Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 31 sie 2016 07:46
Balkrag,
Nie widzę problemu, wrogów masz natychmiastowo pokazywanych, włącznie z bindami do ataku na nich. Widocznie nie miałeś tych osób oznaczonych jako wrogów w bazie. Dlaczego nie są ładowane wszystkie postacie (niewrogowie) jako triggery? Powodów widzę kilka:
1. Klimat. Naprawdę chcesz od razu widzieć kto jest kto? To co robię ma sens. Jeśli ktoś Ci migne to przeciez logicznym jest, że nie zdążysz się mu przyjrzeć.
2. 99% osób z bazy (jeśli masz całkiem pełną) zapewne nie spotkasz podczas sesji gry
3. Bez sensu jest ładować tysiące triggerów ze startem,
Co do prac nad nowym paskiem to UI mam już praktycznie cały, teraz poprawiam, myślę co dodać, co zmienić, jak ulepszyć. Bazowałem jak już wspominałem na pasku ze skryptów werbatowych.
Tak wygląda pasek z mode2
Tak wygląda pasek z mode1
Tak to wygląda jeśli skorzystamy z tego krzyżyka w prawym górnym rogu, aby ukryć chwilowo pasek
Oczywiście wszystko jest konfigurowalne: szerokość, wysokość, wielkość poszczególnych bloków, czcionek, ile elementów/wiersz w pasku środkowym itp.
Poza tym te części po prawej będą klikalne: cele ataków, obrony, przełączanie trybu chodzenia, dobywanie broni itp itd.
Jakieś uwagi, komentarze? Zapraszam do dyskusji, z pewnością znajdzie się wiele ciekawych koncepcji.
Nie widzę problemu, wrogów masz natychmiastowo pokazywanych, włącznie z bindami do ataku na nich. Widocznie nie miałeś tych osób oznaczonych jako wrogów w bazie. Dlaczego nie są ładowane wszystkie postacie (niewrogowie) jako triggery? Powodów widzę kilka:
1. Klimat. Naprawdę chcesz od razu widzieć kto jest kto? To co robię ma sens. Jeśli ktoś Ci migne to przeciez logicznym jest, że nie zdążysz się mu przyjrzeć.
2. 99% osób z bazy (jeśli masz całkiem pełną) zapewne nie spotkasz podczas sesji gry
3. Bez sensu jest ładować tysiące triggerów ze startem,
Co do prac nad nowym paskiem to UI mam już praktycznie cały, teraz poprawiam, myślę co dodać, co zmienić, jak ulepszyć. Bazowałem jak już wspominałem na pasku ze skryptów werbatowych.
Tak wygląda pasek z mode2
Tak wygląda pasek z mode1
Tak to wygląda jeśli skorzystamy z tego krzyżyka w prawym górnym rogu, aby ukryć chwilowo pasek
Oczywiście wszystko jest konfigurowalne: szerokość, wysokość, wielkość poszczególnych bloków, czcionek, ile elementów/wiersz w pasku środkowym itp.
Poza tym te części po prawej będą klikalne: cele ataków, obrony, przełączanie trybu chodzenia, dobywanie broni itp itd.
Jakieś uwagi, komentarze? Zapraszam do dyskusji, z pewnością znajdzie się wiele ciekawych koncepcji.