Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 16 wrz 2016 17:57
Tak. Skrypty działają prawidłowo z wersją 2.1.Amirez pisze:Niestety nie dziala mi beep.
Mozliwe ze jest to wina mudleta 3.0?
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Tak. Skrypty działają prawidłowo z wersją 2.1.Amirez pisze:Niestety nie dziala mi beep.
Mozliwe ze jest to wina mudleta 3.0?
Adremenie,Adremen pisze:Ale mam nadzieję, że wiesz, ze wystarczy zrobić swoje keye, przekopiować source tych z paczki i wtedy na zawsze będziesz miał je pod altem.Balkrag pisze:Ja co aktualizacje przerabiam keye z powrotem na alt:) i jakos leci
Co więcej, można zrobić tak dla wszystkich keybindów, bo one się przeważnie nie zmieniają.
W ustawienia-skrypty masz całą gamę ustawień, zajrzyj tam. Kolorki i inne pizdryki.Reinhardt pisze: Adremenie,
Czy moglbys rozwinac te mysl?
Mam na myśli jakiś sposob, żeby mieć nieco spersonalizowaną wersję Twoich cudownych skryptów, które by się nie nadpisywały przy każdej aktualizacji. Jak np. własne kolory, czy indywidualne zmianki.
Na wszelki wypadek, poproszę łopatologicznie
Kod: Zaznacz cały
-- atakowanie celu ataku
send("zabij cel ataku")
Kod: Zaznacz cały
["kremowy owlosiony ususzony kwiat"] = "przelot", ["kremowych owlosionych ususzonych kwiatow"] = "przelot", ["kremowe owlosione ususzone kwiaty"] = "przelot",