Strona 31 z 73

Re: Zmud pomoc

: 29 wrz 2012 12:58
autor: Trygg

Kod: Zaznacz cały

Trafiasz Trygga prawym kolanem w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez stalowa
 dluga kolczuge.
Jak pokolorować całe to zdanie?
#cw koloruje mi tylko wybrany fragment, a #co tylko pierwszą linie - bez tej przeniesionej do kolejnego wiersza...


ED. Działa! Piękne dzięki!

Re: Zmud pomoc

: 29 wrz 2012 13:02
autor: Hasp
W mushu zrobilem tak, ze dalem w mudzie 'opcje szerokosc 0', a pozniej w opcjach klienta ustawilem przeskakiwanie linni po 100 znakach (ale standardowa szerokosc to 80 wiec jak tak wolisz to ustaw 80).

W zwiazku z tymi zmianami w ustawieniach, zdania nie byly 'rozrywane' na dwie linie i koloruje wszystko, nawet jezeli rozdzieli na pare linni. W zmudzie pewnie podobnie.

Re: Zmud pomoc

: 29 wrz 2012 14:48
autor: Rennz
Tak jak zasugerował Hasp - na Arkadii ustaw 'opcje szerokosc 0', w zMUDzie auto wrap i użyj #CO.

Re: Zmud pomoc

: 01 paź 2012 11:22
autor: Trygg

Kod: Zaznacz cały

Wyszczerzony zielony goblin trafia cie goblinska kamienna wlocznia w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez wzmocniony pelny pancerz kolczy.
Trafiasz wyszczerzonego zielonego goblina czarnym obsydianowym toporem w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez przetarta lekka kolczuge.
Hej!

Ustawiłem #co na "lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany" i zmud koloruje mi oczywiście te dwa przedstawione wyżej zdarzenia.
Jak skonstruować triggera, żeby kolorowało mi tylko sytuacje kiedy to mój sprzęt paruje, a nie kiedy parowanie dotyczy sprzętu przeciwnika?


ED: Superowo! Dzięki Zurwenie!

Re: Zmud pomoc

: 01 paź 2012 11:41
autor: Zurwen
Trigger musi mieć w patternie:

Kod: Zaznacz cały

* trafia cie *, lecz caly impet *

Re: Zmud pomoc

: 19 paź 2012 20:56
autor: Xan
Witam;

Jaką komendą rozdzelić dwa triggery zawierające to samo słowo, ale wykonujące inną akcję ?

Np trigger "(\.*) podaza na polnoc" wykonuje tą samą akcję co trigger "(\.*) podaza na polnocy-zachod". Jak to rozdzielić by pierwszy trigger nie łapał wyrażenia drugiego.

Oraz drugi problemik : Jak zrobić liczbę mnogą z powyższych triggerów tzn. żeby łapało "podaza oraz podazaja".

Dzieks.

Re: Zmud pomoc

: 19 paź 2012 21:21
autor: Foresti
Możesz doprecyzować. Np "(\.*) podaza na polnoc."

Jeśli o drugie pytanie chodzi to "podaz{a|ja}".

Re: Zmud pomoc

: 20 paź 2012 00:20
autor: Dogid
Pamiętaj, że każda linia przesyłana do zmuda ma też dwa "niewidzialne" znaki.

^ -początek linii
$ - koniec linii

^Jas podaza na polnoc.$
^Jas podaza na polnocny-zachod.$


Drugi sposób jaki przychodzi mi na myśl aby uzyskać podobny efekt, to użycie zmiennej.
^{> |}&ktoidzie podaz{a|ja} na ({@mozliwe_kierunki}).$

a potem możesz użyć %1 lub %2 w wyrażeniach typu
#IF (%2="polnoc") {robie coś}
#IF (%2="polnocny-zachod") {robie coś innego}

Zamiast samego podążania możesz też trochę rozbudować.
....w panice wybiega, w panice ucieka....

Re: Zmud pomoc

: 21 paź 2012 09:51
autor: Lubomira
Czy w mapperze można zrobić coś takiego, żeby po każdym uruchomieniu klienta razem z mapą kropka była np w tej karczmie startowej Novi?
Bo takto ciągle sama muszę ją tam ustawiać niby nie jest to jakieś trudne zajęcie czy coś ale tylko pytam czy takie ułatwienie może być?

Re: Zmud pomoc

: 21 paź 2012 10:21
autor: Coronius
Trigger, który przy logowaniu przenosi kropkę na wybraną lokację.