Strona 39 z 127
Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 17:39
autor: Loptak
No nie wiem czym się różni wezwanie gwardii, od wezwania paru pachołków i wydania rozkazu bloku zasłony

Czy to tylko w Campo działa? (mimo wszystko też miasto:P)
Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 17:42
autor: Coronius
Znaczy nie widzisz roznicy miedzy wytrenowanym gwardzista, z blokiem, specem, obieraniem pomaranczy, ktorego jak zabije to trafiam na list gonczy, a npcem, ktory nie goni, nie blokuje i ogolnie sluzy tylko jako zywa tarcza?
Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 17:44
autor: Loptak
A ta gwardia na gwizdek nie jest na poziomie tej na bramach? Jeśli aż tak przepakowana to obciąć
Mimo wszystko nawet wezwanie tych paru 'żywych tarcz' daje ogromną przewagę w walce.
Powinni zabrać i to i gwizdek i siostrzeńców VR. Obrona gildii powinna być tylko w gildii.
Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 17:46
autor: Coronius
Nie, nie jest na poziomie tej gwardii z bramy.
Tak samo, jak to nie jest obrona gildii.
Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 18:21
autor: Ilane
Zamiast dopakowywać, drodzy czarodzieje, zwiększcie ich ilość. Tak szybko się kończą

Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 19:58
autor: Loptak
Ilane pisze:Zamiast dopakowywać, drodzy czarodzieje, zwiększcie ich ilość. Tak szybko się kończą

Znaczy po 20 na obstawę każdej bramy wjazdowej?
W sumie zacna idea. Nawet by ich wzmacniać wtedy za bardzo nie trzeba.
Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 20:58
autor: Gość
Merkava: na prawdę Twoim zdaniem straż miejska powinna być większym zagrożeniem dla gracza niż smok, żebyś czuł się klimatycznie w swoim Novigradzie?
Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 21:09
autor: Merkava
Ropuku, bynajmniej nic takiego nie powiedziałem. Przede wszystkim ze smokiem walczy się całym oddziałem, ewentualnie posiłkując się stadem gołębi, a nie we 2-3 osoby, jak ma to miejsce z gwardią (czy nawet w pojedynkę). Absurdem jest że Komando czy mutanci we wrogim mieście moga się obawiać TYLKO graczy, bo nawet jak taki patrol potnie do ciężko rannego to się zrobi krok w bok i odpocznie.
I w pewnym sensie tak, straż miejska powinna być większym zagrożeniem, bo smok siedzi w górach w swojej jaskini, a gwardie spotykasz co krok w każdym mieście. Jeśli masz na pieńku z gwardią, wejście do miasta w pojedynkę, dwójkę czy trójkę powinno być ryzykiem.
Rozumiem z czego to wynika - żeby 'źli' też mieli dostęp do kowali, poczt, itd. Ale czy nie lepiej było by gdyby mutant mógł skorzystać z kowala w obozie mutantów w lesie, a partyzant odebrać pocztę u havekera? Natomiast żeby wejście do miasta było dla 'złej' (albo dobrej, zależnie od punktu widzenia) strony zawsze przygodą, jak dla leśnego elfa zwiedzanie obozu druchii?
Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 21:38
autor: Loptak
Nie no powinno być tak że będąc człowiekiem w Novigradzie, Oxenfurcie, czy Daevon musisz się obawiać elfów bo to ich tereny łowne - taka sytuacja

Re: Płacze na magów
: 05 lut 2014 22:54
autor: Merkava
Ja powiem wręcz - domagam się być atakowanym on sight przez Imperialne gwardie gdy noszę zbroje druchi. Nie ważne że ja nic nie zrobiłem, noszę symbole które po tamtej stronie mgieł jasno mnie identyfikują.
Bardzo fajnie działał system przebrań w Fallout New Vegas, zakładało się zbroje danej frakcji, i było się traktowanym jak jej członek przez NPCów. Szkoda że na Arce tego nie ma.