Strona 381 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 29 maja 2011 13:31
autor: Maldun
'mieć większy sens' wcale nie zrównuje się z 'warto używać', z moich obserwacji wynika że na niskim poziomie uma bardziej opłaca się używać modeli tej samej broni.
@rafgart
jak administracja zapatruje się na zasłanianie mutacji twarzy ubraniami z kapturem ? wiadomo że dla gildii mutantów chaosu zabieg miałby charakter czysto estetyczny gdyż gwardia i tak atakuje graczy z zasłoniętymi mutacjami, jednak zakodowanie takiej możliwości znacznie ułatwiło by grę na płaszczyźnie gracz-gracz.
Re: Porady dla graczy.
: 29 maja 2011 15:12
autor: Rafgart
W planie jest zmiana dzialania gwardii, tak by mutanci nie byli atakowani za nic, a plaszcze (dla uproszczenia pewnie wszystkie, nie tylko te z kapturem) mialy wykorzystanie. Jednak do tego jeszcze dosc daleka droga.
Re: Porady dla graczy.
: 29 maja 2011 17:49
autor: Tjall
Maldun pisze:'mieć większy sens' wcale nie zrównuje się z 'warto używać', z moich obserwacji wynika że na niskim poziomie uma bardziej opłaca się używać modeli tej samej broni.
@rafgart
jak administracja zapatruje się na zasłanianie mutacji twarzy ubraniami z kapturem ? wiadomo że dla gildii mutantów chaosu zabieg miałby charakter czysto estetyczny gdyż gwardia i tak atakuje graczy z zasłoniętymi mutacjami, jednak zakodowanie takiej możliwości znacznie ułatwiło by grę na płaszczyźnie gracz-gracz.
Czy dobrze rozumiem, że nawet jak zasłonie mutację, to gwardia i tak będzie mnie lała??
Re: Porady dla graczy.
: 29 maja 2011 21:13
autor: Kira
Rafgart wspominal cos o ograniczeniu expa dla mlodych postaci, wie ktos moze do jakiego poziomu/czasu/stanu on trwa?
Re: Porady dla graczy.
: 29 maja 2011 21:27
autor: Werbat
Ostatnio pisał też, że to ograniczenie zostało zdjęte.
Re: Porady dla graczy.
: 29 maja 2011 21:47
autor: Esten
Pytanie do wiedzacych wiecej:
Bije w druzynie npce X ktore przelamuja obrone na najslabszego, robia to czesto w zwiazku z czym w ciagu walki z 2-3 wychodze wyczerpany ze wzgledu na ilosc zaslon ktora musze zalozyc, bijac npce Y ktore sie zaslaniaja po 3 przelamaniach jestem takze wyczerpany (zawod straznika wiec cos tam niby potrafie), czy w zwiazku z tym npc X przy ciaglym lamaniu obrony nie powinien sie kiedys zmeczy? Czy npce nie podlegaja tej zasadzie?
Re: Porady dla graczy.
: 30 maja 2011 09:38
autor: Deli
Na moje oko - NPCe też się męczą - najlepiej to widać na smoczym ogrze jak się męczy przy nieudanych przełamaniach

Re: Porady dla graczy.
: 30 maja 2011 12:24
autor: Gość
Jak już jesteśmy przy temacie mutacji, to zapytam.
Zmieniać mutacje mogą tylko MC, czy klubowicze też?
@Maldun
Tak, klubie wyznaniowym. Niby powinno być to możliwe...
Re: Porady dla graczy.
: 30 maja 2011 13:07
autor: Maldun
pisząc o klubowiczach masz na myśli wyznaniówkę ?
zresztą to bez różnicy, mimo że teoretycznie gildia mc ma taką opcje uzależnioną od stażu gildiowego, w praktyce osobom nawet z 1.5 rocznym stażem ta komenda nie uaktywnia się.
@tjall
Maldun pisze: dla gildii mutantów chaosu
Re: Porady dla graczy.
: 30 maja 2011 14:35
autor: Rennz
Maldun:
Raczej nie tyle komenda jest nieaktywna, co system zwraca info, że zbyt krótko się służy swojemu panu żeby zmienić tak rozwiniętą mutację. Pytanie tylko ile trzeba być w gildii żeby mieć możliwość zmiany takiej mutacji? W sumie chyba dwa zgłoszenia w tej sprawie wystawiłem, ale nie doczekało się to zmiany lub informacji więc pewnie po prostu tak ma być.