Re: Logi!
: 06 cze 2011 00:45
Ja też nie. Jeb elfy Asger degradka jak nic !
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Kod: Zaznacz cały
Uroczysko.
===] otwor.
Wiele miedzianych monet, [20] srebrnych monet, wiele zlotych monet, jasnozielony nefryt, ciemnozielony malachit i srebrna kostka do gry.
Belmor, Bharnaba, elf, elfka, elf, elf, Khristoff i Bivix.
Popłakaliśmy potem sobie między sobą na jakiejś poczcie czy na trakcie. Ja raczej z głupoty, że oddałam wszystkie pieniądzeHuggus pisze:Z tego miejsca chciałem podziękować bandzie elfów, która parę dni wcześniej, jednak dała się napaść, a nie uciekała na mapperze i płakała potem na forum
Jako, że to logi, to bedzie log:
Kod: Zaznacz cały
Uroczysko. ===] otwor. Wiele miedzianych monet, [20] srebrnych monet, wiele zlotych monet, jasnozielony nefryt, ciemnozielony malachit i srebrna kostka do gry. Belmor, Bharnaba, elf, elfka, elf, elf, Khristoff i Bivix.
Uderzasz piescia w kamienne wrota.
Slyszysz glos jednego z wartownikow krzyczacego z blanek w twoja strone: Czekaj
do rana krzykaczu zasmarkany!
Mruczysz plugawie.
Przed barbakanem.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, gora, zachod i poludnie.
Tablica ogloszeniowa.
Mlody wulgarny krasnolud, rudobrody przysadzisty krasnolud i zarosniety
przysadzisty krasnolud.
Zanurzasz dlonie i twarz w kamiennej niecce i zaczynasz chleptac lapczywie
krystalicznie czysta wode.
Zdejmujesz z siebie mahakamski segmentowy szyszak.
Zdejmujesz z siebie opaske ze skory wiewiorki.
Czerpiesz troche wody z niecki i przemywasz sobie wlosy.
Czochrasz nerwowo swoja fryzure, jakby nagle przestala ci sie podobac.
Zanurzasz dlonie i twarz w kamiennej niecce i zaczynasz chleptac lapczywie
krystalicznie czysta wode.
Zakladasz opaske ze skory wiewiorki.
Zakladasz mahakamski segmentowy szyszak na glowe.
Jest w przyblizeniu czwarta nad ranem, przed wschodem slonca, trzydziesty
siodmy dzien pory Blathe wedlug rachuby czasu Starszego Ludu.
Zewnetrzne kruzganki.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod i poludnie.
Skrzyzowanie kruzgankow.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, poludnie, gora i wschod.
Przed wieza narozna.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: wieza, dol, poludnie i wschod.
Wojowniczy barczysty krasnolud i bojowy potezny krasnolud.
Zamkniete blanki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Przed obronna baszta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: baszta i polnoc.
Obronna baszta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: drabina i wyjscie.
Szczyt baszty.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: drabina.
Ruda bystra wiewiorka.
Wytrzeszczasz oczy w niemym zdumieniu.
Rzucasz sie do panicznej ucieczki glosno krzyczac i podskakujac, jednak po
chwili opamietujesz sie i decydujesz sie pozostac na miejscu, meznie stawiajac
czola czekajacemu cie niebezpieczenstwu.