Strona 388 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 09 cze 2011 14:17
autor: Amidal
Witam, ostatnio gralem okolo 5 lat temu i postanowilem od nowa zaczac przygode z Arka (po koncie zostaly wspomnienia). Pewnie sporo rzeczy od tamtego czasu sie pozmienialo - ale jak zauwazylem nie wszystko (na moje szczescie bo powoli sobie przypominam to i owo).
Ale mam takie pytania:
1. Kiedys przy ocenianiu przeciwnika (npc) byl opis np. rowny przeciwnik, ostatnia walka itp... Czy to zniknelo czy moze jeszcze za malo mam wytrenowana ocene itp.. czy pozostaje tylko porownywanie cech?
2. Pewne zadanie ze skarbcem i kufrem powtarzalem 7 razy w tym 2 razy zaraz po apokalipsie. Jest dosc czasochlonne i juz stracilem nadzieje na jego wykonanie. Konczy sie niepowodzeniem bo wiecznie kufer jest pusty. Stad moje pytanie czy cos sie pozmienialo czy poprostu mam pecha i ktos mnie wiecznie wyprzedza?
Dzieki z gory za odpowiedzi.
Re: Porady dla graczy.
: 09 cze 2011 14:40
autor: Tararni
Odnośnie pierwszego, to ocena przeciwnika została jakiś czas temu usunięta.
Odnośnie drugiego, to nie kojarzę nawet o którym zadaniu mówisz niestety.
Re: Porady dla graczy.
: 09 cze 2011 15:01
autor: Sirius
Co do drugiego, to nie powinien być pusty. Nie rób tego po apokalipsie, a jak się nie uda znowu - zgłoś błąd.
Re: Porady dla graczy.
: 09 cze 2011 16:36
autor: Denea
Tjall pisze:Przeczytałem w innym dziale zdanie Rafgarta, o tym że nie opłaca się teraz mieć wysokiego uma zielarstwa. Nieskomplikowane pytanie brzmi: dlaczego?
re Tjall: Nie spotkalem sie z ta wypowiedzia. I szczerze mowiac nie wiem dlaczego wysoki um zielarstwa mialby byc nieoplacalny. Przy szukaniu ziol napewno jest bardzo przydatny, a do bojowej wartosci postaci nie sadze zeby byl wliczany... Tak wiec nie wiem o co chodzi...

Re: Porady dla graczy.
: 09 cze 2011 18:21
autor: Gość
Rafgart pisze: (...) nowej koncepcji zbierania (obecnie zbyt botowalna i nie oplaca sie miec wysokiego uma) (...)
Calosc w temacie w Banku Pomyslow: "Ziololecznictwo"
Re: Porady dla graczy.
: 09 cze 2011 20:45
autor: Denea
re Shulz:
Dzieki za pokazanie owej wypowiedzi. Jednak szczerze mowiac nie zrozumialem o co chodzilo Rafgartowi

Jak dla mnie wysoki um zielarstwa jest mimo wszystko oplacalny.
Re: Porady dla graczy.
: 09 cze 2011 22:58
autor: Gość
Chyba chodzi o to, ze wiekszosc praktycznych ziol mozna znalezc na stosunkowo niskim umie, lecz wyzszym niz gp. Powyzej tego progu nie wiele sie zmienia... Do tego zeby miec wysoko um (bez magikow) trzeba miec etat/aj niebojowy a w koncu arkadia przechodzi w tryb team death match wiec nie warto
Re: Porady dla graczy.
: 09 cze 2011 23:12
autor: Herenvarno
Grav pisze:(...) a w koncu arkadia przechodzi w tryb team death match wiec nie warto
Pierwsze słyszę... Od którego Wiza kolega zaczerpnął tej informacji??
Re: Porady dla graczy.
: 10 cze 2011 20:53
autor: Denea
No ale porownujac szukanie ziol do podrozy samochodem. Te z GP to jak jazda kaszlakiem dojechac w koncu dojedziesz do celu. Kazde zwiekszenie uma to szybsza i wygodniejsza podroz. No ale jak ktos nie musi i na czeste podroze czyli zbieranie ziol sie nie nastawia to mozna i kszalakiem jechac

Do celu sie dotrze ale jazda bmw na pewno jest przyjemniejsza

Re: Porady dla graczy.
: 12 cze 2011 09:14
autor: Gorgun
Właśnie spotkała mnie dziwna rzecz - wczoraj zostawiłem postać na idlu, żeby trochę wytrzeźwiała (z mocno wstawionego) przed wylogowaniem. Po zalogowaniu byłem podchmielony, zjadłem kilka ziółek, żeby do trzeźwego zbić i zauważyłem, że mi wskoczył poziom doświadczenia (byłem na przełomie)... Wczoraj zanim odszedłem od kompa sprawdzałem i jeszcze wyższego poziomu nie miałem, nie wiem czy mi wskoczył po przelogowaniu, czy jakoś przez alkohol - ktoś potrafi to wytłumaczyć?