Strona 334 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 20 mar 2011 17:20
autor: Dwinrim
Magog pisze:Choc "limit 5h" na tydzien to dosc mylace pojecie. Raczej min. 5h/tydz, zeby zaliczyc staz.
Mam rozumieć, że grając 5h tygodniowo broda urośnie mi tak samo jak grając
przykładowo 20h ?

Re: Porady dla graczy.

: 20 mar 2011 18:28
autor: Magog
Tak, przy czym te 5h to troche znikad sa wziete, bo chyba nigdy wizowie nie podali dokladnej wartosci.

Re: Porady dla graczy.

: 20 mar 2011 20:19
autor: Arvak
Który mental odpowiada za ilość many? (jeżeli są to dwa, to który bardziej?)

Re: Porady dla graczy.

: 20 mar 2011 22:02
autor: Erza
Czy ziola dzialaja po wylogowaniu ??

Np te zwiekszajace cechy lub te odtruwajace ( czy po wylogowaniu bedac nadal zatruta - nadal moga wyleczyc?)

Re: Porady dla graczy.

: 20 mar 2011 22:56
autor: Pier
Zioła powodują pewne efekty. Kiedy jesteś pod wpływem, niektórych z nich i wylogujesz się, to po wylogowaniu owe efekty nie będą działać, ale po ponownym zalogowaniu się ich działanie będzie kontynuowane. Starałem się to wyjaśnić, precyzyjnie, nie koniecznie zrozumiale :mrgreen:

Re: Porady dla graczy.

: 21 mar 2011 17:19
autor: Magog
Glupie pytanie, ktore na pewno juz kiedys bylo zadane:
Czy jak gram postacia, to czy dozwolona jest proba logowania sie na konto arkowe (nie na inna postac) w tym samym czasie?
I czy wielokrotne proby przypomnienia sobie hasla, groza jakimi sankcjami (zeby jakis flag nie wyskoczyl o probie wlamania, czy tam DDoS :geek: )?

...tak wyslalem maila na odpowiedniego maila, ale w ramach czekania probuje sobie udowodnic ze mi sie mozg nie zestarzal jednak...

Re: Porady dla graczy.

: 21 mar 2011 18:06
autor: Werbat
Na konto możesz się logować w czasie gry.
Ja ostatnio też zapomniałem hasła do konta i wpisałem wszystkie kombinacje wszystkich standardowych - trochę tego było i nikt się nie czepiał ;-)

No i na boku: staraj się nie używać pojęć, których nie rozumiesz. DDoS (distributed denial of service) to nie jest wpisywanie N razy hasła w myśl 'a nuż trafię'. To się nazywa brute force i jest czymś zupełnie innym :P

Re: Porady dla graczy.

: 21 mar 2011 22:12
autor: Aphazel
Brute force może przerodzić się w DoS (denial of service), jeśli spowoduje zamulenie Arki. ;) Nie sądzę, żeby tak się stało, jeśli będziesz wklepywać raz za razem potencjalne hasło z palca. Gdybyś jednak chciał przyspieszyć brute force'a otwierając z jakiegoś skryptu po - powiedzmy - ponad 100 połączeń równocześnie (w rzeczywistości tak jest najcześciej, żeby podnieść skuteczność metody), to już możesz doprowadzić do DoS. Z tym, że to dalej nie będzie DDoS (distributed denial of service), bo wersja DDoS różni się od DoS tym, że przeprowadzana jest z wielu różnych hostów (komputerów) równocześnie. :mrgreen:

Re: Porady dla graczy.

: 21 mar 2011 22:46
autor: Werbat
Czym jest 100 połączeń wobec 65535 portów? ;-)

Re: Porady dla graczy.

: 21 mar 2011 23:06
autor: Aphazel
Do każdego połączenia przyznawany jest inny port lokalny. Jak sobie zakiblujesz wszystkie porty, to nie będziesz mógł robić nic innego na necie. Proponuję te 35 zostawić sobie w rezerwie. :D Poza tym dostawca neta może mieć jakieś ograniczenie z uwagi na podobne akcje.