronę bezpiecznego miejsca nawet w mieście. Żeby walka trwała, a nie cały dzień ciągnęły się trzysekundowe zderzenia... Nie wiem, może dziwny jestem ale mnie bawi jak stoję jeden na jeden z przeciwnikiem i patrze jak ciosy wchodzą, kondycja spada i zastanawiam się - uciekać, nie uciekać, a może wejdzie spec... I jak ucieknę lub on ucieknie to w sercu traktuję to tak samo jakby był mój lub jego frag. Sory, mnie bieganie za kimś lub uciekanie przed kimś nie bawi, oderwanie się od przeciwnika to koniec walki a nie 'stały element gry'...
Ale pewnie po prostu marudzę.
Re: Dialog graczy z Wizami
Dokładnie. Nigdy więcej takiego blokowania.Coronius pisze:Takie blokowanie było przegięte (np 3 osoby blokowały na sztywno kierunek ucieczki z expowiska, a reszta biegała za pocietymi celami).
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: Dialog graczy z Wizami
Merkava, jedna rzecz, Ty masz wiore z tego co pamietam. Wiec wystarczy ze wpiszesz ukryj sie, jaka walka jakie emocje?
Re: Dialog graczy z Wizami
Wizowie i ich pomysly na pvp ... a raczej brak pomyslow
Od czasu do czasu dokodowane zostanie cos bez pomyslunku co
robi pk chorym...pozniej poprawianie i tak od lat.
Gdzie jest powalenie/ogluszenie... arka to taki poligon doswiadczalny pobawcie sie a nie szlifujecie szlifujecie...
Od czasu do czasu dokodowane zostanie cos bez pomyslunku co
robi pk chorym...pozniej poprawianie i tak od lat.
Gdzie jest powalenie/ogluszenie... arka to taki poligon doswiadczalny pobawcie sie a nie szlifujecie szlifujecie...
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Re: Dialog graczy z Wizami
Wychodźcie częściej z Cechu to będzie ciekawie
Re: Dialog graczy z Wizami
Nie ma z kim, bo gracie firstami terazSlain pisze:Wychodźcie częściej z Cechu to będzie ciekawie
Endless learning the basics...
Re: Dialog graczy z Wizami
Eee tam, u nas z reguły wszyscy firstami pomykają