Nowych skryptow jeszcze nie testowalem, ale wkrotce to zrobie.
Sugestia dotyczaca wyswietlania tego, co na sobie nosimy:
Kod: Zaznacz cały
-------------------------------Zbroja -----------------------------------------
miejsce | nazwa | stan
--------------------------------------------------------------------------------
glowa | brak | -
dlonie | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
ramiona | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
korpus | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
nogi | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
stopy | blyszczaca zbroja plytowa | [7/7] [5/5]
twarz | drewniana maska | -
rece | rekawice kolcze | -
pas | czarny okuty pas | -
nogi | czarne wysokie buty | -
okrycie | dlugi popielaty plaszcz | -
Czy daloby sie pod komenda /zbroja lub np. /z wyswietlac sformatowane w podobny sposob jak powyzej (troche rozjechalo mi sie formratowanie, but still) informacje o zbroi?
Zalety:
- przejrzystosc
- mozliwosc szybkiego sprawdzenia stanu zbroi
- upewnienie sie, ze mamy wszystkie elementy zbroi
Druga czesc (po enterze) opcjonalna/na pozniej. Moze daloby sie dodac informacje o takich elementach jak spodnie, koszule, pierscienie itp., ale nie chcialem teraz nazbyt komplikowac (szczegolnie, ze nie wiem, jak dokladnie dziala przydzielanie slotow/ekwipunek od strony kodu Arkadii). Docelowo moznaby zastapic tu ekran "i", np. jeden ze sposobow podejscia do tematu:
Kod: Zaznacz cały
twarz | drewniana maska
rece | rekawice kolcze
palce | zloty pierscien (wskaz.), srebrny pierscien (serd.)
pas | czarny okuty pas: zielona skorzana sakiewka, lampa, bialy woreczek, zielony woreczek
nogi | czarne wysokie buty
pochwy | kunsztowna stalowa pochwa (plecy), wyszukana skorzana pochwa (lewy bok)
pojemniki | plecak (plecy), torba (prawe ramie)
okrycie | dlugi popielaty plaszcz
Nie moge zaproponowac konkretnego rozwiazania, ze wzgledu na brak wiedzy na temat slotow/kodu, ale moze ta sugestia tez pomoze.
Tekst "brak" w przypadku zbroi (pierwsza czesc tabeli) wyswietlany bylby stosownym kolorem (czerwien?)