Strona 314 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 01 mar 2011 15:02
autor: Esten
Shulz pisze:Wie ktos jak sie robi takie mapy w mushu??

http://www.youtube.com/watch?v=QvceEH3L4co
http://www.youtube.com/redirect?q=http% ... Q0Mw%3D%3D

tutaj sa pluginy z ktorych korzysta gracz na filmie

Re: Porady dla graczy.

: 01 mar 2011 22:19
autor: Gość
Dziekuje Estenie: ]

Re: Porady dla graczy.

: 01 mar 2011 22:30
autor: Werbat
Czymś się różni 'xxx umarl.' od 'xxx polegl.'? Bo szukam zależności, kiedy jest który komunikat i nie mogę znaleźć.

Re: Porady dla graczy.

: 02 mar 2011 15:25
autor: Enefghar
Shulz. Jakby ci sie udalo cos z tych pluginow przerobic na nasze realia to daj znac.. Chetnie sie zapoznam.

E. :ugeek:

Re: Porady dla graczy.

: 02 mar 2011 15:30
autor: Zorrid
Po wpisaniu na arce "poziomy wytrzymałości" lub innej cechy, pojawia się atletyczny, mocarny, akrobatyczny i tak dalej. Wiem, że kiedyś były jeszcze takie poziomy jak epicko silny czy nadludzko - czy te poziomy zniknęły i po osiągnięciu na przykład mocarnego, nie można już obserwować na bieżąco postępów w cechach? W końcu atletycznego czy mocarnego robi się w przypadku mojego krasnoluda względnie szybko - na kawale świata, podobnie jak inne cechy w przypadku innych ras.

Re: Porady dla graczy.

: 02 mar 2011 15:41
autor: Violla
A próbowałeś sprawdzić poziom cech podczas medytacji?

Re: Porady dla graczy.

: 02 mar 2011 15:55
autor: Zorrid
Czyli podcechy będą skakać, ale bez sprawdzania podczas medytacji, nie będę wiedzieć czy jestem silniejszy?

Re: Porady dla graczy.

: 02 mar 2011 15:57
autor: Werbat
Yup.
I dodatkowo jak wskoczy epik, nie będziesz widział, że Ci b. dużo/dużo/trochę itp. brakuje.

Re: Porady dla graczy.

: 03 mar 2011 10:04
autor: Arvak
czy mozna miec w uchu/brwi wiecej niz trzy dziurki na kolczyk?

pamietam, ze kiedys, mozna bylo dostatecznie duzo zrobic dziurek, aby uzyskac w opisie postaci np: "W lewym uchu ma wiele kolczykow."

teraz wydaje mi sie, ze jest to obciete... (albo zle szukam) i dostaje komunikat, ze nie mam wiecej miejsca w uchu

Re: Porady dla graczy.

: 03 mar 2011 10:50
autor: Pier
Re: Arvak
Kiedyś można było wiele kolczyków mieć w jednym miejscu, potem była obcinka, a teraz nie wiem jak to jest ;)

Re: Zorrid
na przykładzie wytrzymałości. Cechy zatrzymują się na atletycznym w komunikacie zwracanym przez komendę "cechy". Tylko podczas medytacji możesz sprawdzić czy jesteś epicko lub nadludzko wytrzymały i nie możesz podczas medytacji sprawdzić ile ci brakuje pod cech do następnego poziomu cechy.