Strona 398 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 14 lip 2011 17:18
autor: Mehlgart
Nie grałem jakiś czas i widzę, że pozmieniało się wiele odnośnie mutowania.
Stworzyłem sobie nową postać i chciałem wybrać rasę mutanta mutując się wodą z chrzcielnicy. Piję, piję - nic. Wypiłem sporo, bo wspomagałem się ziołami wzmagającymi pragnienie.
Moja postać nie ma jeszcze 24h więc mam elementarz, czy zatem nowi gracze mają jakąś blokadę uniemożliwiającą zmutowanie się?
Re: Porady dla graczy.
: 14 lip 2011 17:41
autor: Morholt
O ile sobie przypominam chrzcielnica juz jakis czas nie dziala tak jak kiedys. Dodatkowo- rase mutant mozesz miec tylko po przystapieniu do stowarzyszenia - chyba ze cos mnie znow ominelo.
Re: Porady dla graczy.
: 14 lip 2011 18:27
autor: Mehlgart
W wiesciach jest napisane, że każdy kto ma w pełni rozwiniętą mutację, będzie widoczny jako mutant. Więc jeżeli każdy to chyba nie trzeba być w stowarzyszeniu?
Re: Porady dla graczy.
: 14 lip 2011 19:01
autor: Edar
Mehlgart pisze:W wiesciach jest napisane, że każdy kto ma w pełni rozwiniętą mutację, będzie widoczny jako mutant. Więc jeżeli każdy to chyba nie trzeba być w stowarzyszeniu?
Mutacje, znalazlem pod ponizszym linkiem. Powinno wystarczyc, ze dolaczysz do klubu:
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Wy ... B3w_Chaosu
Re: Porady dla graczy.
: 14 lip 2011 21:38
autor: Gość
Mutacje się ma od spaczenia, na przykład od trzymania w ekwipunku przedmiotów z wprawionym ciemnozielonym kamieniem. Poszukaj ich w grze (na przykład u skavenów). Chrzcielnica mutuje chyba też, ale bardzo mało.
Klub za to pozwala m.in. na zmiane mutacji, bo normalnie w każdym z miejsc rozwija się losowa z dostępnych.
Można być i poza stowarzyszeniem mutantów, i poza klubem wyznaniowym chaosu, a mieć rasę mutant - starczy jedna w pełni rozwinięta mutacja, nie zasłonięta zbroją czy ubraniem.
Re: Porady dla graczy.
: 14 lip 2011 23:32
autor: Mehlgart
Dzięki za odpowiedzi.
Co do klubu - jest AJ czy członkowie MC muszą przyjąć?
Re: Porady dla graczy.
: 15 lip 2011 08:54
autor: Gość
Musisz znaleźć członka klubu (niekoniecznie stowarzyszenia MC) i go przekonać, żeby Cie przyjął.
Re: Porady dla graczy.
: 15 lip 2011 13:02
autor: Hunrim
Czy za roznoszenie paczek wprowadzono jakiegoś expa? Co prawda przy komendzie cechy, po wielu godzinach roznoszenia paczek, nie miałem żadnych postępów, ale w pewnym momencie ni z tego, ni z owego, zamiast liczyć po 14 monet, zacząłem liczyć, po 24, co , o ile pamiętam, było związane z inteligencją ?
Re: Porady dla graczy.
: 15 lip 2011 13:17
autor: Rafgart
Teraz zalezy tez od umiejetnosci szacowania.
Re: Porady dla graczy.
: 16 lip 2011 15:33
autor: Kira
Czy mlode postacie maja jakis ogranicznik na expa?
W sensie, czy expia wolniej?