Drobne pomysly
Re: Drobne pomysly
Drobniutki pomysł: Czy możnaby wprowadzić większe porcje jedzenia w karczmach? Trochę zabawne jest zjadanie 17 talerzy zupy pod rząd.
De facto i tak zdecydowana większość, jeśli nie wszyscy najadamy się do syta.
Żeby halflingi nie były pokrzywdzone może zrobić to w formie komend:
- zamow zupe (co daje najedzenie)
- zamow porcje zupy (co daje jeden posilek)
Jest szansa?
De facto i tak zdecydowana większość, jeśli nie wszyscy najadamy się do syta.
Żeby halflingi nie były pokrzywdzone może zrobić to w formie komend:
- zamow zupe (co daje najedzenie)
- zamow porcje zupy (co daje jeden posilek)
Jest szansa?
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Re: Drobne pomysly
Problemem pewnie jest ustalenie w takim przypadku ceny za zarcie.
Wydaje mi sie, ze dobrym rozwiazaniem byloby zgapienie systemu z trenowania i wprowadzenie 'intensywnego jedzenia'.
Przyklad:
nazryj=10 zamow
Wydaje mi sie, ze dobrym rozwiazaniem byloby zgapienie systemu z trenowania i wprowadzenie 'intensywnego jedzenia'.
Przyklad:
Kod: Zaznacz cały
> zamow udziec
Zamawiasz ogromny udziec posypany jakimis przyprawami, placac 90 miedziakow.
Po chwili otrzymujesz i zjadasz zamowiona potrawe.
Kod: Zaznacz cały
> nazryj sie udzcem
Zamawiasz kolejne porcje udzdca posypanego jakimis przyprawami, placac bagatela 990 miedziakow.
Po chwili otrzymujesz i obrzerasz sie zamowionymi potrawami. Alez byles wyglodnialy!
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.
Abraham Lincoln
Abraham Lincoln
Re: Drobne pomysly
Z taką zmianą jest olbrzymi problem ponieważ opisy potraw są w sporej części unikatowe i nie da się ich przerobić na liczbę mnogą bez sporych kłopotów. W każdym razie, pamiętamy o karczmach, ale są ważniejsze rzeczy do roboty 

Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Drobne pomysly
Tak mi przyszlo do glowy, a gdyby wprowadzic standard np 'z dokladka'? Wiem ze to dziwnie moze wygladac czasem, ale pozwolilo by na quickfix globalny chyba, a nie powodowalo by zgrzytow w 9 przypadkach na 10.
zamow zupe z dokladka
Zamawiasz zupe z dokladka.
zamow jablko z dokladka
Zamawiasz jablko z dokladka.
Zeby uniknac problemu z dlugimi opisami jedzenia, standard korzystal by nie z odpowiedzi na zamowienie ale z nazwy potrawy podanej w menu i wywolywanej w komendzie.
edit dol: O to mniej wiecej mi chodzi. Przy czym 'z dokladka' wydaje mi sie, mimo calej niezrecznosci tego sformulowania, bardziej pasujace do jedzenia niz 'do syta'...
zamow niedzwiedzia lape do syta?
zamow zupe z dokladka
Zamawiasz zupe z dokladka.
zamow jablko z dokladka
Zamawiasz jablko z dokladka.
Zeby uniknac problemu z dlugimi opisami jedzenia, standard korzystal by nie z odpowiedzi na zamowienie ale z nazwy potrawy podanej w menu i wywolywanej w komendzie.
edit dol: O to mniej wiecej mi chodzi. Przy czym 'z dokladka' wydaje mi sie, mimo calej niezrecznosci tego sformulowania, bardziej pasujace do jedzenia niz 'do syta'...
zamow niedzwiedzia lape do syta?

Ostatnio zmieniony 02 sie 2013 12:22 przez Merkava, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Drobne pomysly
Pomysł kolejny do pomysłu 'jedzeniowego'.
Zróbmy to w formie analogicznej do napełniania bukłaków lub picia wody ze źródeł.
a. Mamy komendy: napij sie lub napij się do syta -> zamow zupe; zamow zupe do syta. Moim zdaniem nie trzeba nawet ingerować w opisy jedzenia, wystarczy, że cena rośnie dynamicznie i postać najadła się jedną zupką za 2 zk.
b. Tak to działa przecież z bukłakami, do których możemy zawsze dolać danego trunku, a cena ustalana jest w zależności od pojemności.
Edit: Dopiero teraz zobaczyłem wpis Merkavy: prawie identyczna idea.
Zróbmy to w formie analogicznej do napełniania bukłaków lub picia wody ze źródeł.
a. Mamy komendy: napij sie lub napij się do syta -> zamow zupe; zamow zupe do syta. Moim zdaniem nie trzeba nawet ingerować w opisy jedzenia, wystarczy, że cena rośnie dynamicznie i postać najadła się jedną zupką za 2 zk.
b. Tak to działa przecież z bukłakami, do których możemy zawsze dolać danego trunku, a cena ustalana jest w zależności od pojemności.
Edit: Dopiero teraz zobaczyłem wpis Merkavy: prawie identyczna idea.
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Re: Drobne pomysly
Zrobic w oparciu o nowo powstajace wciaz npce i stwory alternatywe albo zastepstwo dla masowego expa. Mamy juz to zwiedzil, albo stare wielce, a dalszy rozwoj postaci to nabijanie jej glosnymi i slawnymi mordami, tak jak ma to miejsce w sapku, gdzie wycwiczona wielokrotnymi walkami postac osiaga dalszy stopien wielkosci nie zabijajac kolejnego goblina, ale jakimis wyczynami, albo smialymi podbojami (zamiast dławika).
Mozna dokonac tu podzialu pomiedzy zla, neutralna i dobra strona. W ich obrebie znalazly by sie postaci, egzotyczne stwory, etatowe, zdobywanie slawnych miejsc (Bodrog, Drachenfels itp. itd.). Bylyby to zarowno cele dla pojedynczych "expiarzy" jak i druzynowych.
To by wymuszalo wyprawy na wyexpionych juz graczach w rozne rejony muda po dalszy rozwoj postaci, wymuszajac tym, dla tych co chca, mobilnosc i opuszczenie na jakis czas expowisk do nastepnego zgonu.
Wtedy mamy wieloplaszczyznowa interakcje miedzy grupami graczy siegajacych po dalsza rozgrywke i osiagajacych wyrozniajace ich od reszty poziomy, w sposob prawdziwy bo nie stateczny jak na expowiskach.
Mozna dokonac tu podzialu pomiedzy zla, neutralna i dobra strona. W ich obrebie znalazly by sie postaci, egzotyczne stwory, etatowe, zdobywanie slawnych miejsc (Bodrog, Drachenfels itp. itd.). Bylyby to zarowno cele dla pojedynczych "expiarzy" jak i druzynowych.
To by wymuszalo wyprawy na wyexpionych juz graczach w rozne rejony muda po dalszy rozwoj postaci, wymuszajac tym, dla tych co chca, mobilnosc i opuszczenie na jakis czas expowisk do nastepnego zgonu.
Wtedy mamy wieloplaszczyznowa interakcje miedzy grupami graczy siegajacych po dalsza rozgrywke i osiagajacych wyrozniajace ich od reszty poziomy, w sposob prawdziwy bo nie stateczny jak na expowiskach.
Re: Drobne pomysly
Ciekawy pomysł. Czytając to, do głowy przyszedł mi podobny (czy raczej propozycja mechaniki do powyższego) - może dławik powinien działać inaczej? Nie 'kraść' procent zdobywanego doświadczenia, ale całkowicie ucinać je gdy jest poniżej pewnej wartości? Tak aby naprawdę silne moby i bossy dawały postaci na zwiedził i wyżej 'normalny' exp, ale te słabsze nie dawały żadnego?
W ten sposób dla wyżej levelowych postaci grind zmieni się w przeszukiwanie świata za wartościowymi ofiarami.
W ten sposób dla wyżej levelowych postaci grind zmieni się w przeszukiwanie świata za wartościowymi ofiarami.
Kod: Zaznacz cały
Poczyniles nieznaczne postepy, od kiedy wszedles do gry.
Masz wrazenie ze jestes juz zbyt potezny, by zabijanie slabszych przeciwnikow moglo Cie czegos nauczyc.
Re: Drobne pomysly
Nie kazdy ma czas/ochote/mozliwosci na bieganie po swiecie i szukanie miejsca gdzie moglby poexpic.
Re: Drobne pomysly
No to jak nie ma ochoty to nie expi, Exp 2 lokacje od safeloca to zle, szukanie expa to zle 
Ja uwazam pomysl za sensowny wstep do czegos ciekawego.

Ja uwazam pomysl za sensowny wstep do czegos ciekawego.
Re: Drobne pomysly
Nie chodzi o expa o 2 lokacje od gildii, ale wiadomo kto gra wiecej to moze wiecej wyexpic, a jeszcze do tego chcecie dodac, ze gra mniej, to bedzie expil jeszcze mniej, bo nie ma czasu sie szwedac i szukac.