Strona 36 z 73
Re: Zmud pomoc
: 12 sty 2013 13:26
autor: Herenvarno
Mam prosbe.
Czy ktos moze podac sposb jak zrobic, by majac pod keypadem przypisane "zernkij" np. pod klawiszem "5", By zmud wylapywal pierwsza linijke tekstu przychodzaca z muda, i aktualizowal tą nazwa short name lokacj (w mapperze, zakladajac ze stoje TAM we wlasciwym miejscu)?
Poprostu slabo znam angielski i rozszyfrowanie helpa moze u mnie potrwac znaczna ilosc czasu. A przydaly by sie podstawy do zrozumienia ogolnej zasady dzialania tego klienta.
Re: Zmud pomoc
: 12 sty 2013 18:25
autor: Gleanevall
Coś takiego powinno działać.
Kod: Zaznacz cały
#trigger "lapnazwe" {(*)} {#T- {lapnazwe};#noop %maplocked(0);#noop %roomname(,%1);#noop %maplocked(1)}
Dodatkowo ten trigger trzeba wlaczac tym keypadem, więc dopisz do niego #T+ {lapnazwe}, albo po prostu:
Re: Zmud pomoc
: 13 sty 2013 23:56
autor: Opeteh
Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu coż takiego stało się moim bindom na atak, że przestały działać. Jestem laikiem więc postaram się opisać jak jest to u mnie zrobione:
Pod klawiszem F1 znajduje sie zapis:
chzabij @zawodbind
chzabij @zawodbind
@zawodbind to katalog w którym znajduje się trigger o takiej tresci:
PATTERN:
{|[}({@wroga}){|]}{ przybywa|.|,| zeskakuje| walczy| podaza| i }
VALUE:
#var zawodbind %item( @wrogad, %ismember( %lower( %1), @wroga))
@wroga to lista wrogow w mianowniku
@wrogad to lista wrogow w dopelniaczu
I gdy w trakcie gry: "Xxxxxx przybywa" bind wysyla jedynie 'chzabij', bez podmiotu ataku a nie jak wczesniej gdy dzialal poprawnie 'chzabij Xxxxxx'.
Gdy odpalam archiwalny skrypt na ktorym to nadal poprawnie dziala nie odnajduje zadnej roznicy w konstrukcji tego bindu. Czy ten błąd może powodować jakaś opcja bądź ustawienia w takim razie?
Re: Zmud pomoc
: 20 sty 2013 14:26
autor: Gość
uzywam zmuda 7,21 z mapa.
lecz potrzebuje do trigera wpisac speedwalka do trigera
oddalam sie od pewnej lokacji w niebezpieczny teren ale chcialbym potem szybko wrocic bezblednie do wybranej lokacji
mozecie w tym pomoc?
Re: Zmud pomoc
: 20 sty 2013 16:28
autor: Rennz
W aliasie zrzucaj id lokacji do zmiennej i twórz kolejnego (lub binda), który będzie wykonywał ścieżkę do tejże lokacji.
Re: Zmud pomoc
: 20 sty 2013 23:23
autor: Gość
mapa ma opcje ze jak myszka klikam to da sie zrobic speedwalka do wskazanej postaci
mapa sama se wytycza droge wg tego jak jest mapa narysowana
nie da sie czegos takiegosamego zrobic?
zeby byla komenda
cos w tym stylu
#speedwalk Id_komorki
Re: Zmud pomoc
: 21 sty 2013 08:10
autor: Adaldrida
#walk
Re: Zmud pomoc
: 27 sty 2013 18:47
autor: Trooph
Pytanie.
Jak zrobic by gdy daje ocen "jakas tam zbroje" pokazywalo mi
"Twoje doswiadczenie i umiejetnosci podpowiadaja ci, ze jak na lekka zbroje chroni on doskonale[11/12] przed obrazeniami cietymi i obuchowymi oraz bardzo dobrze[10/12] przed klutymi."
Czy musze robic to wszystko po kolei w jednej class czy mozna zrobic to 1 triggerem z jakimis var?
Re: Zmud pomoc
: 05 lut 2013 14:53
autor: Gorion
Ostatnio także pisałem ocenę zbroi to pokażę jak to zrobiłem:
1 trigger - pattern: Twoje doswiadczenie i umiejetnosci podpowiadaja ci, ze jak na (*) zbroje {chroni|chronia} {on|ona|ono|one} (*).$
value:
@zbroje = %2
@zbroje = %replace(@zbroje,"wyjatkowo zle ","(1/12) ")
itd dla każdego poziomu jakości...
#PSUB "[%ansi(13)]%1 zbroja: @zbroje"
#CR
Efekt podmiany: srednia zbroja: (8/12) przed klutymi i cietymi oraz (5/12) przed obuchowymi
zamiast: Twoje doswiadczenie i umiejetnosci podpowiadaja ci, ze jak na srednia zbroje chroni ona dosc dobrze przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz kiepsko przed obuchowymi.
zbroje to jakiś tam variable
Ważne: aby poprawnie działało najpierw należy podmienić takie poziomy jak wyjatkowo zle, bardzo kiepsko, niezle przed poziomami zle, kiepsko itp.
Re: Zmud pomoc
: 11 lut 2013 10:04
autor: Torrim
Witam,
Mam mały problem z triggerem, który miałby za zadanie ułatwić nieco odczytywanie nowej rozszerzonej kondycji.
W chwili obecnej arka wysyła nam taki komunikat:
Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie lysy szalony skaven i czerwonowlosy okrutny skaven.
Czerwonowlosy okrutny skaven jest w swietnej kondycji. Atakujesz go.
Lysy szalony skaven jest w swietnej kondycji.
Chciałbym go zmienić na coś takiego:
Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie <<-- lysy szalony skaven i czerwonowlosy okrutny skaven.
Czerwonowlosy okrutny skaven jest w swietnej kondycji. <<-- Atakujesz go.
A najlepiej na coś takiego:
Jestes w dobrym stanie. Atakuja cie <<-- lysy szalony skaven i czerwonowlosy okrutny skaven.
Czerwonowlosy okrutny skaven jest w swietnej kondycji. <<-- JA.
Próbowałem różnych opcji z komenda #sub, ale zmud nigdy nie potrafi mi poprawnie wyłapać wszystkiego.
Czy mógłby mi ktoś pomóc z takim triggerem/triggerami? A może zamiast #sub powinienem użyć innej komendy?