Strona 4 z 10
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 19:48
autor: Ank
Aiwazz pisze:W tej sondzie brakuje jeszcze jednej opcji na temat autora tematu...
Re Ank: Wlasnie dlatego Elanderowi sie nalezy Nobel :]
Z pretensjami do Obamy
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 19:49
autor: Pulp
Może byłaby bardziej tajemna, gdyby nie można było tych miejsc rozkminiać brute-forcem.
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 19:58
autor: Tabulariks
Aiwazz pisze:W tej sondzie brakuje jeszcze jednej opcji na temat autora tematu...
Pomysl podzialu Arkadii na SIMS'y i CS'a uwazam za wyjatkowo poroniony. To juz w ogole nie bedzie Arkadia tylko jakies niewiadomo co. Jak juz ktos powiedzial wczesniej, caly urok Arkadii polega wlasnie na powiazaniu relacji pomiedzy graczami wzajemnie i otaczajacym ich swiatem. Twoj pomysl to tak, jakbys mial stado owiec, i poucinal im po 2 nogi, zeby nie mogly Ci uciec. Tylko ze na inne pastwisko jak im sie skonczy trawa tez juz nie pojda i w efekcie zdechna z glodu.
Re Ank: Wlasnie dlatego Elanderowi sie nalezy Nobel :]
Nie wiem jak oddzielenie wpływu zgonów z PvP od PvE spowoduje rozerwanie "powiązania relacji pomiędzy graczami wzajemnie i otaczającym ich światem".
Przy owcach i pastwisku odpłynąłem już zupełnie.
Propozycja o której pisałem ma na celu de facto rozkręcenie PvP i gildii bojowych, ponieważ aktualnie, szczególnie w Ishtar, dawne zawodówki kiepsko przędą. Ponadto uważam, że pomimo trudnej materii (jak pisał Rafgart) Administracja powinna spróbować działać i wprowadzać zmiany.
Pozdrawiam, Tabi.
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 20:01
autor: Aiwazz
Tabi, ale Simsy i CS ogarniasz ?
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 20:04
autor: Tabulariks
Aiwazz pisze:Tabi, ale Simsy i CS ogarniasz ?
Postaram się jaśniej przedstawić moją propozycję. Jestem przeciwny obecnemu sadomasochistycznemu systemowi, jestem przeciwny zamienieniu PvP i PvE na Arakdii w Sims i CS. Chcę, żeby było po środku, OK?
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 20:30
autor: Aiwazz
Nie ok. bo np. mi sie podoba tak jak jest.
Pytanie raczej, skoro tak Ci zle to po co sie meczysz ? Nie graj.
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 20:36
autor: Grethard
zastanowiłem się i też mi się wydaje ze to by było zbyt drastyczne i zatłukło arke

Lepiej by była ta lekka nutka adrealinki ale zeby zrobili tak by mozna bylo jeszcze latwiej niz teraz uciec / przerzyc walke

i to bez lamania zasad....(ta wiem o zmeczeniu itp itd... ale dokladasz do skryptu co iles lokacji palaszowanie zielska i na jedno pewnie wyjdzie - nie wiem nie stosuje zaawansowanych skryptow pogoni/ucieczki wiec byc moze kit pisze

)
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 22:17
autor: Herenvarno
Morglum pisze:"Nie da sie jednak zmienic ilosci traconego expa w systemie, gdzie expiec mozna w nieskonczonosc."
Dla tego chyba w wiekszosci gier nie mozna expic w nieskonczonosc. Gdyby sie dalo to przepasc miedzy starymi i nowymi graczami odbioerala by chec do grania tym nowym. Bo ci starzy byliby nie do dogonienia. I na arce sa takei polsrodki ktore maja blokowac powstawanie takiej przepasci. Ale to tylko pol srodki, bo gracze i tak beda expic nawet jak mob bedzie im dawal przyslowiowy 1 xp. Dlatego moze warto ustalic max cech dla wszystkich ras jaki mozna wbic. I tak tych co expia do nadzludzi uwazam za masochistow

Na to tez jest rozwiazanie, nie bardzo wiem jak to wyjasnic, wiec dam to na przykladzie.
Wyobraź sobie ze rasa przykładowego BG możne uzyskać max 100.000 zręczności (licząc w PD),
każdy następny punkcik zręczności kosztuje coraz więcej PD.
wszystko po staremu, tak jak było (nie licząc max cechy) Teraz wyobraź sobie ze masz aktualnie 2000 zręki, a przy jednorazowym zalogowaniu nie możesz wyexpić więcej niż 10% zręczności która pozostała ci do zdobycia (w tym wypadku 10% z 98.000). W sumie zawsze coś tam zyskasz, jednak nigdy nie osiągniesz full cechy (jeśli limit dzienny PD jest ułamkiem, to możliwość uzyskania PD jest zaokrąglona w dol {np. limit dzienny = 103,027 PD, to mozemy uzyskac co najwyzej 103,000 PD}) Balans wystarczy przeprowadzić jeden raz. Później jest ciągle aktualny. Prawie zawsze masz coś do zdobycia z doświadczenia, jednak coraz trudniej cokolwiek ugrać.
Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 30 kwie 2010 23:36
autor: Haern
Juz widze odjazd sie zaczyna od tematu i propozycji Tabulariksa. No ale co tu zrobic, skoro wszystko sie ze wszystkim laczy. Nie mozna zmienic jednej rzeczy i zostawic reszty nie zmienionej, bo sie posypie.
A aktualnie w Ishtar owszem jest troche recesja, ale uwazasz Tabi, ze jest to spowodowane tym, ze po zgonie traci sie 1/3 expa? Bo dwa trzy cztery miesiace temu PK bylo ozywione, a zgon dalej kosztowal tyle samo. Wiec nie widze powiazania. Widze natomiast powiazanie z pewnymi innymi sprawami, ktore jednak nie do tego topicu naleza (na przyklad zamkniete gildie - jak tu wygrac/przegrac wojne?, lub tez oslabienie AC przez zabranie plaszczy, lub tez...). Raz nie graja raz graja, normalne.
Zamiast rozdzielania PvE i PvP dodac niebojowe zawody! I kowalstwo gornictwo itd...

No ale to po swietach. A, no i obciac elitarki

Re: Propozycja rozdzielenia PvP i PvE
: 01 maja 2010 19:46
autor: Tabulariks
Jestem właśnie przeciwny obcinaniu. A elitarki są na Arce potrzebne, między innymi dlatego, że to również dzięki nim ten mud ma swój czar. Pominę już kwestię, że połowa ras nie ma i nie miała dostępu do elitarek

.
Pozdrawiam, Tabi.