Strona 33 z 58
Re: Balans, exp i inne cuda
: 14 lut 2011 16:40
autor: Yergo
Wiem, ze potrzebowalem 12-14 mobow na niezka i tylko w sytuacji, kiedy bilem pary i trojki. A tu nagle 7 mobkow, z czego 4 padlo pojedynczych i jedna 3jka. Szacuje wiec, ze postepow trzeba z 2x wiecej na lvl ;]
A juz przed zmianami byly jaja, ze gnom potrzebowal 92 postepy na zwiedzil, czlowiek ponoc 81, half 110, ogr 140... Wszystko "w przyblizeniu" bo miedzy przedstawicielami tej samej razy byly roznice tez. Paranoja ;] To teraz ile? 184, 162, 220 i 280?
Bleh.
@Barpen: z miesiac temu widzialem sparing, w ktorym koles zaczal od zebrania serii specow, stracil 2 kondycje a potem wytrzymal i wygral. Ale powtorzyc sie tego nie udalo ;]
@blob: wyolbrzymiasz (chyba). Ale nie bedzie mogl sobie koles na zwiedzil z zawodem bezkarnie psuc expo 4rem GPkom ;]
Re: Balans, exp i inne cuda
: 14 lut 2011 16:48
autor: Blob
Yergo: poczekamy zobaczymy widać czas na pokolenie "tibiowcow" (taka wersja golemowcow).
Re: Balans, exp i inne cuda
: 14 lut 2011 18:00
autor: Evandeil
i zaskocz [wszystkich]
Re: Balans, exp i inne cuda
: 14 lut 2011 18:51
autor: Magog
:yergo
Juz widze jak sie AJotowcy organizuja i wjezdzaja na expowisko zawodowcom. W sumie ciekawa perspektywa, 1 krok w strone bojowych organizacji 'nieofycjalnych'
: 14 lut 2011 19:16
autor: Paulie
No ten spec nie jest do konca przemyslany. Po pierwsze powinien byc trenowany w aj - i powinien byc wstepem do speca, jaki oferuje zawod powiazany. No i po drugie, powinien kosztowac kase - ale to wynika niejako z punktu pierwszego. Obecnie jest on zdecydowanie za mocny, jednoczesnie nie wymagajac nic od gracza, w celu jego uzyskania.
Re: Balans, exp i inne cuda
: 14 lut 2011 19:42
autor: Gniot
Paulie ! Napisz mi na czym sie opierasz twierdzac ze spec ten jest zbyt mocny.
Reszta ktora tak uwaza tez niech da tutaj jakies logi/zrodla.
Jak dla mnie ten spec jest akurat ... bez szalenstwa akurat pod gp/aj
Re: Balans, exp i inne cuda
: 14 lut 2011 19:50
autor: Janar
Skoro byl gest by ten spec pojawil sie za darmo nie musi on kosztowac.
Jest to swietna sprawa i daje frajde nowym graczom. Jest to pewna tez forma rekompensaty za brak mozliwosci trenowania etatu nie bedac w stowarzyszeniu. Oprocz tego zwieksza sile bojowa i daje jako taka szanse aby w grupie sie obronic przed jakims tam zawodowcem ktory chce przykozaczyc. Daje takze mozliwosc organizowania sie grupek graczy i zwieksza ich mozliwosci eksploracyjne Arkadii. Zmiana jak najbardziej ok!
Problem polega na "dziurze" ktora powstala od poczatku do polowy etatu w trenowanym specu. I to tym nalezy sie zajac.
Re: Balans, exp i inne cuda
: 14 lut 2011 19:57
autor: Gniot

jesli komus sie uda tym specem zabic snotlinga... ze swietnej to sie podpisze pod tym przepakowaniem...
: 14 lut 2011 20:01
autor: Paulie
Logow niestety nie posiadam - widzialem pare, na ktorych na przyklad potwor w novi po zwyklym ciosie i 2 gpspecach byl ciezko (od wiele, aj z drzewcami) - nie bede jednak przeklejal, gdyz nie sa moje. Druga sprawa, to wiorki, ktore zaraz po apoce mialy tego speca zamiast doskoku - sila speca byla taka, jak mojego (oczywiscie, osoby te mialy wyzsza bron, niz gp moze miec, ale sam spec powinien miec chyba mniejszy mnoznik).
Oczywiscie moja opinia opiera sie na tym co zaslyszalem. Postaram sie jakos na dniach posprawdzac to osobiscie. Niemniej jednak, niezaleznie od sily, mocno bede sie opowiadal za tym, by cios ten byl trenowany, byl zalezny od wybranego ajota i byl klonem z zawodu macierzystego.
Re: Balans, exp i inne cuda
: 14 lut 2011 20:13
autor: Goldfinger
Czy ktoś testował exp w Isthar a Imperium?
Słyszałem o niebocie w 2,5h (zawodowiec bdośw Isthar).
Z kolei u siebie w zauważyłem blisko 1,5-2krotne opóźnienie w expie. Wcześniej takie zwolnienie wskakiwało mi, ale dopiero level wyżej... hmm...