Strona 5 z 12

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 01:08
autor: Werbat
Zurwen pisze:Zamiast napisać wschód, piszesz w.
To nieźle musi Ci wychodzić podróżowanie ;-)

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 01:23
autor: Coronius
Werbat pisze:
Zurwen pisze:Zamiast napisać wschód, piszesz w.
To nieźle musi Ci wychodzić podróżowanie ;-)
Prawie jak alias s scatak

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 03:44
autor: Paulie
Amavandrel pisze:re Zurwen: Mechanizm wybierajacy jest nielegalny, nie sam bind. Mechanizm wykonuje dzialania jakies 1000 razy szybciej, niz fizycznie jest w stanie gracz. Podejrzewam ze przy ktoryms zastosowaniu (zwlaszcza podczas pk, na graczach) poleci kasacja/piorun/cos_tam.
Wskaz punkt w regulaminie arkadii, ktory tego zabrania. Jedyne, co w owym jest napisane o skryptach to:
Arkadia przeznaczona jest dla ludzi, nie botów. Nie jest dozwolone używanie, pod nieobecnosc właściciela, programów sterujących jego postacią. Nie jest dozwolone korzystanie z programów oddających postać pod kontrolę innej postaci. ($8 zasad podstawowych)

Rodzi sie tutaj pare pytan:
Dlaczego Wy, wizowie, karacie za rzeczy, ktore nie sa zakazane przez regulamin? (A jak wiadomo, co nie jest zakazane to jest dozwolone)
Dlaczego Wy, wizowie, nie zmienicie regulaminu, skoro uwazacie, ze pewne rzeczy nie powinny miec miejsca?
Dlaczego Wy, wizowie, nie chcecie odpowiedziec na pytania postawione w tym temacie, tak by gracze mieli pewnosc, ze nie zostana ukarani (za cos, co jest dozwolone notabene)?
Dlaczego to wlasnie ogry dostaly po dupie, skoro bindy sa uzywane przez wszystkie osoby grajace aktywnie pk i/lub pvp?

Troche odechciewa sie grac, podczas gdy ma sie swiadomosc, ze swoj przeznaczony czas na arkadie moze pojsc w diably, poprzez "widzimisie" osob(y) na stanowisku. Czy naprawde nie mozna wyjsc naprzeciw graczom i porzadnie ugruntowac kwestie skryptow?

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 10:58
autor: Gość
Coronius pisze:
Werbat pisze:
Zurwen pisze:Zamiast napisać wschód, piszesz w.
To nieźle musi Ci wychodzić podróżowanie ;-)
Prawie jak alias s scatak
Piękne! :mrgreen:

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 11:49
autor: Ghazar
Czyli teraz aby nie tracic czasu przy gonitwie, trzeba bedzie zamiast wcisnac RECZNIE binda by powiedziec "Slady prowadza na poludniowy-wchod i naleza do czlowieka" robic cos takiego:
XXX mowi: se

Wiesci 100 radzej powoduja wiecej pytan niz daja odpowiedzi niestety.

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 12:29
autor: Zurwen
Ech ten WerbaD, zawsze co do literki.

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 12:35
autor: Godar
No niestety Wieści niczego nie wyjaśniły, tylko utwierdziły nas w tym, co od dawna wiadomo.

Czyli: wszystko, o czym nie ma mowy w zasadach, jest dozwolone, poza sytuacjami, w których Czarodzieje uznają, że nie jest.

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 12:38
autor: Urithair
Zurwen:

Moze i co do literki, ale akurat w tym przypadku, to roznica miedzy 'e' a 'w' jest dosc diametralna... Mozna wrecz powiedziec, ze (doslownie) 180 stopni w druga strone....

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 13:04
autor: Amavandrel
Zurwenie, wytłumacz mi proszę jak po stronie klienta działa skrypt porównujący siłę wrogów, który nie wysyła poleceń do muda. Zawsze porównywałem przez komendę "porównaj", nie wiedziałem, że istnieje inna metoda...

Zaś co do skryptów przyspieszających: autopogoń też jest skryptem przyspieszającym; przecież tylko podąża za wrogiem, a ja przecież widzę, gdzie ucieka wróg i gonię go. Idąc Twoim torem myślenia należy dopuścić wszystkie mechanizmy (autopogoń, autozielarz, autorybak, autoatak, autotropienie, autozasłony), bo przecież ja, twórca skryptu, wiem co skrypt wykona. A że w czasie kilkudziesięciu (kilkuset?) ms...

Może od razu zamienimy PK na wojny rdzeniowe?

Re: Skrypty

: 15 lut 2010 13:22
autor: Eve
No dobrze. Do mnie trafił jeden z argumentów (już nie pamiętam gdzie kto i co do słowa) ale jak to zrozumiałam..

Wciskam bind pod które mam podpisane porownanie sily,zreki i wytrzymalości wrogow, następnie najslabszy (wg porownania) podbindowuje mi się pod np. f1?
I to jest nielegalnie, tak?

A sytuacja - wciskam bind, pod którym mam podpisane prownanie sily, zreki i wytrzymałości wrogów, a następnie wyświetla mi się komunikat, że "ten pan" jest najslabszy. Atak musze wpisać normalnie, ew. z innego systemu numerkowania wrogów, który jest niezależny od tego powyżej.
To już by było legalne wg mnie. Sama muszę określić cel ataku, a bind pokazuje mi w natłoku tekstu tylko to co możnaby było wyczytać.

Pytanie czy dobrze myślę..