Witam
Dawno nie wprowadzalem zamieszania

wiec nadrabiam:
1.) Dlaczego zmutowane osoby nie maja dostepu do emotow mutacji?
Zeby moc kontrolowac emocje musisz miec kontakt z 'sila sprawcza', czyli wyznawac odpowiedniego boga.
2.) Czy zmiany z mutacjami sa juz skonczone? czy jest jeszcze jakas szansa (lub sens) zglaszac pewne propozycje i poprawki? (do kogo?)
Sa skonczone, poprawki zglaszac do ?zglos.
3.) To bedzie bardzo bolesne i przykre pytanie
Jak czarodzieje i administracja widza w obecnej chwili interpretacje zasad MUDa?
- zmutowany zoltek podklada sie do zabijania druzynie swiatla
- podstawiony zmutowany sekond daje sie zabijac druzynie swiatla
- gracz ktory chce pograc takim mutantem jest nagminnie zabijany przez druzyne swiatla
Zabronione jest uporczywe nękanie innych graczy. Określenie co jest nękaniem nie jest całkiem oczywiste, więc nalezy tu użyć zdrowego rozsądku i dobrego smaku - na pewno jest nim wykraczające poza roleplaying obrażanie lub rozpowszechnianie fałszywych pogłosek o innych graczach.
i tutaj wlasnie trzeba rozwinac jeszcze bardziej... no dobrze! ktos moze powiedziec, ze jak sie zmutowal to ma za swoje i kazdy go bedzie zabijal, bo takie sa realia tego swiata - w porzadku ale tak samo mozna argumentowac zabijanie kazdego nieludzia w Ishtar, a takie zachowania nie byly mile widziane. Z innej strony mozna rozpatrywac to jako swiadomy wybor bycia "chlopcem do bicia" ALE takim samym swiadomym wyborem bedzie wybor rasy do grania. Jak sie ma jeszcze w tym wszystkim roznica poziomow i umiejetnosci, a zeby nie bylo za latwo dodam jeszcze szanowanie wlasnej postaci i czasu
To zalezy od kontekstu - pod uwage brany jest szereg czynnikow. Na przyklad inna sytuacja jest, gdy osoba zabijana jest nowym graczem na Arkadii, a inna gdy jest to sekond starego gracza, wczesniej powiazanego z pewnymi gildiami, ktory celowo prowokuje i donosil juz wczesniej na ircu MC.
4.) Dlaczego NPCe sa odporne na spaczen?
NPC to elitarne obiekty na Arkadii - nie da sie ich zablokowac, znalezc ukrytych, sa odporne na spaczen i nie zadaja glupich pytan.
5.) Mutacje sa swego rodzaju kolorytem na arce ale dlaczego nie mozna wprowadzic jakiegos systemu bonusow za ich posiadanie? Na chwile obecna dwie linijki "radosci" dostarczaja tylko masy problemow, a nie daja nic w zamian.
Mutacje dla wiekszosci graczy maja byc problemem, a nie bonusem. Jesli chcesz byc w tej mniejszosci musisz sie skontaktowac z wyznawcami bozkow chaosu.
6.) Jak widziane sa przez administracje poczyniania terytorialne graczy? Stosunkowo niedawno mozna bylo zostac panem swiata jezeli mialo sie sile utrzymac ten swiat, a teraz wielkim problemem jest pytanie o imie na teoretycznie przypisanym terenie stowarzyszenia.
Wiele rzeczy mozna na Arkadii robic, ale trzeba przy tym przestrzegac zasad, zachowywac umiar i przyzwoitosc oraz szacunek wobec postaci i czasu (cytujac Ciebie) innych graczy.
7.) Jak zachowania graczy maja sie do wytycznych i wymogow erpega?
- zakonnik z halabarda skavenow zabija gracza za to, ze walczy halabarda ze skavenow!
- kgks atakuje za tarcze z pewnych mutantow
- gladiator ze skavenskim mieczem ograbia GPka za to, ze nosi skavenski kirys
- korsarz zabija elfa bo to elf
- czlowiek zabija nieludzia bo to nieludz
- ktos zabija inna osobe bo jest ruda
Juz o to pytales w pytaniu 3.
8.) Kto zajmuje sie ukrywaniem i komu mozna zawracac glowe z detalami mniejszymi lub wiekszymi?
?zglos
9.) Dlaczego haslo na forum nie zmienia sie razem ze zmiana hasla na mudzie?
Czekamy na pewne poprawki (dlatego tez nie da sie tymczasowo tworzyc nowych uzytkownikow forum).
Rafgart
Pozdrawiam