Strona 33 z 56

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 07:46
autor: Adremen
Balkrag,

Nie widzę problemu, wrogów masz natychmiastowo pokazywanych, włącznie z bindami do ataku na nich. Widocznie nie miałeś tych osób oznaczonych jako wrogów w bazie. Dlaczego nie są ładowane wszystkie postacie (niewrogowie) jako triggery? Powodów widzę kilka:

1. Klimat. Naprawdę chcesz od razu widzieć kto jest kto? To co robię ma sens. Jeśli ktoś Ci migne to przeciez logicznym jest, że nie zdążysz się mu przyjrzeć.
2. 99% osób z bazy (jeśli masz całkiem pełną) zapewne nie spotkasz podczas sesji gry
3. Bez sensu jest ładować tysiące triggerów ze startem,


Co do prac nad nowym paskiem to UI mam już praktycznie cały, teraz poprawiam, myślę co dodać, co zmienić, jak ulepszyć. Bazowałem jak już wspominałem na pasku ze skryptów werbatowych.

Tak wygląda pasek z mode2
Tak wygląda pasek z mode1
Tak to wygląda jeśli skorzystamy z tego krzyżyka w prawym górnym rogu, aby ukryć chwilowo pasek

Oczywiście wszystko jest konfigurowalne: szerokość, wysokość, wielkość poszczególnych bloków, czcionek, ile elementów/wiersz w pasku środkowym itp.
Poza tym te części po prawej będą klikalne: cele ataków, obrony, przełączanie trybu chodzenia, dobywanie broni itp itd.


Jakieś uwagi, komentarze? Zapraszam do dyskusji, z pewnością znajdzie się wiele ciekawych koncepcji.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 08:30
autor: Balkrag
No tak tylko teraz oznaczenie w bazie jako wroga wiesz jak to wyglada.

rozowy pluszowy mis ( Puchatek, UG) ( WROG)

i teraz wpada ci 8 czy 10 i przy kazdy dopisek wrog i robi sie gesto. Trzeba by to jakos


===
Co do paska ja bym polaczyl obie wersje w jedna czyli pasek graficznym spadajacy i regenerujacy sie a na wierzchu zielonego paska Cyferki [3:7]
tu znalazlem screena czegos podobnego: http://imgur.com/waYlthJ

Roza w kasztalcie NW N NE i tak dalej wydaje mi sie byla bardziej czytelna niz kreseczki, ale to wszystko juz kwestia preferencji



Cala ta tabele Dosunalbym go do lewego kranca okna.

Opcji do dodania moze byc wiele
wlaczanie wylaczenia puszczania zaslon po tym jak uda sie zaslonic goscia z druzyny
Kompas On Off (sprawdzanie co lokacje kierunku)
wlaczanie wylaczanie wskazywania celu( nie rozkazow) gdy prowadzisz przy ataku
Klikane swiatlo on/off czy napelnianie klikane

Przydaloby sie cos szybkiego do oceny stany sprzetu ktory ma sie na sobie to z takich pierdol wpadlo mi na mysl.

======
Tak mysle czy warto bybylo...

Tak sie zastanawialem czy moze by nie podzielic okna glownego na okno z opisami walki i okno rozmow i reszty.
Regulowana wysokosc podzialu zaleznie od potrzeb.
Wtedy jakby ktos mowil cos w zamecie nie umykaloby.

nie wiem czy aktywne okno by w tym nie przeszkadzalo.

https://postimg.org/image/el7olxadn/

Takie luzne rozwazania.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 11:24
autor: Leoman
[ BRON ] Mozesz dobyc broni klawiszem ']'

To można wyróżnić bardziej. Dodajac pusta linie przed i za tym. Obecnie zlewa sie to z tekstem z muda.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 11:35
autor: Balkrag
i to...Tego brak z zawodu straznika

XXX z wprawa staje pomiedzy toba a zwalistym zielonym trollem, przyjmujac na siebie nadchodzace
ciosy.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 15:52
autor: Ozum
Poprosiłbym też o spece dla zawodu barbarzyńca. Jeżeli trzeba to mogę podesłać na priv opisy.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 17:53
autor: Werbat
Ja poproszę, żeby font w pasku był mono - po to wymyślałem u siebie potworki typu 'sneaky', żeby było równo ;-)

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 18:50
autor: Balkrag
Moze ktos wyjasnic jak dodawac Fallow za druzyna przez nietypowe przejscia by sie nie gubil.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 19:12
autor: Adremen
Balkrag, zajrztyj do /mapper :) Tam jest dość prosto

Kod: Zaznacz cały

Wraz z .... podazasz za ... do wyjscia
wtedy jeśli wyjście specjalne jest 'wyjscie', to robisz zmapowanie 'wyjscia' na 'wyjscie' (czyli jaki mapowanie _jakiego_tekstu_w_opisie_z_arki_ do _jakiej_nazwy_wyjscia_specjalnego_)

Werbat jako wujek dobra rada dobrze poradził, i oto obecny stan paska.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 31 sie 2016 22:02
autor: Benantar
Adremen pisze: Werbat jako wujek dobra rada dobrze poradził, i oto obecny stan paska.
Prezentuje się coraz lepiej :) czekam aż wrzucisz. Def: Benantar w sumie może zostać domyślnie :)

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 02 wrz 2016 22:09
autor: Balkrag
PILNE

Jest problem z blokowaniem.


Gdy kogos znam z imienia nie ma problemu Lapie wyroznienie na Bloka

[ BLOK ] Kulfon przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.
[ BLOK ] Kulfon zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie ci drogi ucieczki.


Ale gdy mam kogos w bazie... juz nie dziala.

Bury brzydki ogr (Kulfon, OK) przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.