Re: CMUD
: 17 sty 2014 20:55
zony są tworzone po to aby była możliwość importu/exportu poszczegółnych 'części / krainek'.
np masz bissingen w jednej zonie, znika z mapy. poprostu kasujesz tę zonę a miejsce na trakcie gdzie był łączysz ze sobą.
z koleji pojawiło się coś innego, zmapował kumpel - ty importujesz tę nową zonę i nie musisz na własnej mapie rysować.
pomiędzy zonami masz normalne połączenia.
speedwalk jako ścieżka generowana przez klika na mapie - użyje właśnie aktualnej mapy. aby go uzyskać musisz mieć np. zone A w niej wejście/wyjście do B1 i powiązaną dalej C. Jeżeli chcesz zmienić B1 na B2.. zony zostają, trzeba z aliasa skasować roomlinki jakie masz pomiędzy A i B1 oraz B1 i C i na to miejsce zrobić A/B2 i B2/C.
Bazować będziesz pewnie musiał na ID lokacji wejścia/wyjścia z A, ID lokacji wejścia/wyjścia z B1 itp.
%roomlink
%maplocked
Na jakimś formum podają np... #CALL %maplocked(0);#CALL %roomlink(8199,E,8900)
nie testowane, sprawdź sam czy będzie działało.
wrzucasz w aliasy, oxen_noc, oxen_dzien i przełączasz na ścieżki w czasie dnia lub nocy.
zastosowanie #TE może się w prosty sposób przenosić pomiędzy 'zonami' - ale nie pozwoli ci na automatyczne generowanie ścieżki biegu
np masz bissingen w jednej zonie, znika z mapy. poprostu kasujesz tę zonę a miejsce na trakcie gdzie był łączysz ze sobą.
z koleji pojawiło się coś innego, zmapował kumpel - ty importujesz tę nową zonę i nie musisz na własnej mapie rysować.
pomiędzy zonami masz normalne połączenia.
speedwalk jako ścieżka generowana przez klika na mapie - użyje właśnie aktualnej mapy. aby go uzyskać musisz mieć np. zone A w niej wejście/wyjście do B1 i powiązaną dalej C. Jeżeli chcesz zmienić B1 na B2.. zony zostają, trzeba z aliasa skasować roomlinki jakie masz pomiędzy A i B1 oraz B1 i C i na to miejsce zrobić A/B2 i B2/C.
Bazować będziesz pewnie musiał na ID lokacji wejścia/wyjścia z A, ID lokacji wejścia/wyjścia z B1 itp.
%roomlink
%maplocked
Na jakimś formum podają np... #CALL %maplocked(0);#CALL %roomlink(8199,E,8900)
nie testowane, sprawdź sam czy będzie działało.
wrzucasz w aliasy, oxen_noc, oxen_dzien i przełączasz na ścieżki w czasie dnia lub nocy.
zastosowanie #TE może się w prosty sposób przenosić pomiędzy 'zonami' - ale nie pozwoli ci na automatyczne generowanie ścieżki biegu