Strona 4 z 11
Re: Dialog graczy z Wizami
: 14 sie 2013 10:53
autor: Merkava
Dało by się zrobić tak by kowale "pamiętali" przechowywany przedmiot przez apse? Już conajmniej dwa razy zbroje za 1,5mth tak straciłem, bo nie miałem kiedy odebrać zamówionej wcześniej.
Re: Dialog graczy z Wizami
: 14 sie 2013 17:48
autor: Jabocka
Na biednego nie trafilo
Re: Dialog graczy z Wizami
: 14 sie 2013 18:33
autor: Gleanevall
Jeśli dobrze pamiętam, kowal trzyma przez 12h, nawet jeśli jest apokalipsa.
Re: Dialog graczy z Wizami
: 15 sie 2013 03:09
autor: Werbat
Merkawie nie trzyma, kolejka jest ;-)
Re: Dialog graczy z Wizami
: 16 sie 2013 14:33
autor: Merkava
Czy jest szansa na przywrócenie pierwotnej formy blokowania przez blokowanie kierunku? Nie wiem jaki był problem z tym, bo gdy dawny WKS to miał ja grałem na telnecie i ogarniałem jeszcze mniej niż teraz, ale wydaje mi się że było by to znacznie ciekawszym rozwiązaniem, niekoniecznie zamiast obecnej formy ale oprócz niej. Mniej sytuacji "kto wydyga i wyjdzie jak blok zakładany a kogo zlaguje i nie zdąży" a więcej strategii, przygotowywania pułapek na przeciwnika i planowania walki.
Re: Dialog graczy z Wizami
: 16 sie 2013 14:46
autor: Coronius
Takie blokowanie było przegięte (np 3 osoby blokowały na sztywno kierunek ucieczki z expowiska, a reszta biegała za pocietymi celami).
Re: Dialog graczy z Wizami
: 16 sie 2013 15:40
autor: Zurwen
Merkava pisze:Czy jest szansa na przywrócenie pierwotnej formy blokowania przez blokowanie kierunku? Nie wiem jaki był problem z tym, bo gdy dawny WKS to miał ja grałem na telnecie i ogarniałem jeszcze mniej niż teraz, ale wydaje mi się że było by to znacznie ciekawszym rozwiązaniem, niekoniecznie zamiast obecnej formy ale oprócz niej. Mniej sytuacji "kto wydyga i wyjdzie jak blok zakładany a kogo zlaguje i nie zdąży" a więcej strategii, przygotowywania pułapek na przeciwnika i planowania walki.
To co napisał Coronius. Poza tym, wprowadzenie czegoś takiego jedynie wzmocniłoby skuteczność szkodliwego dla muda zjawiska PK (wymuszania na przeciwniku walki której nie chce on podjąć w warunkach maksymalnie dla niego nieprzychylnych - np. pięciu na jednego).
Re: Dialog graczy z Wizami
: 16 sie 2013 16:07
autor: Veiro
"wzmocniłoby skuteczność szkodliwego dla muda zjawiska PK"
Ten mud, niedlugo bedzie tylko dla lubiacych patrzyc jak trawa rosnie?
Re: Dialog graczy z Wizami
: 16 sie 2013 16:24
autor: Coronius
Teraz jest pk i jest dobrze. Chodzi o to, zeby nie dodawac zabawek, ktore sa skonstruowane tylko do tego.
Przykladowo: expisz sobie haskie, przychodzi 4 mckow, zamiast Cie ganiac, to dwoch blokuje wyjscie z obozu i nie masz szans na przezycie. Chyba nie o to chodzi.
Re: Dialog graczy z Wizami
: 16 sie 2013 16:29
autor: Veiro
Nie no z tym blokiem to oczywista sprawa.
Tylko Zurka zlapalem za slowo, bo tak ladnie opisal czym jest PK na mudzie ze sie odniechciewa.