Strona 33 z 79
Re: Ogólna mechanika muda
: 12 kwie 2016 18:37
autor: Duruk
W kwestii wyjaśnienia:
Numeron pisze:Elitarki poszly do piachu. Ale zarowno zakon jak i zabojcy trolli nadal przyjmuja. TW najbardziej oberwalo i zostalo usuniete.
Zabójcy Trolli istnieją ale nie przyjmują, sami nie są gildią. Jednak wciąż można zostac Zabójcą ...
Irvin pisze:
Iż w końcu KGKSi doczekają się swojej zawodówki? Takich np. Łamaczy Żelaza czy cos w tym stylu?
Ależ KGKSi mają Łamaczy.
Irvin, w razie pytań zapraszam na priv.
Re: Ogólna mechanika muda
: 12 kwie 2016 19:56
autor: Numeron
Duruk pisze:W kwestii wyjaśnienia:
Numeron pisze:Elitarki poszly do piachu. Ale zarowno zakon jak i zabojcy trolli nadal przyjmuja. TW najbardziej oberwalo i zostalo usuniete.
Zabójcy Trolli istnieją ale nie przyjmują, sami nie są gildią. Jednak wciąż można zostac Zabójcą ...
Tak wybacz, oto mi wlasnie chodzilo!
Re: Ogólna mechanika muda
: 17 kwie 2016 21:10
autor: Skalfli
Witam.
Jak mogę zejść w ścianie w Górach Czarnych niedaleko Karak Varn ? wpisuje różne dziwne komendy i żadna nie działa ;__; a opis lokacji sugeruje że mogę podjąć taką próbę
Re: Ogólna mechanika muda
: 18 kwie 2016 01:37
autor: Terum
Moze, któraś z tych komend, choć lepiej chociaż wskazać, która to lokacja i po czym wnioskujesz, że można zejść.
zejdz na dol
wespnij sie na gore
Re: Ogólna mechanika muda
: 19 kwie 2016 18:03
autor: Norcerno
Czy dla każdej z odmieniających się przez <poziomy> rzeczy (oprócz doświadczenia, formy i oswojenia zwierzęcia) ma znaczenie <liczba> kryjąca się pod opisem?
To znaczy: czy istnieje różnica np. między początkiem bardzo zmęczonego, a końcem bardzo zmęczonego?
Najbardziej zależy mi na odpowiedzi dotyczącej przeciążenia i umiejętności, ale także cech, porównania cech, strachu, jakości i wyważenia sprzętu i zbroi.
Re: Ogólna mechanika muda
: 19 kwie 2016 18:12
autor: Sadriviel
Nie widzisz tego, ale cyferki kryjące się pod słownymi wartościami są przetwarzane przez różne wzory. Weź miecze, na 11 i na 20. Wciąż widzisz um na trochę, ale np. między 10 x 11 a 10 x 20 jest dość znacząca różnica.
A ogólnie uważam wszystkie rozmowy o cyferkach na Arce za czysto akademickie.

Re: Ogólna mechanika muda
: 19 kwie 2016 20:44
autor: Norcerno
Jasne, chodzi mi jednak o to, czy jeśli nie mam żadnego poziomu przeciążenia to męczę się tak jakbym nie miał przy sobie niczego, czy też jest jakaś różnica. Na dłuższą metę to ma dla mnie znaczenie. Obciążenie bardzo mnie korci. Rzeczywistość != Arkadia, a ja chciałbym wiedzieć czy lepiej postawić na chodzenie w ubraniu czy też nie ma różnicy i mogę sobie popylać w zbroi.
W kwestii umiejętności nie jest to tak oczywiste. Mam wrażenie, że poza walką i innymi dłuższymi czynnościami (np. pływanie) testowane są najczęściej cyfry dziesiątek umów.
Uprzedzając, wiem że RPG najważniejszy - pytam tak jakby ktoś miał swoje przemyślenia.
Edit: Jeszcze jedno pytanie - znając przykre doświadczenia związane z przyglądaniem się czyimś przedmiotom - czy inni gracze widzą gdy się z nimi porównuję i czy trzecie osoby to widzą? Czy trzecie osoby widzą jak przyglądam się przedmiotom NPCów?
Re: Ogólna mechanika muda
: 25 kwie 2016 14:07
autor: Ethel
Norcerno pisze:Jasne, chodzi mi jednak o to, czy jeśli nie mam żadnego poziomu przeciążenia to męczę się tak jakbym nie miał przy sobie niczego, czy też jest jakaś różnica. Na dłuższą metę to ma dla mnie znaczenie. Obciążenie bardzo mnie korci. Rzeczywistość != Arkadia, a ja chciałbym wiedzieć czy lepiej postawić na chodzenie w ubraniu czy też nie ma różnicy i mogę sobie popylać w zbroi.
Tak jak juz napisal Sadriviel, literki odwzorowuja tylko pewien przedzial - jesli mam na sobie zbroje plytowa i tarcze, postac meczy mi sie bardziej niz taka ubrana w samo ubranko, nawet mimo ze poziom obciazenia tego nie odzwierciedla.
Norcerno pisze:Jeszcze jedno pytanie - znając przykre doświadczenia związane z przyglądaniem się czyimś przedmiotom - czy inni gracze widzą gdy się z nimi porównuję i czy trzecie osoby to widzą? Czy trzecie osoby widzą jak przyglądam się przedmiotom NPCów?
Nie.
Re: Ogólna mechanika muda
: 31 maja 2016 13:39
autor: Kargrim
Czy jest coś takiego, że gorzej niż normalnie walczy się przy pierwszych przeciwnikach po pobudce?
Czy może to moja wyobraźnia.
Re: Ogólna mechanika muda
: 31 maja 2016 14:07
autor: Terum
Kargrim pisze:Czy jest coś takiego, że gorzej niż normalnie walczy się przy pierwszych przeciwnikach po pobudce?
Czy może to moja wyobraźnia.
Wpływ na walkę ma zmęczenie i ilość spożytego alkoholu lub kac na, którym znajduje się postać to jedyne zmienne mogące mieć wpływ na skuteczność walki. Warto to sprawdzić po przebudzeniu i upewnić się, że do walki przystępujesz maksymalnie " zmęczony" i "trzeźwy" lub "lekko podpity".