Strona 342 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 07:39
autor: Belmaras
Esten pisze:Poziom ponizej ktorego nie zejdziesz "nalicza" sie z czasem- czyli zalezy od wieku postaci...
Z tym naliczaniem to wlasciwie jak jest? Ja przy okazji zgona postanowilem to sprawdzic no i parę razy sie spacyfikowalem. Jednak przy braku odczywalnych ograniczen w stratach po zgonie przy "pewnie stapa" zabrakło mi zimnej krwi i poprzestalem na tym. Czy dla postaci o wieku grubo ponad 300 dni ten gwarantowany poziom moze być jeszcze niższy?
Zwłaszcza, że zdaje sie, iz swiezo zalozone postacie startuja teraz na wyzszym poziomie.

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 08:02
autor: Visborg
Nowi startują na 'to i owo'. Znajoma która się niedawno pacyfikowała nie dała rady zejść poniżej niejedno, ale nie wiem jaki ma wiek.

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 12:10
autor: Emet
A wykonywaliście zadania nimi? Moze zgon nie odbiera nabytego expa z questow.

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 12:38
autor: Kamoris
Takie małe pytanie.
Na arkawiki znalazłem info, że jest pochodzeniówka dla druchii. Czy miejsce gdzie ją można wziąć ma związek jakiś z pewnym biednym elfem na traktcie nieopodal athel loren ??

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 13:20
autor: Pier
Tak, tędy droga.

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 15:18
autor: Noah
Emet pisze:A wykonywaliście zadania nimi? Moze zgon nie odbiera nabytego expa z questow.
Po ostatnich reformach dla testu zrobiłem sobie nowa postać, ma poziom niejedno, ponad połowa drogi do swojaka też już za nią, expa mam tylko z zadań. Ale nie wiem czy chce się poświęcić dla testów... :P

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 15:25
autor: Magog
Czy moralnym jest wpisanie kogos na liste wrogow gildii za przyznanie sie na wiesciach do ekspienia bez licencji? :twisted: Ja w zyciu z mafioza nie rozmawialem, ani sie nie widzialem. Watpie, tez zeby GP podpadl jakos specjalnie w inny sposob.

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 15:32
autor: Radgast
Rzeczywiście conajmniej słabe, jeżeli tak jest jak piszesz. Ale jakoś mimo wszystko nie chce mi się wierzyć.

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 16:01
autor: Tjall
Noah pisze:
Emet pisze:A wykonywaliście zadania nimi? Moze zgon nie odbiera nabytego expa z questow.
Po ostatnich reformach dla testu zrobiłem sobie nowa postać, ma poziom niejedno, ponad połowa drogi do swojaka też już za nią, expa mam tylko z zadań. Ale nie wiem czy chce się poświęcić dla testów... :P
Chodzi tu przede wszystkim o koniecznosc wykonywania zadan w celu
redukcji poziomu brutalnosci. Ich ograniczona ilosc i niezmiennosc znanej
powszechnie tresci sprawily, ze sens calego systemu byl wypaczony.
Dlatego tez:
- usunelismy wspolczynnik brutalnosci
- doswiadczenie zadaniowe zostalo przeniesione do bojowego
- w miejsce, gdzie dotad byl uzywany stosunek dwoch powyzszych
(czyli przy zdobywaniu doswiadczenia z walki i przy smierci)
stosujemy pewna wartosc zalezna od stazu postaci
- wartosc ta dla zdecydowanej wiekszosci postaci (poza nowopowstalymi)
bedzie rowna dotychczasowemu limitowi doswiadczenia zadaniowego

Czyli podsumowujac dla starych postaci nie zmienia sie praktycznie nic,
-- linia 20/67 -- (uzyj '?' by uzyskac pomoc) --

nowe nie musza robic zadan, jednak maja przez kilka tygodni pewne
ograniczenie do zdobywania doswiadczenia z walki.

Wiesci 86
To lepiej się nie poświęcaj;)

Orientuje się ktoś, jak wygląda cały ten współczynnik naliczania expa albo od-liczania w przypadku zgonu? Czy to jedna z mrocznych tajemnic kreatorów?

Re: Porady dla graczy.

: 29 mar 2011 16:12
autor: Magog
Nie wiem jak jest teraz w zwiazku z podniesieniem startowego poziomu do to i owo, ale kiedys zauwazylem, ze eksp jakby zwalnial przy poziom=[niedosw+liczba tygodni stazu]. Czyli w pierwszym tygodniu grania w okolicach to i owo czuc bylo spadek expa, w nastepnym przy stapaczu itd. Ale to bardzo trudne do precyzyjnego okreslenia i sprawdzenia czy tak w istocie bylo (bo na poczatku sila bojowa vs. moby na pewno ma o wiele wieksze fluktuacje niz na wyzszych poziomach)