Strona 297 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 00:30
autor: Noah
Jeśli słabo orientujesz się w 'tym' temacie to polecam zmuda/cmuda.
Ze względu na jego okienkowy interfejs. ;)

Owszem oba programy są płatne, nie jest to majątek i można 30 dni potestować zanim się zdecydujesz.

Ale może lepiej nie zaczynać tu dyskusji na temat tego, który jest lepszy bo rozpęta się piekło!

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 02:45
autor: Denea
A ja sie podexpie i zaczne dyskusje! :P
Uzywam Zmuda darmowego :) A darmowy z jednej racji - wersja 4.62. I moze to kiszka ale daje rade. Co mi potrzebne mam i tyle.

A na powaznie: Polecam wlasnie Zmuda 4.62. Darmowy, prosty i w ogole.Na poczatek w zupelnosci wystarcza. Pozniej rozbudowywanie skryptow moze byc juz uciazliwe ale coz... cos za cos :) Ewentualnie dosc latwo sie pozniej przeniesc na wyzsza, rozbudowana wersje jesli zajdzie taka potrzeba.

No ale kazdy woli co innego i Erza od Ciebie w duzej mierze zalezy co Ci podpasuje.

A jesli chodzi o MudMastera to juz musisz zajrzec na stronke arkdiska i tam poszukac.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 04:58
autor: Werbat
Tak naprawdę nie chodzi o fajność/płatność, tylko dostępność - zależnie od platformy, z której grasz masz ograniczony wybór softu. Na windowsie odpalisz zmuda/cmuda, którego już nie ruszysz na linuksie/macu/shellu. I vice versa, przegenialny - moim skromnym - TF sprawdza się na linuksie/macu, a wersja windowsowa jest kiszką, na którą nie warto marnować czasu. Zatem wypada określić, z jakiej platformy grasz - wtedy można dyskutować o kliencie mając do tego jakieś podstawy.

Jakbym miał Windowsa, na początek wziąłbym zdecydowanie zmuda, od biedy musha - z prostej przyczyny: mapper. To fajna rzecz, kiedy się dopiero wszystko poznaje. Jasne, z czasem w pamięci samo się wyryje, co jest gdzie, dlaczego i jak, ale jeśli dopiero zaczynasz zabawę perspektywa zapychania sobie głowy ułożeniem lokacji może być nieco przytłaczająca.

Osobiście nigdy nie korzystałem z klienta z mapperem (ze względu na dostępność właśnie), ale czasami zazdroszczę tym, którzy WIDZĄ, a nie KOJARZĄ od ręki, gdzie są. Wiesz, kiedy nagle ktoś w ważnym momencie przekazuje Ci prowadzenie warto mieć to z góry ogarnięte, a nie poświęcić 2-3 sekundy na zorientowanie się i odnalezienie w pamięci co, gdzie i jak.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 10:47
autor: Shaylar
Gniot pisze: p.s.
Trzeba sie uczyc na wlasnych bledach...a tutaj masz nieskonczona liczbe zywotow wiec jak najbardziej :D testuj do bolu i badz z siebie dumny !
dumna ;)
Dzięki za wskazówki, Gniot. I innym też. Ja wiem, że tu na forum działa słynny dogmat pt: 'pytaj w grze!'
Macie w sumie rację, że można zapytać w grze o takie coś.
To testowanie natomiast mniej mnie przekonuję :) gdyż nie widzę sensu w tym, żeby wleźć w bagno i stać w nim aż a)padnę ze zmęczenia lub b)nie padnę :D Mało ciekawy pomysł jak dla mnie. Mogę paść w walce, ale nie stojąc w błocie i czekając aż wciągnie :oops:

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 11:09
autor: Erza
Ok dzieki sprawdze sobie te programy.

Co do mudmaster - jak moge wkleic np list i jak moge skopiowac cos z gry??

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 11:15
autor: Werbat
Forum dotyczące klientów znajduje się tutaj.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 13:28
autor: Visborg
Ale dużo nowych osób zdaje pytania!!
Co się stało?

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 13:38
autor: Noah
Ferie w szkołach mają.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 13:52
autor: Erza
Jakie ferie :P(cos takiego jest na studiach? - nie slyszalam o takim terminie :) ) i juz nie taka nowa :] Chodzi tylko u ulatwienie calej rozgrywki.

Dzieki za podanie adresu tego drugiego forum ^^ Gdzies go zapodzialam.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lut 2011 14:41
autor: Jaques
Visborg pisze:Ale dużo nowych osób zdaje pytania!!
Co się stało?
Pewnie dlatego, ze nie ma nowych graczy na sieci i nie ma sensu reklamowac Arkadii... :D



A przy okazji, zeby nie bylo calkiem off, szukalem Drakwaldu jakis czas tu i tam... Zniknal na amen czy co? Jakis przemily ogr upieral sie ze czarodzieje wzieli i znikneli go jakis czas temu ale od innego gacza uslyszalem ze mozna doplynac z Nuln statkiem... Nic juz nie rozumiem. Mam szukac dalej czy olac?

I drugie pytanko, kiedys mozna bylo wejsc samemu do Athel, nie bylo to latwe ale moglo sie udac. Probowalem dokonac tej sztuki i wlazlem najdalej to chyba jedna lokacje w ten przeklety las, da sie wejsc czy kodowo przyblokowane?