Strona 4 z 53

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 07 maja 2017 20:40
autor: Tercoral
Falszywy alarm. mialem literowke.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 08 maja 2017 16:27
autor: Werbat
Enefghar pisze:Jest tutaj jakies logowanie? Jak je wlaczyc, albo gdzie znalezc logi jak juz dziala?
Biały pasek mudleta w prawym dolnym rogu, trzecie pole od prawej (ikonka katalogu u mnie, nie wiem jak pod gównosystemami). Logi leżą w katalogu profilu.
Enefghar pisze:Jaka jest szansa zmiany "kolorowania" imion, tak zebym mogl pokolorowac tlo + czcionke? Moze jakos latwo moglbym to sobie zmienic w tych skryptach, albo moze moglbys to dodac Adremenie do nastepnej wersji?
Normalnie mudlet pozwala na podawanie pary kolorów w formacie fg,bg - ale nie działa to w funkcji kolorującej imiona wymienione w imie.txt, niestety.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 09 maja 2017 12:03
autor: Ethian
W którym pliku/gdzie mogę zmienić niektóre komendy wywoływane za pomocą bindów.
Np. nie chce mieć automatycznego wkładania monet do torby przy zbieractwo i liczenia butelek przy /zap.

I drugie pytanie - czy da się zmienić kolorki "XXX ATAKUJE CIĘ!!!!" ?

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 09 maja 2017 16:44
autor: Werbat
Najprościej przez GUI - iiczenie butelek jest w Scripts -> lamp (funkcja scripts.inv:passed_start_lamp()); zbieractwo w Scripts -> collect (funkcja scripts.inv.collect:key_pressed(force)).
Kolorki ataku są w Triggers -> atakuje_cie.

Ale to dość niebezpieczne - kiedy wyjdzie update skryptów, wszystkie Twoje zmiany zostaną nadpisane. O wiele mądrzej jest nadpisywać funkcje/triggery swoimi po prostu.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 10 maja 2017 17:25
autor: Ethian
Mam kolejne zapytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników.

1. Jak ustawic, by klikajać w "#" swoich czlonków drużyny wywołać komendę "'gzwycofaj sie za". Zauważyłem, że w oknie kondycje w drużynie sojusznicy nie maja na HPbarze żadnej opcji.

2. Jak ustawić, by na pasku dolnym, kondycja liczona było do 7 (obecnie jest do 6).

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 10 maja 2017 18:27
autor: Tercoral
Tam powinno byc "rozkaz druzynie zaslonic" lepsze wykorzystanie.miejsca by bylo.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 10 maja 2017 21:02
autor: Tendril
Siemaneczko mudletowe świry!

Od jakichś dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem tego klienta i skryptów (propsy - w końcu gra w literki nie wygląda mega archaicznie :) ) i mam taką zagwozdkę (miejcie na uwadze, że w tym temacie jestem kompletnym noobem) - jak zrobić binda, który 'bierze dane' z tej konsolki 'walkowej' (konkretnie chodzi mi o 'zrób to i to' w momencie kiedy hpki spadają na 2 albo 1)?

Pozdrawiam!

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 11 maja 2017 05:05
autor: Walkirr
Tendril:
To są podstawy, mógłbym Ci tutaj podać gotowe rozwiązanie ale wolałbym, żebyś się sam nauczył, wtedy będziesz potrafił zrobić dużo więcej. Obejrzyj sobie filmy instruktażowe do mudleta:
http://www.mudlet.org/media/

Podpowiem tylko, że chodzi o wyłapanie tekstu, który Arkadia przesyła i zareagowanie na niego - tzw 'trigger'.
Tylko sprawdź w zasadach czy to co chcesz zrobić jest dozwolone.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 11 maja 2017 10:36
autor: Tendril
Dobra, moze cos niezrozumiale napisalem - tak wiec jeszcze raz:

- nie chce robic automatycznego triggera ktory sam by cos slal na muda w danej sytuacji, chce zeby w danej sytuacji przypisywal sie bind (tak zebym - calkiem swiadomie - robil cos jednym klikiem zamiast wpisywac cala komende 'z reki', albo przypominac sobie aliasy).
- nie jest problemem zrobienie binda ktory feeduje ze 'stringa' otrzymywanego prosto z muda (czyli umiem zrobic takiego binda zeby dzialal po wpisaniu 'kondycja'), mi jednak chodzi o to, zeby feed szedl z tej konsolki z hpkami (gdzie mozna klikac ataki, zaslony itepe) a nie bezposrednio z muda (czyli bind oparty na poziomie kondycji odpalal sie bez koniecznosci wpisywania 'kondycja' co chwile)

Mam nadzieje, ze teraz jest bardziej zrozumiale (sorry za brak polskich znakow - kom)

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 11 maja 2017 13:23
autor: Werbat
No to musisz to z GMCP wyciągać.