Strona 40 z 58

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:06
autor: Gotmir
Morowak niektore spece jak nie masz wytrenowanego maxa zawodu sa niegrywalne. Dla przykladu wytracenie na niskim poziomie uma (dajmy takie 25% AJ) wycieczy Cie przy kazdej probie. Wiec wymagalo by to wtedy jakiejs ingerencji kodowej zeby te spece byly grywalne.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:07
autor: Coronius
No to zamiast wytrącania sam spec ofensywny (niezależny od tego czy przeciwnik ma broń czy nie).

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:13
autor: Brot
A co z gp którzy mają zawody niebojowe?
Podział na 3 kasty? Zawodowiec, AJ ze specem i AJ bez speca?
Bo zielarze to mogą co najwyżej wytrenować speca - udawaj ziółko - dzięki czemu staje się niewidoczny dla każdego kto nie ma zielarstwa na max :D

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:14
autor: Coronius
Skoro wybrali niebojowe, to widać nie chcą walczyć, więc nie muszą mieć nic.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:21
autor: Brot
No skoro nie muszą walczyć na arce to nikt nie będzie miał nic przeciw włączanej opcji non PvP dla tych niebojowców? ;)

Wątpię, żeby wizowie poszli na dokonanie podziału na 3 kasty, skoro tendencja jest raczej - o ile dobrze się orientuję, a jestem tu nowy więc może się mylę - do wyrównywania poziomów między graczami. I można się z tym zgadzać bądź nie, ale chyba to nie będzie miało zbytniego wpływu na decyzje. Ale macie większe doświadczenie, wiecie lepiej.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:24
autor: Gniot
Morowak trzeba bylo zglosic pomysl... tera to juz pewnie po ptokach.
Pytanie jakiego nakladu pracy by trzeba zeby wcielic w zycie to co opisales.
Dodatkowe balansowanie kazdego ze specow dla ajota czy tez pisanie na nowo (straznik). Trzeba by bylo naprawic wreszcie wycofke legionisty ktora na umie "0" chodzi jak ta lala....i pewnie mase innych pierdol.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:41
autor: Pulp
Nie zaluje speca GP-kom, ale nie podoba mi sie sposob wprowadzenia go. Ani on nikogo nie wyroznia - nie daje satysfakcji ze zdobycia go, ani nie zwieksza roznorodnosci - kazdy ma taki sam. Do tego jest wprowadzony na szast prast - ma sie go bez trenowania, nie da sie go wlaczyc/wylaczyc jak speca w zawodzie. Prowizorka niespójna z istniejącym systemem.

Co do expa to coś tu nie gra.
Na "zwiedził" z zawodem masowym postępy jakies 2-3 razy wolniej niz przed zmiana.
Na "kawal swiata" z AJ postępy 2-3 razy szybciej niz przed zmiana.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:52
autor: Deli
Na "widział i doświadczył" z zawodem masowym - postępy w 25-35 minut - tak samo jak przed ostatnimi zmianami.

Na przełom wiele/kawał (zawód masowy - strażnik) - postępy w drużynie z ww. "widział i doświadczył" plus jeden AJ na b.doświe - 6 minut.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 16:54
autor: Morholt
Proponuje poczekac z dyskusja az Rafgart naprawi blad o ktorym pisal w tym temacie. Jednak, jezeli mozemy prosic, niech naprawi szybko- dla nas paskudnych nieerpegowcow prawidlowy system expa to jednak wazna rzecz (-;

Re: Balans, exp i inne cuda

: 15 lut 2011 17:04
autor: Pulp
Tylko ze moje i Coroniusa obserwacje wskazuja na to, ze problem ma inną (lub tę i jeszcze inną) przyczyne niż wskazał Rafgart.