Strona 399 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 16 lip 2011 15:55
autor: Coronius
Tak.
Obecnie wiesci 82
Kod: Zaznacz cały
Czyli podsumowujac dla starych postaci nie zmienia sie praktycznie nic,
nowe nie musza robic zadan, jednak maja przez kilka tygodni pewne
ograniczenie do zdobywania doswiadczenia z walki.
dol: swietnie. To teraz trzeba przekopywac wszystkie tematy na forum w poszukiwaniu oficjalnych informacji.
Re: Porady dla graczy.
: 16 lip 2011 16:42
autor: Sivlaryan
Nie.
Rafgart pisze:Ograniczenie zostalo usuniete. Wprowadzane przez nie zamieszanie i niezrozumienie przez graczy byly nieproporcjonalnie duze w stosunku do potencjalnych pozytywnych efektow.
Czyli dla jasnosci:
- postac zaczyna gre z pewna poczatkowa iloscia doswiadczenia
- w wyniku smierci traci 1/3 doswiadczenia powyzej tej poczatkowej ilosci
- w okolicach poziomu zwiedzil caly swiat ilosc zdobywanego doswiadczenia zaczyna byc ograniczana
I taki bardzo prosty system bedzie utrzymywany, poki nie wprowadzimy jakichs rozwiazan zapewniajacych bardziej dlugookresowy rozwoj.
edit:
Up: Takie informacje powinny być zamieszczanie w drobnych zmianach, jak i większość informacji o jakichkolwiek zmianach. Szkoda, że nie są.

Re: Porady dla graczy.
: 18 lip 2011 02:11
autor: Hunrim
Przed chwilą przydarzyła mi się dziwna sytuacja. Mimo braku jakiegokolwiek expienia - cały czas tylko roznoszę paczki- i mimo tego, że cały czas mam tylko " to i owo", Flavius, kapitan statku z Novigradu do Daevon, zażądał ode mnie biletu. Czy to wina tego, że roznoszę za dużo paczek, czy też oprócz ogranicznika poziomu, dla bezpłatnych podróży, istnieje też jakiś ogranicznik czasowy lub ilościowy?
Re: Porady dla graczy.
: 18 lip 2011 02:35
autor: Radgast
Po 24 h z życia postaci statki i dyliżanse przestają być bezpłatne, z tego co pamiętam.
Re: Porady dla graczy.
: 18 lip 2011 09:50
autor: Hunrim
24 h na pewno nie, miałem niemal dokładnie dzień i 18 godzin życia postaci, kiedy po raz pierwszy musiałem zapłacić. Pamiętam, że 24 godziny były związane z brakiem zmęczenia, ale darmowe podróże zależały chyba od poziomu.
Re: Porady dla graczy.
: 18 lip 2011 12:54
autor: Rafgart
Status zoltodzioba wylacza odpowiednia ilosc zdobytego expa (dwukrotnosc tego z czym zaczyna sie gre) lub staz za 2 tygodnie.
Re: Porady dla graczy.
: 19 lip 2011 13:32
autor: Cortranna
Ja mam takie troche pytanie z szarej strefy. Otoz bylam w trakcie robienia pewnego zadania w Deavon, zlecanego w sasiednim miescie

. Bylo to jakis czas temu i cos mi przerwalo to calkiem ciekawe wyzwanie (pewnie apoka albo RL). Teraz probuje to zadanie skonczyc (bo daje ono pewne korzysci), ale poniewaz jest to nowe zadanie, ktore sie nie resetuje po przelogowaniu, mam problem z przypomnieniem sobie co trzeba bylo teraz zrobic, a NPCe nie pomagaja w tym zupelnie, twierdzac, ze "juz Ci mowilem o co chodzi".
Moze to bug, a moze po prostu jakiegos kroku zupelnie nie pamietam? Czy byloby ok jakby mi ktos, ekhm... , podeslal kilka komend? Czy najlepiej mam po prostu zalozyc nowa postac i spisac sobie?
Re: Porady dla graczy.
: 20 lip 2011 08:26
autor: Violla
To nie błąd. Niestety NPC-e nie powtarają komend - i faktycznie trochę szkoda. Bo nastepnym razem nie można skończyć zadania, jeśli się nie pamięta dokładnie na czym sie skończyło.
Biorąc pod uwagę jednak tych NPC-y - byłoby dziwne, gdyby na okrągło peplali o tym właśnie zadaniu.
Niestety - ja komend nie pamiętam, więc nie moge pomóc.
Re: Porady dla graczy.
: 21 lip 2011 21:42
autor: Kira
Witam
chcialabym bym sie dowiedziec, do czego sluzy umiejetnosc wykrywania pulapek?
Bede wdzieczna za jak najbardziej wyczerpujaca odpowiedz.
Re: Porady dla graczy.
: 21 lip 2011 22:50
autor: Gość
Przecież nie do wyplatania wianków (:
A tak poważnie:
to zależy po prostu od tego, do których pułapek w grze wizowie zakodowali test na tę umiejętność.