: 27 kwie 2010 13:28
Argumentacja?
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Niebyloby. Gildia 10osobowa wspolpracowalaby ze soba bez zadnych wewnetrznych podzialow poza podstawowa hierarchia, tzn. Mistrz, Zastepca, Reszta.Nie do 10 osób aż, bo jak wtedy pomieścić tych kilka oddziałów, regimentów, bractw czy rot
20 - 30 to byloby zdecydowanie za duzo.Ograniczenia rzędu 20-30, w zależności od gildii
Powod jest prosty - bylyby to normalne gildie dla tych, ktorzy nie zmiescili sie w tym 10osobowym limicie wystepujacym w innych gildiach.Nie widzę jednak powodu, żeby robić wtedy wyjątek dla stowarzyszeń rasowych
Nie widze przeciwskazan.W nich także niech grają dobrzy gracze.
Przeczytaj moje posty milion razy, a gwarantuje, ze i tak niczego takiego nie znajdziesz. Przeczytaj raz, ze zrozumieniem, a okaze sie, ze uwazam, ze wrecz przeciwnie - ludzie z gildii 10osobowych mieliby byc po prostu przykladem dla reszty graczy. Oczywiscie, kazda gildia mialaby taka sama mozliwosc zdobywania etatow i szkolenia sie, pisalem tez o sojuszach.że zawodówki są tylko do wojny, a rasówki do wszystkiego oprócz niej.
Calkowite odblokowanie ras u rasowek - po to, zeby po zawezeniu grona ogolnodostepnych gildii bylo miejsce dla tych, ktorzy sie nie zmiescili w gildiach "10osobowych" jak juz pisalem.Ale całkowite odblokowanie ras u rasówek to już żart. Czym by się te rasówki różniły wtedy od siebie?.. Siedzibą i emotami
Pod haslem 'przerobic' mialem na mysli, 'zrobic to tak, zeby mialo rece i nogi'. Jesli rasowki roznilyby sie od siebie wtedy tylko emotami i siedziba, to bylaby to calkowicie wina graczy. Na arkadii jest milion sposobow odgrywania przynaleznosci i identyfikowania sie z jakas grupa nawet bez gildii, a bedac w gildii dostaje sie kolejne tysiac udogodnien i zabawek, ktore w tym pomagaja.oraz przerobic dawne rasowki i otworzyc je na wszystkie rasy
Kod: Zaznacz cały
Pulp z Lasu Loren, Ogr*
Niegrywalne.Urithair pisze:Dlugasna notka