Strona 298 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 04 lut 2011 15:02
autor: Gotmir
lasu nei szukaj
do Athel mozna dojsc nie bedac w LE tylko kwestia zaparcia.
Re: Porady dla graczy.
: 04 lut 2011 19:17
autor: Jaques
Gotmir pisze:lasu nei szukaj
do Athel mozna dojsc nie bedac w LE tylko kwestia zaparcia.
Wiec jednak go znikneli? Szkoda... Tam chyba z tego co pamietam fajne portki w sklepie byly... :)
Ciezko mi w to uwierzyc ze mozna do Athel wejsc ale w takim razie posprawdzam jeszcze... Krzaki blokowaly mnie dziesiatki razy w kazdym kierunku.
Mam jeszcze jedno pytanko, wedle moich informacji istnieje zawod niebojowy "odkrywca". Czy slusznie przypuszczam ze jest to niejako rozwiniecie AJ obiezyswiata? Czytalem o tym na wiki... Czy jest jakis odkrywca w swiecie? Bo skoro musze byc w stowarzyszeniu zeby miec zawod to czy jakiekolwiek stowarzyszenie potrzebuje odkrywcow? Nie ukrywam ze bardzo mnie ten zawod interesuje choc nie wydaje sie byc szczegolnie przydatny w sytuacji gdy nowe tereny powstaja sporadycznie a jesli nawet to lepiej zwiedzac je secondem lub spasem wojownikiem... A szkoda by bylo gdyby okazalo sie ze blokuje jakies tam sloty i koniec koncow zawod jest martwy bardziej niz zielarz czy mysliwy...
Re: Porady dla graczy.
: 04 lut 2011 23:45
autor: Eve
Jaques pisze:
Mam jeszcze jedno pytanko, wedle moich informacji istnieje zawod niebojowy "odkrywca". Czy slusznie przypuszczam ze jest to niejako rozwiniecie AJ obiezyswiata? Czytalem o tym na wiki... Czy jest jakis odkrywca w swiecie? Bo skoro musze byc w stowarzyszeniu zeby miec zawod to czy jakiekolwiek stowarzyszenie potrzebuje odkrywcow? Nie ukrywam ze bardzo mnie ten zawod interesuje choc nie wydaje sie byc szczegolnie przydatny w sytuacji gdy nowe tereny powstaja sporadycznie a jesli nawet to lepiej zwiedzac je secondem lub spasem wojownikiem... A szkoda by bylo gdyby okazalo sie ze blokuje jakies tam sloty i koniec koncow zawod jest martwy bardziej niz zielarz czy mysliwy...
A mimo to jest kilku bardzo znanych obieżyświatów. Nie wiem jak to wygląda z ich prespektywy, ale nie mogą narzekać na brak zainteresowania innych (niekoniecznie tylko ze stowarzyszenia).
Re: Porady dla graczy.
: 05 lut 2011 04:10
autor: Jaques
No to luz. Bo po przeczytaniu topicu o zielarzach wpadlem w panike odnosnie zawodow "niebojowych"...
Ktore moim zdaniem powinny byc niezalezne od stowarzyszen zreszta...
Re: Porady dla graczy.
: 05 lut 2011 08:48
autor: Molu
Gotmir pisze:do Athel mozna dojsc nie bedac w LE tylko kwestia zaparcia.
No i kwestia farta. Lesni moga chciec zafragowac

Re: Porady dla graczy.
: 05 lut 2011 23:20
autor: Lindwick
Czy wie ktoś może jak wejść do podziemi Novigradu. Doszedłem tylko do pojedynczej komnaty bezpośrednio pod ulicą i dalej ani rusz. Czy ma to związek z moją spostrzegawczością ?
: 05 lut 2011 23:26
autor: Paulie
Mozliwe, ze spostrzegawczosc ma na to wplyw. Ponadto, Novigrad to magiczne miejsce, poszukaj niekonwencojalnego przejscia. ;-)
Re: Porady dla graczy.
: 06 lut 2011 09:09
autor: Pier
Noah pisze:Owszem oba programy są płatne, nie jest to majątek i można 30 dni potestować zanim się zdecydujesz.
30 dolców za takie coś to nie dużo? To kpina :]
Re: Porady dla graczy.
: 06 lut 2011 13:45
autor: Aomi
Ciekawi mnie czy w ogóle ktokolwiek z nas ma opłaconego zmuda

Re: Porady dla graczy.
: 06 lut 2011 13:47
autor: Noah
Zapewniam Cię że sporo osób.
30 dolców kpina? Za te 30 dolców można kupić zMuda + CMUDa i masz już program na stałe (aktualizacje, nowe wersje). Niektóre osoby grają na zmudzi latami... Rozłóż sobie 90 zł na kilka lat, groszowe sprawy. ;P