Re: Exp.
: 26 maja 2010 09:33
Znaczy masz nozownika i wiorke i AJ i GP i sprawdziles wszystkie expowiska i wiesz, ze jest wlasnie tak jak piszesz i ciagle sie powtarzasz.
Zmien wierszyk.
Zmien wierszyk.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Znaczy mam pojsc kolejny raz z tymi samymi ludzmi, na to samo expowisko i zrobic nieznaki w tym samym czasie co przed zmiana?Homerofe pisze:Zmien informatorow i sprawdz jeszcze raz.
Znaczy sprawdziles z maxem umow?Rennz pisze:Sprawdziłem trzy lub cztery różne - efekt taki sam. Nie wypowiadałbym się o czymś o czym nie mam bladego pojęcia.
Czemu wg Ciebie gp miałby mieć max umów gp? GP ma rzucone podstawy wszystkich umów, ale czy musi trenować np wszystkie bronie? W AJ/Etacie (w niektórych o ile wiem) jest też do wyboru różna broń, ale wybiera się jedną. Zresztą, naprawde gp-kom trzeba utrudniać expa? Zawody dają dobrą przewagę nad nimi i tak.Rennz pisze:Dla GP też jest staż zamiast starego qexpa. Można by wykorzystać właśnie do tego co mówiłeś (brak expa od startu).(..)Ghark pisze:(..)Rennz wlasnie o to mi chodzilo oczywiscie biorac pod uwage nie tylko zawodowcow ale i aj i gp. W przypadku gp ich sila bojowa byla by ustalona na max gp, co pewnie spowolniloby exp przed wytrenowaniem tych umow, ale z drugiej strony popchneloby nowe postaci w inna strone niz exp od samego poczatku, co chyba nie jest az takie zle.
Ej! Mialo byc ja vs reszta. Psujesz statystyki.Gunnar pisze:Przychylam sie do tego co napisal Coronius.
nozownik na wiele:
przed zmianami - 38 minut (najlepszy czas jaki wykrecilem na tym expie) - 45 minut
po zmianach - 46 minut teraz, ale pewnie alk mi sie skonczyl, wiec troche byloby szybciej.
pozdrawiam
HMm...Coronius pisze:
Ej! Mialo byc ja vs reszta. Psujesz statystyki.