Strona 37 z 56

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 12 wrz 2016 12:47
autor: Benantar
Balkrag pisze: 2. Przydaloby sie wyroznic jak kogos ogladasz/*oceniasz
"Ma/Masz na sobie kirys /napier i tak dalej
Zrob sobie prosty trigger na kolorowanie i po sprawie. Ja mam wyróżnione tylko pierwsze wyrazy w linii.

Kod: Zaznacz cały

(Ma(sz| on| ona|) na sobie) 

Kod: Zaznacz cały

selectString(matches[2], 1)
fg("green")
resetFormat()
9. Dodalbym jeszcze jedna opcje do paska mianowicie
Puszczanie zaslon po zaslonieciu z opcja On/Off.
Wiadomo automat jest zabroniony ale mozna by go podpisac pod jakis przycick
Skoro wiadomo, że automaty są zabronione i satysfakcjonuje Cię podpisanie tego pod jakiś przycisk,
to zbinduj sobie jakiś klawisz przykładowo Twój ulubiony ALT + q 'przestan zaslaniac'.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 12 wrz 2016 13:11
autor: Balkrag
Ben nie rozumiesz moge sobie to zrobic, ale Adr sam prosil zamisst dlubac samemu po cichu to zglaszac i bysmy wszyscy ulepszali jeden skrypt glowny swoimi pomyslami.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 12 wrz 2016 13:47
autor: Benantar
OK rozumiem. Myślałem, że założenie jest inne i autor robi jakby bazę, a każdy sobie kolorki itp. wedle uznania.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 12 wrz 2016 16:45
autor: Artak
@Adr licznik postępów nie do końca działa :)

Mianowicie:

Kod: Zaznacz cały

> /zabici
+----------- Licznik zabitych ------------+
|                                         |
| JA                                      |
| mezczyzne ...................... 2      |
| szkielet ....................... 29     |
|                                         |
| LACZNIE: ....................... 31     |
|                                         |
|                                         |
| DRUZYNA LACZNIE: ............... 31     |
|                                         |
+-----------------------------------------+

Kod: Zaznacz cały

/postepy
+---------------------- Postepy ---------------------+
|                                                    |
| Aktualny czas   : 12/09 16:43:43                   |
|                                                    |
| nieznaczne      : czas: 25:53    zabici: 5/5       |
| bardzo male     : czas: 55:49    zabici: 5/5       |
| male            : czas: 89:21    zabici: 11/11     |
| nieduze         : czas: 196:06   zabici: 13/13     |
| zadowalajace    : czas: 235:10   zabici: 15/15     |
|                                                    |
+----------------------------------------------------+
Czyli 31 zabitych ale z sumy w postępach (15+13+11+5+5) nijak mi nie wyjdzie 31 xD (chyba, że moja matematyka jest inna niż Twoja xD)

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 13 wrz 2016 10:48
autor: Werbat
Balkrag pisze:Ben nie rozumiesz moge sobie to zrobic, ale Adr sam prosil zamisst dlubac samemu po cichu to zglaszac i bysmy wszyscy ulepszali jeden skrypt glowny swoimi pomyslami.
No właśnie odwrotnie - po rozmowach z Adramenem rozumiem to dokładnie tak, jak Benantar: dostajesz silnik skryptów, a wszelkiej maści customowe kolorki, aliasy albo inne takie robisz we własnym zakresie. Bo co, potem będziemy głosować? Ty i kolega chcecie 'atakuje cie!' na żółto, my z Benantarem na różowo (<3) i co wtedy? Kto wygra? Co zostanie zakodowane?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 13 wrz 2016 12:35
autor: Balkrag
Adr: na priv poszlo cos do pustyni zerrikanskiej.

Werbat, Ben:
No ale kolorki to kazdy ma swoje nie wiem o co kaman?
Tak samo jak mi pasuje Alt zamiast Ctrl to sobie zmienia.

Ogolnie mowilem jak tam widac o wyroznieniu poczatku "Masz na sobie" i tyle nie mowilem jaki kolorem czy cos ani nic nie narzucalem jedynie zasegurowalem ze moze by sie przydalo.
Bo opisy jak ogladasz postacie sa bogate a taki wyroznik od razu kieruje wzrok w odpowiednie miejsce.

A rozmawiamy o reszcie... waznych rzeczy.


Poza tym rozmawiam regularnie z Adrem i mowil ze jest zadowolony i chce taki feedback jaki mu daje.

na koncu on decyduje co koduje a co nie.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 15 wrz 2016 18:28
autor: Balkrag
Pytanie:

Czy jest jakas mozliwosc w mapperze powiekszenia tych "kulek" co oznaczaja dana lokacje?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 15 wrz 2016 19:00
autor: Adremen
Wersja 2.1a

Od teraz bede tutaj tylko pisał o aktualizacjach kiedy będzie zmieniała się wersja (np. tak jak teraz, z 2.0 na 2.1). Regularnie jednak wprowadzam sporo poprawek i robię aktualizacje na 2.1a, 2.1b, 2.1c. Można sobie raz na dzień/dwa zrobić '/aktualizuj_skrypty'.

Co do 2.1:

1. Przepisany skrypt lampy, bo było parę błędów i był niepotrzebnie pokomplikowany
2. Naprawione postępy, dodane pewne rzeczy w liczniku
3. Dodane spece fanatyka + pełno innych poprawek
4. Nowe sugerowane kolory. Wygląda to teraz tak:

Screenshot

Kolory arkadiowe (są też w paczce w pliku 'sugerowane kolory', trzeba to wysłać do MUDa):

Kod: Zaznacz cały

kolor tekst 248
kolor pozostali 144

kolor cel ataku 218
kolor cel obrony 248
kolor druzyna 189
kolor przeciwnik 218
kolor wrogowie 248
kolor mowa 123
kolor krzyk 123
kolor szept 153
kolor opisy walki 239
kolor krotki opis noca 147
kolor krotki opis dniem 229
kolor opis wyjsc z lokacji 49
kolor emocje do mnie 225

kolor niskie zadane obrazenia 243
kolor srednie zadane obrazenia 243
kolor wysokie zadane obrazenia 243

kolor brak otrzymanych obrazen 243
kolor niskie otrzymane obrazenia 243
kolor srednie otrzymane obrazenia 243
kolor wysokie otrzymane obrazenia 139

kolor niski poziom stanu 208
kolor sredni poziom stanu 11
kolor wysoki poziom stanu 156
Oraz do tego nowe sugerowane kolory w skryptach (są też w pliku ustawienia-skrypty):

Kod: Zaznacz cały

scripts.gag_colors["moje_ciosy"] = "alice_blue"
scripts.gag_colors["moje_spece"] = "green_yellow"

scripts.gag_colors["innych_ciosy"] = "a_grey"
scripts.gag_colors["innych_spece"] = "slate_grey"

scripts.gag_colors["moje_uniki"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_uniki"] = "dark_slate_grey"

scripts.gag_colors["moje_parowanie"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_parowanie"] = "dark_slate_gray"

scripts.gag_colors["zaslony_udane"] = "deep_sky_blue"
scripts.gag_colors["zaslony_nieudane"] = "medium_blue    "

scripts.gag_colors["bron"] = "gold"

scripts.gag_colors["npc"] = "floral_white"
Aktualizacja: Dla ludzi posiadających wersję >=2.0, wystarczy '/aktualizuj_skrypty'
Dla ludzi <2.0, tutaj jest pelna paczka: klik

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 16 wrz 2016 17:00
autor: Amirez
Niestety nie dziala mi beep.
Mozliwe ze jest to wina mudleta 3.0?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 16 wrz 2016 17:13
autor: Balkrag
Czy moglbys ADR zrobic beep na to jak kogokolwiek z naszej druzyny czy tez mnie blokuje ktos?